גורם בבית"ר ירושלים: בניון הוא היחיד שיחליט לגבי עתידו

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

במועדון מהבירה מנסים להרגיע את הרוחות סביב הקשר הוותיק: "הוא לא עוד שחקן". ז'אורז'יניו סובל מכאבים בברכו ונמצא בספק לקראת המשחק מול הפועל רעננה. הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל בגין התפרעות האוהדים מול ב"ש

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ינסו בימים הקרובים להנמיך את גובה הלהבות בכל הקשור לעתידו של יוסי בניון במועדון. הקשר שלא ממש נלקח בחשבון מאז הגיע המאמן בני בן זקן, מתוסכל מאוד ממעמדו בקבוצה וכפי שכבר פורסם שוקל את עתידו לקראת חלון ההעברות בינואר.


בימים האחרונים נעשו שיחות בין ראשי בית"ר ירושלים לבין גורמים המקורבים לשחקן, במטרה להרגיע את הרוחות. בניון מוערך מאוד על ידי בכירי המועדון וכפי שכבר פורסם, הם הביעו את פליאתם על כך שהוא לא מקבל דקות רבות יותר במשחקי הקבוצה. "יוסי בניון הוא לא עוד שחקן וכולם יודעים מי הוא ומה תרומתו", אמרו במועדון. "היחיד שיחליט על עתידו של בניון הוא השחקן עצמו ואנחנו מקווים שכל העניינים יפתרו בקרוב".




הקבוצה צפויה להופיע בהרכב חסר מאוד בשבת מול הפועל רעננה, כאשר לצמד הפצועים עידן ורד וחן עזרא שיעדרו בשבת, הצטרף גם הקשר ז'אורז'יניו שסובל מכאבים בברכו ולא התאמן היום. הקשר הברזילאי צפוי לקבל מנוחה נוספת גם מחר (חמישי) ואם יחמיץ גם את האימון ביום שישי, הוא עשוי להישאר מחוץ לסגל בשבת. לרשימת הפצועים צריך להוסיף כמובן גם את מיקי סירושטיין המורחק.


יוסי בניון. הוא היחיד שיקבע (ערן לוף)

בניון. הוא היחיד שיקבע (ערן לוף)


הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל בעקבות זריקת כוס השתייה מיציע אוהדיה לעבר כר הדשא במשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקודם.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי