שוקר לקראת מ.ס. אשדוד: מרגישים בטוחים הרבה יותר

רעננה חוגגת
רעננה חוגגת | אודי ציטיאט

קפטן הפועל רעננה לקראת קרב התחתית ביום ראשון: "הפגרה הגיעה לנו בזמן מצוין. האווירה טובה וזה חשוב, בטוח שנשיג נקודות". קורצקי בטוח: "השלמנו פערים, השחקנים שצרפנו יעזרו לנו"

(גודל טקסט)

אחרי שנכנעה למכבי תל אביב בבכורה המחודשת של מנחם קורצקי, הפועל רעננה תשוב מהפגרה למפגש תחתית רותח מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון. מדובר במפגש בין נועלת הטבלה למדורגת 13 בליגת העל. בינתיים, בקבוצה מהשרון עדיין לא יודעים האם יוכלו לכלול בסגל את נמניה ניקוליץ' ועמנואל מאיוקה, שהצטרפו לקבוצה של קורצקי במהלך הפגרה. מחר צפוי תומר סוויסה לעבור בבקרה התקציבית. בכול הנוגע לניקוליץ', בקבוצה עדיין ממתינים להחלטה של בית הדין העליון בנוגע לאישור הרישום של הקשר במקום פולורין פורצ'ה, בתור הזר החמישי של הקבוצה. 


לקראת המפגש מול אשדוד, אמר היום (חמישי) הקפטן שניר שוקר: "הפגרה הגיע לנו בזמן מצוין, בעקבותיה קיבלנו שלושה שבועות של עבודה עם קורצקי והחיבור של השחקנים החדשים שהגיעו. בזמן שרוב הקבוצות יצאו לחופשות אנחנו המשכנו לעבוד קשה ולהכין את עצמנו למשחק נגד אשדוד וכרגע אנחנו מרגישים עם יותר בטחון ויותר מחוברים כקבוצה. האווירה אצלנו די טובה למרות המצב של הקבוצה וזה חשוב כמובן. באופן אישי אני שמח שחזרתי להרכב אחרי תקופה ארוכה, אני מרגיש טוב ובטוח שנצליח לצאת עם נקודות מהמשחק הזה".

 

קורצקי הוסיף: "בשבועיים של הפגרה התאמנו כמו שצריך. עבדנו על פרמטרים שהיו חסרים לנו כדי להשיג את התוצאות, אני מקווה מאוד שנעשה את זה במשחק. צירפנו כמה שחקנים חדשים שאמנם עדיין לא בכושר אבל השתדלנו שיהיו כשירים למשחק, אנחנו מאמינים בשחקנים שהבאנו ובטוחים שיעזרו לנו בהמשך הדרך. מצפה לנו משחק קשה וחשוב מול אשדוד שנמצאת פחות או יותר במצב שלנו, גם להם הייתה פתיחת עונה לא טובה, אבל הם קבוצה טובה. אנחנו מכירים את היכולות שלהם, התכוננו כמו שצריך ליתרונות שיש להם בחלק הקדמי ואני מקווה שניישם את זה במשחק".




מוכנים אחרי הפגרה. שחקני רעננה (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי