לוזון שוחח עם אלאך, שיכריע לגביו אחרי פגישה עם שחר

מו אלאך, גיא לוזון
מו אלאך, גיא לוזון | אתר רשמי

המאמן והמנהל המקצועי דיברו על הדרבי במהלך הלילה, ובמכבי חיפה מאמינים כי הוא יעמוד על הקווים מול הפועל אשקלון. מעמדו יתבהר אחרי שיחה עם הבעלים. ההולנדי המריא וישוב לארץ ביום בשישי. קאיו יעזוב

(גודל טקסט)
מו אלאך, המנהל הטכני של מכבי חיפה, נוטה להשאיר בתפקידו את המאמן גיא לוזון. במועדון סבורים כי ההולנדי ישתכנע וייתן ללוזון להמשיך משתי סיבות: הוא מעריך את העבודה של המאמן ואין לו בשלב זה מאמן זר שיוכל להגיע לכרמל. הנשיא יעקב שחר ואלאך יקיימו בקרוב שיחה עם לוזון כדי לשמוע ממנו איך וכיצד הוא יוצא את הירוקים לדרך חדשה. רוב מאס יגיע בקרוב לישראל אבל צפוי להיות יד ימינו של אלאך ולא לעמוד על הקווים במקום לוזון.


עם זאת, לוזון ספג את מירב האש ומעמדו אף התערער לאחר ההפסד 1:0 בדרבי להפועל חיפה שהעמיד את הפער בין מכבי חיפה למוליכת הטבלה והיריבה העירונית על 12 נקודות. בנוסף הירוקים יסיימו את הסיבוב הראשון ללא אף ניצחון חוץ משום במחזור הסיום יארחו את הפועל אשקלון. לטענת חלק מאנשי המועדון לוזון הגיע לא מוכן לדרבי וללא שום דרך שתוכל לפרוץ את ההגנה החזקה של הפועל.




"כולם ידעו שהמשחק הזה משמעותי לכולם וציפינו שלוזון ישלוף שפן. אנחנו אומנם שלטנו אבל כמעט ולא הגענו למצבים בעיקר במחצית הראשונה. נכון שהכניסה של בוזגלו ורוקאביצה שינתה זאת אבל זה לא מספיק למועדון כמו מכבי חיפה" אמרו הבוקר במועדון. במכבי חיפה הוסיפו: "מאור בוזגלו חזר לכר הדשא רק עכשיו ועוד מעט יחזור שלומי אזולאי ואז יקבל לוזון את ההרכב החזק ביותר ויעמוד למבחן. מצד שני גם בסגל הזה, הוא היה חייב להוציא הרבה יותר".



קאיו. שוב פתח, שוב אכזב (ערן לוף)


מאוחר יותר, לוזון הגיע לכפר גלים לאימון השחרור של הקבוצה. המאמן, כהרגלו, עמד בצד ואפשר לעוזרו אסף נמני להעביר את האימון. במהלך הלילה שוחח לוזון עם אלאך כאשר השיחה עסקה בעיקר בדרבי ולא בהמשך העסקתו של המאמן. במועדון מעריכים כי לוזון יעמוד על הקווים מול הפועל אשקלון בשבת, אך הנושא יתבהר לאחר השיחה בין אלאך ליעקב שחר. לוזון בחר שלא לשוחח עם השחקנים במהלך האימון ואתמול אמר להם בחדר ההלבשה: "תרימו את הראש".  אלאך שב היום להולנד. מדובר בטיסה שתוכננה מראש על מנת להסדיר נושאים אישיים כאשר משפחתו תשוב איתו, ביום שישי. המשמעות היא כי בשל היעדרותו של המנהל המקצועי, לוזון צפוי לעמוד על הקווים גם בשבת. 


פרט ללוזון הופנתה ביקורת קשה כלפי המגן עומרי בן הרוש וקאיו. הברזילאי קיבל קרדיט מלוזון ועלה בהרכב הראשון אבל שוב אכזב ונראה כי לא יהיה מנוס מפרידה בחודש ינואר או בקיץ. הקהל הירוק שוב הגיע בהמוניו כאשר יותר מ-15000 אוהדים ירוקים נכחו במשחק. גם בקרב הקהל ישנם חילוקי דעות לגבי עתיד הקבוצה ובחלקים מהמשחק אף נגרמו עימותים בין האוהדים שחלקם אף הפכו לעימותים פיזיים.


שוחחו על הדרבי. אלאך ולוזון (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי