ההתאחדות דורשת מרוקאביצה: תתנצל או שתעמוד לדין

רוב מאס
רוב מאס | אתר רשמי

התובע עו"ד ניר רשף שלח מכתב חריף לחלוץ שכתב: "החלטת השופטים בדרבי דוחה ומביכה". רוב מאס חתם לשנה וחצי וישמש כעוזרו של גיא לוזון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על צירופו של רוב מאס לצוות המקצועי. ההולנדי בן ה-47 מונה לעוזרו של גיא לוזון והוא חתם על חוזה לעונה וחצי. מדובר במינוי הראשון של מו אלאך מאז הגעתו לירוקים. מאס שהחל את דרכו המקצועית ב-2013 כעוזר מאמן בואלוויק, שיתף פעולה עם אלאך גם בוויטסה, עת ששימש כעוזרו של פטר בוס. בשנה האחרונה הוא אימן את קאמבור מליגת המשנה בהולנד.


מוקדם יותר, שחקני מכבי חיפה בחרו לגבות את לוזון, שמעמדו מעורער כבר תקופה ארוכה. בקבוצה סיפרו כי למרות ההפסד גם המאמן וגם במועדון הרגישו כי הקבוצה הציגה משחק טוב והייתה ראויה לפחות לנקודה. שחקני הקבוצה סיפרו היום כי לראשונה העונה ראו את מאמנם שקט מדי באימון השחרור ואף טרוד. "הוא עושה את המקסימום ומשקיע את כל כולו באימון אך משהו לא עובד", אמר אחד השחקנים ואף יצא להגנתו של המאמן: "אין סיבה לפטר את לוזון. הוא לא הבעיה".

 


גם בהנהלת המועדון בחרו, למרות ההפסד הכואב, בשלב זה אין כוונה לבצע זעזוע. נשיא המועדון יעקב שחר בחר להעביר את ההחלטה למו אלאך והאחרון בחר בשלב זה לאפשר ללוזון להמשיך כמאמן הקבוצה לפחות עד למשחק מול אשקלון. "גיא לא מתכוון להתפטר בשלב זה כי הוא מאמין שיכול לחבר את הקבוצה" אמרו מקורביו של המאמן והוסיפו: "כאשר הוא ירגיש שהוא הבעיה, הוא הראשון שיפנה את המקום". 




גיבוי מהסגל. לוזון (דני מרון) 


אלאך עצמו עזב אתמול את ישראל וטס להולנד בכדי להסדיר את ענייני משפחתו ולקדם את הגעתם לישראל. לא מן הנמנע כי אלאך ינצל את השהות בהולנד בכדי להיפגש עם מספר אנשי מקצועי וינסה לקדם את הגעתם של שחקני רכש בחודש ינואר. במועדון אישרו כי המנהל המקצועי מעוניין להביא מגן שמאלי זר בחודש ינואר. מבחינה מקצועית השחקנים זכו היום ליום חופש וכבר מחר ימשיכו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום שבת. המשחק מול אשקלון יסגור את הסיבוב הראשון ובקבוצה מקווים לסיים אותו עם ניצחון. אופיר מזרחי שנעדר בחודשיים האחרונים צפוי להיות בסגל.


בתוך כך, חלוץ הקבוצה ניקיטה רוקאביציה, ששער שלו נפסל בהפסד 1:0 בדרבי בעקבות נבדל שלא היה, פרסם פוסט זועם באינסטגרם: "אחרי התוצאה המאכזבת בדרבי ועוד החלטה דוחה ומביכה שלקחה ממני שער של 100 אחוז, חייבים להמשיך הלאה ולהתקדם. התמיכה מהאוהדים הייתה בצורה שלא תיאמן כמו תמיד ולמרות שאני יודע שזה קשה גם לכם, אנחנו צריכים אתכם איתנו (התמיכה שלכם אומרת המון) ואני בטוח שהתוצאות ישתנו לטובתנו בקרוב".


מאוחר יותר, החלוץ מחק את הפוסט ולמרות זאת קיבל מכתב מתובע ההתאחדות בדרישה להתנצל על הדברים שכתב ואם לא ישקלו להעמידו לדין בגין העלבת שופט המשחק. הירוקים הגיבו: "המועדון והשחקן מכבדים את נהלי וחוקי ההתאחדות לכדורגל ומוסדותיה השיפוטיים ונפעל בהתאם לנדרש. יצויין כי השחקן הסיר את הפוסט רגעים ספורים לאחר פרסמו". 



רוקאביציה והפוסט שנמחק מאוחר יותר (Instagram)


בתוך כך, המועדון הודיע על הארכת חוזה ההתקשרות עם נייקי ישראל, נחתם היום במשרדו של הנשיא יעקב שחר, בהשתתפות מנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב, ומנכ"ל נייקי ישראל שחר הירש. "אני גאה שהמותג המוביל בעולם לציוד ספורט, ממשיך את שיתוף הפעולה אתנו", אמר מנכ"ל הקבוצה מכבי חיפה, אסף בן דב, והוסיף: "המשך ההסכם הינו אמירה ברורה לגבי שיתוף הפעולה בין שני המותגים המזוהים זה עם זה. חשוב לי להודות למנהלי נייקי ישראל, שהובילו את המשא ומתן מולנו בצורה יעילה".


 

מנכ"ל נייקי ישראל, שחר הירש, אמר: "אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה. השותפות בין נייקי למועדון הכדורגל, היא ארוכת טווח ומושתתת על ערכים משותפים של התמדה, שאיפה למצוינות והשקעה בדור העתיד. קטגוריית הכדורגל היא מהחשובות עבור נייקי בישראל ובעולם, ונמשיך לספק לשחקנים את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי