ויטור שוב נפצע, יחמיץ את מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו

ויטור ואלחמיד
ויטור ואלחמיד | AFP

הבלם נפצע באימון האלופה ועבר הדמיית אולטרסאונד ממנה עלה כי הוא סובל ממתיחה שטחית, גם וואקמה לא צפוי להיות בסגל מול מכבי ת"א (חמישי, 20:40). האוהדים מתכננים טקס תמיכה בצדק

(גודל טקסט)

בליווי 6,500 אוהדים אדומים ובהרכב חסר תנסה מחר (חמישי, 20:40) הפועל באר שבע לזכות זו השנה השנייה ברציפות בגביע הטוטו ולצרף תואר שני העונה לאחר הזכייה בגביע אלוף האלופים, הפעם במפגש מול היריבה הגדולה, מכבי תל אביב.


הזכייה במפעל השלישי בחשיבותו תכניס לקופת המועדון כ-1.2 מליון שקלים, פיצוי על אובדן ההכנסה בשבוע שעבר בעקבות ההפסד לוויקטוריה פלזן בליגה האירופית. האצטדיון בנתניה האיר בשנים האחרונות את פניו לבאר שבע. היא ניצחה בו בכל משחקיה הגורליים, והוא זכור לטוב בעיקר ממשחק האליפות בחודש מאי האחרון  מול…מכבי.




מיגל ויטור נפצע בשריר הארבע ראשי ועבר הדמיית אולטראסאונד בבית החולים סורוקה ממנה עלה כי הבלם סובל ממתיחה שטחית. ויטור יחל בטיפולים בעזרת הצוות הרפואי והפיזיולוגי של המועדון וצפוי להיעדר בימים הקרובים, כך נאמר בהודעה רשמית של הקבוצה.


זאת כבר הפציעה השלישית של ויטור בתוך שנה. בדצמבר אשתקד נפצע במשחק מול בית"ר ירושלים, נותח בפורטוגל והפתיע כשחזר לקראת סוף העונה, למרות תחזיות שהוא יהיה כשיר רק לעונת 2017/18. באוגוסט השנה נפצע ברצועות הברך לפני המשחק של באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות מול מאריבור. התחזיות שוב דיברו על היעדרות ארוכה, אבל שב לשחק כבר בחודש שעבר.


כנראה שגם טוני וואקמה שסובל מדלקת גרון ומטופל באנטיביוטיקה ייעדר. הגנרל החמיץ את שני המשחקים הקודמים (בליגה האירופית ובליגה השישית בטיבה ביבשת) בגלל פציעה בקרסול, כאשר ברקע שורר חוסר ודאות בנוגע לתנועותיו לאחר סגירת חלון ההעברות.


מיגל ויטור. נפצע שוב (מאור אלקסלסי)
מיגל ויטור. נפצע שוב (מאור אלקסלסי)


המאמן ברק בכר יבצע כהרגלו רוטציה בהרכב, כאשר עיקר השינויים צפויים בחלק האחורי. מתן אוחיון שהצטיין ואף כבש את אחד השערים בניצחון 1-3 על סכנין, לואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד נאבקים על שתי עמדות במרכז ההגנה. התלבטות קיימת גם בין אורן ביטון לבין מיחאי קורהוט בעמדת המגן השמאלי.


בבירת הנגב מורגשת תכונה רבה לקראת ההתמודדות. כל הכרטיסים שהוקצו לטובת האוהדים האדומים נמכרו, וייתכן שהשחקן ה-12 ייהנה מתמיכתו של אובידיו הובאן, קשרה הרומני לשעבר של האלופה, שלבש את החולצה מספר 12 והגיע לחופשה בארץ הקודש.


האוהדים מתכננים מפגן תמיכה בבלם שיר צדק, ועשויים לשכלל את הרפרטואר. מאז התפוצצות הפרשה הקפידו האוהדים להשמיע שירי עידוד בדקה החמישית של כל משחק, ומחר יהיה מעניין לעקוב אחרי המחווה שלהם כלפי האיש עם החולצה מספר 5. אם עונש ההשעייה של צדק לא "יעודכן", חזרתו למגרשים מתוזמנת ל-19 ביוני 2018. ב-19 באפריל הוא יורשה כנראה לחדש את אימוניו במסגרת הקבוצה.


אוהדי הפועל באר שבע. מכינים טקס לצדק (מאיר אבן חיים)
אוהדי הפועל באר שבע. מכינים טקס לצדק (מאיר אבן חיים)


כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מנשה משיח ינהל את המשחק שיהיה משחקו האחרון כשופט פעיל לפני פרישתו.


הרכב משוער: גיא חיימוב; בן ביטון, לואי טאהא, מתן אוחיון (חאתם עבד אלחמיד), מיחאי קורהוט (אורן ביטון), ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מהראן ראדי, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי