ניר קלינגר: "אכזבה עמוקה". ג'ורדי קרויף: "החזרנו את הפועל חיפה למשחק"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

שחקן העבר לא היה מרוצה בסיום ה-2:2: "אם בתחילת העונה היינו מסיימים בתיקו מול מכבי ת"א היינו שמחים, היום לא". ההולנדי: "מגיע להם קרדיט אבל אנחנו נותנים גולים קלים". תמאש הורד על אלונקה, צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 מאכזב מבחינתה מול מוליכת ליגת העל הפועל חיפה. הצהובים היו ביתרון 1:2 אך פנדל של חנן ממן חתם את התוצאה. בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש הורד לחדר ההלבשה על אלונקה לאחר שקיבל מכה חזקה בברכו. בקבוצה חוששים שמדובר בפציעה חמורה וימתינו לבדיקתו מחר.

המאמן ג'ורדי קרויף סיכם: "לא היה משחק טוב. כשאתה מוביל במחצית אתה חייב לנצח. אני חושב שהפועל חיפה הגיעו למצבים טובים אבל גם אנחנו. החזרנו אותם למשחק במקום להרוג אותו. מגיע קרדיט להפועל חיפה הם מאורגנים ועובדים אבל היינו חייבים לנצח".


החזרה מהמשחק מול סלביה: "אחרי אירופה זה הרבה יותר קשה. הקבוצה הראתה מה שיש לה אבל שוב, כשאתה ב-1:2 חייבים להרוג את המשחק. אנחנו נותנים גולים קלים, כרגע אנחנו חייבים לשמור על רשת נקיה יותר פעמים".

גולסה מול ברסקי
גולסה מול ברסקי, הערב בסמי עופר (ערן לוף)

הפצועים שחזרו: "דור מיכה שיחק 90 דקות גם ביום חמישי והוא שחקן מיוחד. גולסה זה שיפור ענק לקבוצה שלנו".

אחרי המאמן הגיע אייל גולסה ודיבר על ההרגשה לחזור מהפציעה: "הרגשה טובה מאוד, תמיד כיף לחזור. לא הצלחנו לקחת שלוש נקודת אבל נראינו הרבה יותר טוב וצריך לראות מה לא עשינו טוב כדי לשפר".

השערים הקלים: "אני מסכים עם ג'ורדי, הגולים שקיבלנו לא מתאימים למכבי תל אביב ונצטרך לעבוד באימונים כדי לשפר את הדברים שאנחנו לא טובים בהם. היו לנו הרבה מצבים של מאה אחוז גול והייתה חסרה הרגל המסיימת אבל זה קורה".

קלינגר
קלינגר. יצא מאוכזב (ערן לוף)

מנגד, גם ניר קלינגר יצא מאוכזב: "ממש לא מסופק מהתיקו, אני יוצא בתחושת אכזבה עמוקה ואפילו קצת מרוגז. במחצית השניה היה נראה כאילו אנחנו חוזרים אחורה אבל הייתה לזה מטרה טקטית וכשאתה מגיע מול השער ולא מבקיע אז זה המצב. אם בתחילת העונה היינו מסיימים בתיקו מול מכבי ת"א היינו שמחים אבל היום לא. זה היה בידיים שלנו, עשינו משחק טקטי נהדר, היינו יכולים לנצח, ברסקי וממן היו יכולים לנצח ואז הייתי מחייך".

החילוף של פלקושצ'נקו: החבר'ה עבדו קשה והשיטה שאנחנו משחקים מצריכה את שחקני הקישור לרוץ המון, מקסים עדיין לא יכול לעשות את זה 90 דקות. הרגשתי שהאמצע רופף ורציתי לחזק את האמצע. הגענו למצבים אחרי החילוף הזה והוא לא היה הגנתי".

מה חסר נגד הגדולות: "מה שחסר להכריע את הגדולות זה ניצול המצבים ונגיע לשם. נבקיע גם במשחקים הגדולים, זה תהליך של למידה ואני בטוח שהמצבים האלה ייכנסו בסוף. אני גאה מאוד בשחקנים שלי ואנחנו קבוצת צמרת ורוצים להישאר בצמרת".

קרויף
קרויף. "חייבים להרוג את המשחק"

ב"ש נגד בית"ר: ברור שזה ייגמר בתיקו, אין סיכוי לתוצאה אחרת".


חנן ממן
חתם: "חגיגות מאופקות. ידעתי שאנחנו יכולים לעשות את זה אבל אנחנו שמחים על התיקו. הייתי בקבוצה גדולה, הייתי בהפועל תל אביב ובבית"ר. אבל פה גדלתי ואני רוצה להביא תארים להפועל חיפה. אם אשאר פה? אני מחכה ליואב שיתקשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי