ברק בכר: אוחנה לא היה צריך להחזיר לי, אלא לקבוצה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן האלופה היה מרוצה לאחר ה-1:3 על קריית שמונה, והתייחס לקשר: "הוא שחקן מצוין, לא צריך להוכיח לי שום דבר". מליקסון הוסיף: "מקווה שטוני יישאר ואם לא אאחל בהצלחה". סילבס: "ב"ש לא חסינה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) זמנית למקום הראשון בטבלה, כשניצחה את עירוני קריית שמונה 1:3 באצטדיון טרנר' במסגרת המחזור ה12 בליגת העל. האלופה תקווה שהפועל חיפה תאבד מחר נקודות בדרבי מול מכבי חיפה, ובכך תשמור על הפסגה. החבורה של ברק בכר הפגינה דומיננטיות לאורך רוב שלבי המשחק והיא מתחילה להזכיר את הקבוצה מהשנתיים האחרונות. מנגד, לחיים סילבס, אם קבוצתו רוצה להתברג בפלייאוף העליון, יש עדיין הרבה עבודה.

המאמן המנצח, ברק בכר, סיכם את המשחק: "ידענו שיהיה קשה כי שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, שמסודרת בחלק ההתקפי וכמעט ולא ספגה. השוויון שלהם הגיע בצדק כי הוא היה באוויר. בחצי השני היינו יותר טובים, הבקענו והפגנו אגרסיביות. הכי חשוב שניצחנו".

העוצמות של טרנר: "ברור שזה מבצר כי הקהל דוחף כל הזמן, זה מוסיף לנו ביטחון".

מיכאל אוחנה: "הוא לא צריך להחזיר לי אלא לקבוצה. הוא שחקן מצוין והוא לא צריך להוכיח לי שום דבר. אני אמשיך לעבוד איתו ולשפר אותו עד שיגיע לרמה שאנחנו רוצים שיגיע".

מיכאל אוחנה. חזר ליכולת המוכרת (דני מרון)
מיכאל אוחנה. חזר ליכולת המוכרת (דני מרון)

על טוני וואקמה: "יש לו חוזה לעוד כמה שנים בקבוצה, אני לא חושב על זה בכלל שהוא יעזוב. הוא לא משחק לבד, הוא משחק טוב. אנחנו צריכים את טוני טוב, ואנחנו גורמים לו להיות טוב".

המקום הראשון: "זה לא רלוונטי כרגע, חשוב שנהיה יותר טובים. שבוע שעבר שיחקנו טוב אבל קיבלנו גול בסוף. ברוב השלבים היינו טובים, הכי חשוב להציג יכולת טובה ולנצח".

מאור מליקסון אמר בסיוםק: "הם קבוצה מצוינת שקשה לשחק נגדם, הם הצליחו להביך אותנו במחצית השנייה. אני שמח שהשגנו את הניצחון
והנקודות".

מאור מליקסון.
מאור מליקסון. "צריכים להישאר צנועים" (דני מרון)

המקום הראשון: "אנחנו צריכים להיות צנועים ולהמשיך בדרך שלנו, יש לנו שחקנים והשמיים הם הגבול שלנו. קיבלנו סטירה מצלצלת עם הגול של סאבו בשבוע שעבר. הליגה קשה וצמודה מאוד, וזה כיף".

עזיבה של טוני וואקמה: "אישית אני מאוד אוהב אותו, אני מקווה שהוא יישאר. אם הוא יעזוב אני אאחל לו הצלחה, אבל אני מקווה שיישאר".

טוני וואקמה. באר שבע מקווים שלא יעזוב (דני מרון)
טוני וואקמה. באר שבע מקווים שלא יעזוב (דני מרון)

חיים סילבס היה מעט מאוכזב: "אני יוצא בתחושות רעות. באנו כדי לנצח, לא חיינו בדמיון שיהיה משחק קל, בטח לנוכח הכושר שלהם לאחרונה. היה אינטנסיבי, נתנו פייט. בשביל לנצח אותם צריך אחוזים של כדורסל ולא הפוך. לא יודע אם הייתה עבירה או לא בגול השני. אז עם העזרות האלו, וקצת נאיביות שלנו מפסידים. בסך הכל אנחנו קבוצה טובה".

ההגנה: "בסופו של דבר אומנם היינו ההגנה הכי טובה בליגה, אבל רצינו לנצח אותם. להפסיד 1:2 לא היה עוזר לי בכל מקרה. באר שבע לא חסינה לגמרי, אבל הם הצליחו להשיג את הניצחון. יכול להיות שאם קוויאר היה משחק, היה יכול להיות יותר טוב. צריך להתמודד עם פציעות ובגלל זה יש סגל עמוק. המחליפים לא היו רעים, אבל נצטרך להיות יותר ווינרים כדי להגיע לחלק העליון של הטבלה".


חיים סילבס. מאוכזב מאוד מהתוצאה (דני מרון)
חיים סילבס. מאוכזב מאוד מהתוצאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי