נציגים של קבוצת צמרת מאוסטריה צפו בקינדה ובמונד

גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין
גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין | דני מרון

שני השחקנים המוכשרים של מ.ס אשדוד נמצאים תחת מעקב של האוסטרים. תורג'מן לאחר ה-1:1 מול מכבי ת"א: "נבנית פה קבוצה מנצחת, ידעתי שנחזיק מעמד". צפו בתקציר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד שררה אכזבה מהתיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב אתמול (שבת) בנתניה. "ביום כזה היה אפשר לנצח", שחקנים מלמלו ביציאה מהמשחק. "חבל על ההחמצות מול ראיקוביץ'. לא להאמין, מכבי לא היו במשחק".

בסיום המשחק נצפו מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף ומאמן אשדוד עמיר תורג'מן מתחבקים וממתיקים סוד. "ג'ורדי ואני מקיימים מדי פעם שיחות על איך שכל אחד רואה את הכדורגל", סיפר תורג'מן. "דיברנו מעט על המשחק ועל הדרך בהמשך. אני רוצה שמכבי תל אביב תצליח עם ג'ורדי קרויף ורוצה מאוד שהדרך באשדוד תצליח".

על המשחק של קבוצתו אמר תורג'מן: "גאה על ההשקעה, העבודה, האופי והמנטליות. יש שחקנים מאוד מוכשרים, חומר שאפשר להתקדם איתו. תיקו? צריך לגעת בבעיה כי יש דרך ארוכה ותהליכים, דברים שלא קורים ביום אחד. נבנית פה קבוצה מנצחת ותחרותית והדרך עוד ארוכה. כבר חושבים איך לחזק את הקבוצה בינואר. לקראת הסיום וההרחקה של בן אל אדרי חששתי מההגבהות כי יש למכבי שחקנים עוצמתיים, אבל ידעתי שנחזיק מעמד".


תורג'מן. דרך ארוכה ותהליכים (דני מרון)

השוער יואב ג'ראפי הוסיף: "השער שספגתי הפתיע ואני מצפה מעצמי לקחת כדור כזה. כולם נתנו 200 אחוז, שיחקו חזק ואגרסיבי כולל צעירי הקבוצה. עבורי תיקו חוץ נגד מכבי תל אביב זאת תוצאה טובה. אני מאמין בשחקנים הצעירים שלנו שנכנסו למים העמוקים, כי לשחק נגד מכבי זה אתגר ויש כאן חומר טוב. נהיה יותר טובים בהמשך".

בתוך כך, נציגים של קבוצת צמרת מהליגה האוסטרית, מלווים בסוכן השחקנים אדם קידן צפו במשחק ועקבו אחרי גדי קינדה ותום מונד. קינדה הרשים את האוסטרים, שימשיכו לעקוב אחריו באופן צמוד בשבועות הקרובים. גם מונד צד את עיניהם של אנשי המקצוע במועדון, שכבר צפו במספר קלטות שלו ועשויים לקבל החלטה בתקופה הקרובה. הסקאוטים, ביחד עם קידן, יצפו במשחק של הפועל רעננה מול מכבי פתח תקווה ובדרבי החיפאי.

הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס, שטופס השחרור שלו הגיע מאוחר ולא הורשה לשחק אתמול, השלים את המעבר ויוכל לשחק נגד הפועל חיפה. להרכב ישוב הבלם הבולגרי ויקטור גנב שלא שיחק בשל הרחקה ויחליף את בן אל אדרי שהורחק אתמול באדום. גם הקפטן טום בן זקן שהחלים מפציעה מתוכנן לחזור כשמחליפו בשני המשחקים האחרונים יצחק אספה זכה למחמאות על יכולתו מול אלירן עטר, שלא הצליח לבצע פעולה חיובית אחת. גם קרלו ברוצ'יץ', תום מונד ומאוריסיו קורדיירו זכו לשבחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי