תורג'מן: גנסארי הגיע ודחף אותי, קלינגר: זו לא אלימות

שחקני מ.ס. אשדוד, הפועל חיפה
שחקני מ.ס. אשדוד, הפועל חיפה | לירון מולדובן

אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה באשדוד והדחיפה המכוערת של גנסארי, מאמן המארחת הסביר: "לא יודע מה החוקה אומרת, ביקשתי מהשופט לדעת אם הוא ראה מה שקרה". קלינגר התגונן: "לא צריך לעשות מזה סיפור"

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 יצא היום (שבת) לדרך עם 1:1 קצבי בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד. המוליכה סיימה את הסיבוב הראשון עם 28 נקודות והיא עלולה לאבד את הפסגה, אם הפועל באר שבע תנצח מחר את בני סכנין. אשדוד, שרשמה רק נקודה שביעית העונה, תנסה להמשיך את המגמה החיובית במחזור הבא. במוקד המשחק עמדה התקרית האלימה בין ראדו גנסארי לעמיר תורג'מן. קשר המוליכה דחף את המאמן וספג רק כרטיס צהוב, בסיום בחר גנסארי להתנצל בפני תורג'מן. הזעם בצד של אשדוד הגיע בעקבות ההחלטה שלא להרחיק את גנסארי. לעומתו, אדילסון באהיה שכבר הוחלף, הורחק בעקבות טענות נגד שלומי בן אברהם. 


תורג'מן סיכם את המשחק: "איך שהמשחק התפתח אני מרוצה מהתוצאה. הראינו אופי במחצית השנייה, והעלנו קצב מבחינת האגרסיביות. אני מרוצה וגאה ממה שהבחורים שלי נתנו. נשחק מול קבוצה כמו שאנחנו יודעים. חשוב לנו להיות חדים, לשחק קדימה ולהיות חכמים בחלק הקדמי. לפני מכבי תל אביב והפועל חיפה לא עשינו את זה, אבל אנחנו מתקדמים בצורה טובה. אנחנו רוצים שכל קבוצה שתגיע לכאן תפחד, אנחנו בדרך לשם. אנחנו בהחלט בדרך הנכונה, זה משאמרתי לשחקנים שלי. יש לנו כישרון, ידענו לחזור למשחק ודחפנו קדימה. אני בטוח שהניצחונות יגיעו". 

 


על התקרית עם גנסארי: "אני לא יודע ממה כואב לי הראש. מסרתי לשמואל שיימן את הכדור, כי אני יודע שהמגן מוציא את הכדור. הוא הגיע ודחף אותי. ביקשתי מהשופט להבין אם הוא ראה את כל המקרה, אני לא יודע מה החוקה אומרת. ברגע שהמשחק הסתיים, הוא התנצל ומבחינתי זה נגמר". 





אירוע מכוער. שחקני הפועל חיפה ואשדוד (לירון מולדובן) 
 

אצל המוליכה, קלינגר הסביר: "אסור לי להיות מסופק מהנקודה, אבל זו המציאות. המחצית הראשונה הייתה מצוינת. יצרנו עשרות הזדמנויות ואשדוד נראתה חסרת ביטחון. הבקענו רק שער אחד, ידעתי שמכל שטות אפשר לספוג כאן. אני לא זוכר שהם איימו על השער שלנו חוץ מהמשחק הזה. המחצית השנייה הייתה המחצית הכי פחות יעילה שלנו. נצטרך לחזק את הנושא הזה, כדי ללכת קדימה ולסיים את המשחק. ניסינו לנצח, עשינו מה שאפשר. כל הכבוד לאשדוד על הלחימה". 


אובדן הפסגה: "אין לנו מענקים על אליפות סיבוב. מה שעשינו בסיבוב הראשון, עם 28 נקודות, זה אדיר. זה הישג עצום. הגענו לכל משחק העונה ורצינו לנצח. את הכסף סופרים במדרגות. לא אנחנו, לא ב"ש ולא מכבי ת"א – יכולים לטעון שום דבר כרגע. אין משחקים בליגה, המיקום של אשדוד לא אמיתי. יש להם את קינדה, שהוא כוכב כדורגל. יש להם חומר טוב, היה לנו קשה מולם במחצית השנייה. חבל שלא סיימנו את זה במחצית הראשונה".


על הדין והדברים בין גנסארי לתורג'מן: "קודם כל התנצלתי בפני עמיר, כי ראיתי אותו נופל. הוא החניך שלי, שנתן לי את השער הכי גדול שלי במכבי תל אביב אז בחיפה. גנסארי הוא לא אדם אלים. ראדו התנצל וכולנו התנצלו. אני לא יודע מה קרה, ראיתי את עמיר החליק. לא צריך לעשות מזה סיפור יותר ממה שזה. קורה, זה לא בסדר. זו לא אלימות לשמה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי