איקרדי: אם ריאל תתקשר, אני אפילו לא מתכוון לענות

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

חלוץ אינטר התייחס לשמועות שקשרו אותו לריאל מדריד. זידאן אחרי הדרמה מול מלאגה: "אף אחד לא יעזוב בינואר. רכש? הכל אפשרי. נראה מה יהיה בין ולנסיה לברצלונה"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאופס בדרבי מול אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד חזרה לנצח בליגה הספרדית כשגברה 2:3 על מלאגה בסנטיאגו ברנבאו, במשחק בו איבדה פעמיים את היתרון.

מאמן אלופת ספרד, זינדין זידאן אמר בסיום: "נכנסו טוב למשחק וכבשנו מהר שזה חשוב, אבל התחלנו לאבד כדורים והכל השתנה. המחצית השנייה הייתה קשה מאוד ואנחנו מרוצים מהתוצאה. היו דברים שלא הלכו כמו שרצינו. צריך לחשוב על שלוש הנקודות ולראות מה יקרה בין ולנסיה לברצלונה. אנחנו מאוד אוהבים לשחק בבית, וכל יריבה שבאה לפה נותנת כל מה שיש לה".

"לכריסטיאנו היו הזדמנויות לכבוש, אבל השוער נתן הצלות טובות מאוד", התייחס המאמן הצרפתי ליכולת של שחקניו. "קארים וכריסטיאנו כבשו, אז צריך להסתכל על הדברים החיוביים ועל זה שצברנו שלוש נקודות ועשינו דברים טוב יותר. מה שאנחנו רוצים לעשות זה שבעה משחקים טובים ברצף. בנזמה שחקן שנותן את הכל, הוא מרוצה ועובד קשה. לא סתם הוא זכה למחווה מהקהל. סבאיוס? לא חסר לו כלום כדי לשחק, הוא עוד יקבל דקות. כששיחק הוא היה טוב, הוא רק צריך סבלנות".


"צריכים להסתכל על הדברים החיוביים" (AFP)

בנוגע לחלון ההעברות, הפתיע זידאן כשבניגוד לפעמים קודמות כשנשאל על הנושא, לא שלל הגעה של רכש: "אף אחד לא יעזוב בחורף בוודאות, הנוגע לרכש הכל יכול לקרות, עוד נראה. כרגע אנחנו לא מדברים על הגעות ולא על עזיבות". החלק הקדמי של ריאל מדריד רחוק מלהרשים עד כה, ורק לאחרונה עלו שמותיהם של אלכסיס סאנצ'ס, אנדראה בלוטי ונביל פקיר, לצד שוער אתלטיק בילבאו קפה".

מאוחר יותר, בחר מאורו איקרדי לעקוץ את הבלאנקוס. חלוץ אינטר, שהרשית פעמיים ב-1:3 על קלאירי, התייחס לחרושת השמועות: "אם ריאל תתקשר, אני אפילו לא מתכוון לענות לטלפון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי