בחיפה חוששים: "פרידה מקאיו וקלאוס תעלה לנו הרבה כסף"

קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד
קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד | ערן לוף

הירוקים ישקלו לשחרר את שני הזרים אם לא יחול שיפור משמעותי ביכולתם. מאס צפוי להצטרף כעוזרו של לוזון. במועדון חושבים לפנות לאלמוג כהן וקבהא, שמו של גוטליב עלה שוב

(גודל טקסט)

אחר התיקו בשבת מול מכבי נתניה ערכו אתמול (ראשון) שחקני מכבי חיפה אימון שחרור שבו כהרגלו נמנע המאמן גיא לוזון לדבר עם שחקניו. היום יזכו השחקנים ליום חופש ומחר יתחילו בהכנות לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ביום חמישי.

בצוות המקצועי מתכוונים לתת במשחק הקרוב הזדמנות למספר שחקני הספסל שלא זכו לאחרונה להזדמנות וזאת לאור הפציעות של התקופה האחרונה כאשר בשלב זה נראה כי גם הבלם אליסון דוס סנטוס וגם הקשר גיאורגי קוסטדינוב ינוחו השבוע כדי לאפשר להם להיות כשירים לדרבי ביום שני הבא. בין השאר יקבלו הזדמנות השוער אוהד לויטה והשחקנים גל אלברמן, קאיו והחלוץ היווני קלאוס. גם הקשר מאור בוזגלו שחזר בשבת למגרשים לאחר פציעה של שבעה חודשים צפוי לקבל דקות רבות במשחק. אלברמן חלה בסוף השבוע וברגע האחרון הודח מהסגל מול נתניה ואף לא התאמן אתמול ורק מחר יוחלט אם יוכל לקחת חלק במשחק.

בינתיים בקבוצה כבר חושבים על מועד ההעברות בחודש ינואר כאשר לאחרונה נערכו מספר פגישות בין הצוות המקצועי למנהל הטכני מו אלאך. האחרון כבר קיבל החלטה כי ברצונו להתחזק במועד הקרוב בשלושה שחקנים – בלם, מגן שמאלי וקשר. ההולנדי מעוניין להביא מגן שמאלי זר כאשר כבר העביר מספר רשימות של מועמדים ואז יוסט עומרי בן הרוש לעמדת הבלם במקומו של דקל קינן שיעזוב לארה"ב. במקביל, במועדון מתלבטים האם להביא בלם נוסף כאשר השם שעלה הוא בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב. בשלב זה נראה כי העסקה רחוקה, בשל הרצון של האדומים בדמי העברה גבוהים עבור השחקן. כזכור גוטליב היה מבוקש כבר בקיץ בחיפה והיה נראה כי העסקה בדרך לסגירה, אך לבסוף הוחלט בחיפה שלא להחתימו. בעמדות הקשר בחיפה ישנו רצון להתחזק באחד הלגיונרים כמו מרואן קבהא או אלמוג כהן אך בשלב זה לא נעשתה שום פנייה רשמית בנושא.

מאידך במועדון מאוכזבים מהברזילאי קאיו והחלוץ היווני קלאוס ואם לא יהיה שיפור בקרוב תיבחן האופציה לשחררם. בחיפה הודו כי העובדה שהשניים חתומים על חוזה לשנתיים תקשה על שחרורם לפני סיום העונה וזאת לאור ההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות במהלך. "השניים עוד זוכים לאמונה מצד הצוות המקצועי ככאלה שעוד יכולים לתרום את חלקם. אנחנו יודעים שהפרידה מהם תעלה למועדון כסף גדול", אמרו בחיפה.

אלמוג כהן. מועמדת חדשה? (gettyimages)
אלמוג כהן. מועמדת חדשה? (gettyimages)

במקביל למחשבות על שינויים בסגל, הירוקים גם רוצים לחזק את הצוות המקצועי. רוב מאס צפוי להצטרף בקרוב. המאמן שעבד בעבר עם אלאך בוויטסה, נכח במפגש מול מכבי נתניה. הוא צפוי לסכם כעוזרו של לוזון. במועדון הבהירו כי הגעתו של מאס לא תשפיע על עתידו של המאמן כאשר ההולנדי יגיע כעוזר מאמן וחלק מהצוות המקצועי הרחב של מכבי חיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי