ניימאר: בחרתי בפאריס סן ז'רמן כדי לקחת יותר אחריות

ניימאר חוגג עם דני אלבס
ניימאר חוגג עם דני אלבס | AFP

הכוכב שפך אור אודות ההחלטה לעזוב את ברצלונה: "המצב שונה לחלוטין מזה שהיה בברסה". בצרפת בטוחים: "ניימאר מקבל את ההחלטות לגבי כמות המנוחה שלו, ולא אמרי". פ.ס.ז' מצאה פתרון לבעיית הפייר פליי הפיננסי

(גודל טקסט)

בזמן שהפרשנים בצרפת מחפשים דרכים חדשות להעביר ביקורת על ניימאר, כוכב פאריס סן ז'רמן העניק היום (ראשון) ראיון ל-beiIN Sports בו חשף את הסיבה שבחר בקבוצה מעיר האורות: "אני אוהב שיש עליי אחריות, מעולם לא ברחתי ממנה. רציתי לקחת מנהיגות והרבה יותר אחריות, ולכן בחרתי בפ.ס.ז'. אני תמיד מפוקס בנוגע למטרות שלי ושל הקבוצה, ונותן את המקסימום. בברצלונה היו כוכבים רבים ולכן האחריות הייתה פחותה, כעת המצב שונה לחלוטין".

לקראת המפגש של המוליכה עם מונאקו (22:00), בתקווה להגדיל את הפער מהמקום השני, בתקשורת הצרפתית חשפו את רמת ההשפעה של ניימאר על קבלת ההחלטות של אונאי אמרי. על פי הדיווח, הכוכב דרש מראשי המועדון לקבל את ההחלטות לגבי כמות המשחקים שלו. בהתאם לכך, המשמעות של אמרי בנוגע לקביעת הסגל אינה קיימת. ניימאר מסוגל להכתיב למאמן מתי הוא יקבל מנוחה ומתי הוא רשאי לשחק.

בתוך כך, 'מארקה' הספרדי טען היום כי ריאל מדריד לא תנסה לצרף את ניימאר לפחות עד קיץ 2019. הדיווח נשען על השיחה בין אביו של ניימאר לפלורנטינו פרס. על פי אותה שיחה, אביו של הכוכב רמז לנשיא אלופת אירופה כי בעוד שנתיים יהיה אפשר לדבר על חזרה אפשרית לספרד. כזכור, ריאל ניסתה לרכוש את ניימאר שלוש פעמים בעבר, ולבסוף איבדה אותו לברצלונה.

מאוחר יותר, פורסם כי המוליכה הצרפתית קרובה לסיכום עם ענקית הספורט 'נייקי'. לפי ההסכם, פ.ס.ז' תאומץ על ידי החברה, ותקבל סכום של 60 מיליון יורו. הסכום הזה עשוי לסייע לצרפתים להתחמק מעונש מראשי אופ"א. כזכור, לפ.ס.ז' חסרים 80 מיליון יורו על מנת לעמוד בתקנות. מלבד החוזה עם 'נייקי', בקבוצה מתכננים להיפרד ממספר שחקנים כבר בחודש ינואר – הכול כדי לעמוד בתקנות הפיננסיות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי