לוזון ייפגש עם שחר ואלאך, גורם במכבי חיפה: "הבעלים בדילמה"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

אווירה קשה אצל הירוקים אחרי ה-1:0 להפועל חיפה בדרבי, המאמן יצטרך לשכנע את המנהל המקצועי והבעלים שהוא מסוגל להוביל שינוי. בוזגלו הסביר: כרגע? אנחנו קבוצת אמצע טבלה. קלינגר הפתיע, צפו בחגיגות

(גודל טקסט)
הפועל חיפה חגגה הערב (שני) 0:1 יוקרתי על מכבי חיפה בדרבי, שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל. האדומים-שחורים חזרו לפסגה והם כבר בפער של 12 נקודות מהיריבה העירונית, שספגה הפסד חמישי העונה. ראדו גנסארי סידר לניר קלינגר שלוש נקודות יקרות עם שער בכורה העונה, מבישול מבריק של רוסלן ברסקי כבר בדקה ה-12.


גם הכניסה של מאור בוזגלו לא הצליחה לשנות את הגורל של הירוקים, ולמרות שיפור ביכולת במחצית השנייה, שער חוקי של ניקיטה רוקאביציה (עוד מחליף) שנפסל, הם נותרו מאוכזבים ומדורגים במקום השמיני. לקראת הסיום הקהל של מכבי חיפה המשיך להאשים את גיא לוזון וקרא לעברו: 'תתפטר', בזמן שהקהל האדום-שחור חגג ביציעים. אחרי ההפסד בדרבי, האווירה במכבי חיפה הייתה קשה. גורמים במועדון קראו לסיום דרכו של לוזון, שצפוי להיפגש ביממה הקרובה עם יעקב שחר והמנהל המקצועי מו אלאך. המאמן יצטרך לספק הסברים לשניים, ומעל לכל לשכנע אותם כי הוא מסוגל להוביל לשינוי חיובי בקבוצה. גורם במכבי חיפה אמר בסיום: "שחר נמצא בדילמה, הוא יצטרך לקבל החלטה בקרוב". 



אצל המפסידה, לוזון ניסה להסביר: "זה אחד המשחקים הכי מתסכלים שהיו לי בקריירה. גם שהבקענו שער חוקי, אז פסלו לנו אותו בגלל נבדל שלא היה. זה שבוע שני ברציפות שהשופטים השפיעו על התוצאה, גם בנתניה וכאן בדרבי. אנחנו מתוסכלים, מאוד מאוכזבים. השחקנים רצו הכול, זה המצב כרגע. מכבי חיפה הייתה צריכה לנצל את המצבים שהיא הגיעה אליהם, במחצית הראשונה והשנייה, כדי לנצח".


דווקא עכשיו כשהעצב והתסכול כל כך גדול, אני מרגיש מחויב כלפיכם יותר. נתתם הצגה ביציעים וזה לא מובן מאליו. רק יחד ולא להפסיק להאמין לעולם pic.twitter.com/S7vifnS6Gb

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) 4 בדצמבר 2017



חגיגה אדומה. שחקני הפועל חיפה (ערן לוף) 


האכזבה מהחלק הקדמי שלו: "אנחנו לא עושים את העבודה בכול מה שקשור לניצול מצבים. יש אלף סיבות ואף לא תירוץ אחד. היינו דומיננטיים יותר, סיכנו את השער הרבה יותר ובסוף אנחנו מפסידים. זה כואב, כואב לנו וכואב לאוהדים".


המשך העונה: "אסור לוותר, אף פעם. אני לא חושב בכלל שהעונה נגמרה. זה מאוד מאכזב, זה המצב. להתפטר? אני כרגע זה לא הנושא, הנושא הוא הקבוצה. אנחנו מתוסכלים מהמצב של הקבוצה, וזה מה שקורה אצלנו". 



העונה רק החלה. בוזגלו (ערן לוף) 


בוזגלו
סיפר בסיום: "בסופו של דבר אנחנו מתעסקים בספורט, קבוצה אחת מנצחת והשנייה מפסידה. האכזבה אצלי היא גדולה מאוד, אני בטוח שגם אצל הקהל. אנחנו השחקנים צריכים לקחת הרבה יותר אחריות. אפשר להביט על המשחק, ולראות ששלטנו, ועדיין חסר לנו הקילר אינסטינקט. אסור לנו להוריד את הראש, חשוב שנישאר ביחד. העונה שלנו לא נגמרה. הכול טוב ויפה, אנחנו רואים את הטבלה ומודעים למצב שלנו".


הקשר הסביר: "לא יעזור לנו להוריד את הראש ולהגיד שהעונה נגמרה. נצטרך להישאר ביחד, לעבוד קשה יותר ולהחזיר בכדורגל. מבחינתי, העונה רק היום התחילה. אני לא יכול להצביע על משהו אחד שלא מתחבר, יש כאן כמה אלמנטים. אנחנו צריכים לחזור להיות ראליים ומציאותיים, אנחנו כרגע קבוצת אמצע טבלה שרוצה להשתפר ולהיות חלק מהצמרת. לא יעזור לנו לחשוב על העבר של מכבי חיפה. אני מאמין בקבוצה ובעצמי. אנחנו קבוצה מאוד בריאה, אנחנו נבנים מהרגעים הלא פשוטים". 

שוב אכזב. קאיו (ערן לוף) 


קלינגר 
המאושר אמר בסיום: "זה היה קשה, אוף. זה היה מייגע, זה היה משחק פחות טוב שלנו. הלב והנשמה שלנו שיחקו תפקיד משמעותי. שיחקנו עם הרכב טלאים, עכשיו אפשר לגלות שעדן בן בסט וגבריאל תאמאש היו על הגבול בכול מה שנוגע למצב הבריאותי שלהם. מכבי חיפה לא סיכנו אותנו, דווקא היינו קרובים להכפיל עם המצב של בן בסט וגם היינו צריכים להבקיע את השלישי. מגיע לנו להיות במקום הראשון. אנחנו מפגינים כדורגל מחויב מאוד ולוחמני. לא תמיד אנחנו מבריקים, בעיקר בגלל בעיות בריאותיות. יש לנו שחקנים מופלאים". 


המאמן המנצח הוסיף: "אי אפשר לא להיות נרגש כשאתה מנצח דרבי. להם יש 100 מיליון ומשהו תקציב וקהל עצום. לעומת זאת, לנו יש חוזקה מיוחדת. אנחנו צנועים עם בעלים שנותן לנו יציבות, ושחקנים טובים. חוץ ממאמן בינוני (צחק), יש לנו הכול. אני חושב שאפשר לשמור על היכולת, חשוב שנתחזק בינואר. אין סיבה שלא נלך עד הסוף, זה לא הזמן להגיד את המילה האסורה. נסיים את הסיבוב בשבת, נקווה שכולם יהיו בריאים. נשמח היום ויהיה בסדר". 


לא התרשם מהיריבה העירונית. קלינגר (ערן לוף)  


עדן בן בסט חגג: "איזה כיף, כמה מגיע לאוהדים שלנו. שנה שעברה ניצחנו, אבל העונה הגיע לנו. מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת, ומועדון ענק. היו המון סימני שאלה לקראת המשחק הזה. האמת שאני משכתי מהדקה העשירית את שריר הירך האחורי, אבל אמרתי שאני יוצא מהמשחק הזה רק באלונקה. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הייתה כאן הקרבה גדולה. מרן קדוש וגל אראל, כולם עשו הכול כדי לשמור על הניצחון והמקום הראשון".


כוכב המוליכה סיכם: "אין יותר מתוק מדרבי ושמירה על המקום הראשון. אסור לנו לעזוב את השיטה, הקבוצתיות והמקום הראשון. אליפות זו מילה גסה, נשתדל ממשחק למשחק לשמור על המקום הראשון. הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים הן קבוצות טובות שמשחקות אטרקטיבי. יש קבוצות שמשחקות באירופה, אולי הן יהיו עייפות, אנחנו רוצים לספור את הכסף במדרגות". 


לא מדבר על אליפות. בן בסט (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי