בנתניה מודים: יש משהו כבוי, ניצחון בשבת יחזיר אותנו לעניינים

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | דני מרון

בקבוצה מבינים כי המפגש מול בני יהודה מספק הזדמנות לחזור ליכולת הטובה: "עדיף לפגוש קבוצה שבאה אחרי ניצחונות". הערכה כי הויבך ומוחמד יהיו כשירים, כחלון בספק

(גודל טקסט)

מכבי נתניה חזרה אמש (שלישי) לאימונים לאחר תוצאת התיקו המאכזבת ביום שבת האחרון מול הפועל אשקלון, כאשר ביום שבת תארח הקבוצה למשחק חשוב את בני יהודה, שמגיעה במומנטום מצוין. "לפגוש את בני יהודה עכשיו זה טוב ולא טוב: מצד אחד הם יכולים לבוא בטירוף נגדנו במיוחד עם המומנטום שלהם, ומצד שני עדיף לפגוש קבוצה שבאה אחרי ניצחונות שפחות צריכה תא הנקודות", אמרו שחקנים במועדון.

בנתניה מודים כי ישנה איזושהי ירידה ביכולת, אך מאמינים שתוצאה טובה בשבת, תחזיר את הקבוצה לעניינים: "יש כאן משהו כבוי בתקופה האחרונה ואין בכך ספק, אך גם ברור לכולם שניצחון בשבת ישכיח את שתי התוצאות האחרונות ויחזיר אותנו לעניינים", סיכמו בקבוצה. צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שצפויים לחתום על החוזה החדש בקרוב, לא ערכו עדיין אסיפה לשחקנים, אך צפויים לעשות שתיים כאלה ביומיים הקרובים: אחת תהיה הפקת לקחים מהמשחק מול אשקלון והשנייה על היריבה בשבת.

הקבוצה ערכה אמש אימון קליל, כאשר טים הויבך שנעדר מהמשחק בשבת עקב כאבים בברך ועלי מוחמד שנכנס כמחליף ערכו אימון מלא, אך מכיוון שלא מדובר באימון מלא לכל דבר, בקבוצה יעריכו ביומיים הקרובים את סיכוייהם לשחק. ההערכה היא ששני השחקנים יהיו כשירים. ויקי כחלון, שהוחלף בשבת בדקה ה-68 עקב כאבים בשרירי הבטן, סובל מכאבים בבטן שהפכו למתיחה ונמצא בספק גדול למשחק. אם לא יהיה כשיר, חגי גולדנברג יפתח במקומו. כחלון עבר בימים האחרונים להיות מיוצג אצל סוכן השחקנים דודו דהאן, שמייצג בנתניה גם את השוער גולן אלקסלסי.

יחזרו לקצב? שחקני נתניה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי