דוידזאדה: רוצים לחזור לנצח לפני שנחשוב בכלל על אליפות

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אתר רשמי

מגן מכבי ת"א מאוכזב מה-0:0 מול מכבי פ"ת מאתמול, והוסיף: "צריך לחזור למסלול כבר ביום שני מול בית"ר". על גמר גביע הטוטו אמר: "נלחמים על כל התארים, לא משנה איזה תואר זה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב הגיעו היום (שלישי) לבית החולים "דנה" לילדים, לביקור לכבוד חג החנוכה. אל בית החולים הגיעו השחקנים: אופיר דוידזאדה, ברק יצחקי, שרן ייני, דור מיכה ואבי ריקן.

דוידזאדה סיפר על הביקור: "זה תמיד כיף ומרגש לשמח את הילדים, במיוחד כשרואים את החיוך על הפנים שלהם. הם עוברים דברים לא פשוטים בחיים שלהם וזה מאוד מכניס לפרופורציות. אם זה מאפשר לגרום להם מעט לחייך, אנחנו שמחים מאוד על כך".

התקופה האחרונה: "אין ספק שהתוצאות האחרונות לא היו בתכנון, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובסגל המקצועי. גם אתמול היה חסר עוד קצת כדי שננצח את המשחק, ראו את זה בסטטיסטיקה שהיה חסר רק הגול כדי להשיג את זה".

הפער בצמרת: "אנחנו לא חושבים על זה, כרגע אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות כדי שנחשוב בכלל על אליפות. צריך להתחיל בזה ביום שני בטדי מול בית"ר".

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. רוצים לחזור לעצמם במהרה (עדי אבישי)

גמר גביע הטוטו מול הפועל ב"ש: "זה משחק אחד והכל יכול לקרות בו, לא משנה באיזה פורמה נמצאת כל קבוצה. אמרתי בתחילת העונה שאנחנו נלחמים על כל התארים, אז נבוא בכל הכוח למשחק כי זה עדיין תואר לא משנה החשיבות, נבוא לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי