קרויף: נתמודד מול הקבוצה הטובה בארץ בשנתיים האחרונות

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

לקראת גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (חמישי, 20:40) באצטדיון בנתניה, מאמן הצהובים סיפר: "הם טובים בעיקר בגלל השחקנים המנוסים יותר". מליקסון: "מעריץ את יצחקי, מקווה שיהיה חלש מולנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל באר שבע קיימו היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת גמר גביע הטוטו שייערך ביום חמישי (20:40) באצטדיון בנתניה. שתי הגדולות של הכדורגל שואפות להביא תואר ראשון העונה לארון הגביעים הפרטי. האלופה מבירת הנגב היא גם מחזיקת הגביע המכהנת לאחר שהביסה בגמר אשתקד את קריית שמונה 1:4, בעוד הצהובים הם שיאני הזכיות במפעל – ארבע פעמים (כמו מכבי חיפה ושתי הפתח תקוואיות, מכבי והפועל).

שתי הקבוצות מגיעות לגמר במגמות מנוגדות. באר שבע אמנם הודחה משלב הבתים באירופה (כמו מכבי תל אביב) אבל רשמה משחק 11 ברציפות ללא הפסד בליגה וכבשה את ראשות הטבלה ואת אליפות החורף. הצהובים יגיעו למשחק אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה שהביאו לפתיחת פער של שבע נקודות בינם לבין החבורה של בכר (30 מול 23).

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, פתח את מסיבת העיתונאים: "אנחנו שמחים להגיע למעמד היוקרתי הזה, כדי לשמור על התואר. יהיה כאן קרב בין שתי קבוצות מעניינות, האצטדיון יהיה מלא ואני מקווה שמי שיהיה טוב ינצח". אחריו, מאור מליקסון סיפר: "יהיה גמר מעניין בין שתי קבוצות גדולות וקהל גדול, שהקבוצה הטובה ביותר תנצח". 


מוכן לתואר ראשון כמאמן? ג'ורדי (דני מרון) 

ג'ורדי קרויף סיפק הצהרה ראשונה: "יהיה גמר קשה בין שתי קבוצות טובות. ברור שאנחנו מגיעים לגמר אנחנו רוצים לנצח, כדי לזכות בתואר ולקבל ביטחון לקראת ההמשך". מיד לאחריו, ברק יצחקי הוסיף: "יש כאן גמר בין שתי קבוצות טובות, אנחנו ננסה לסיים את המשחק עם ידנו על העליונה".  

קרויף התייחס למצבם של הצהובים: "אנחנו צריכים לצבור ביטחון, נפגוש מחר את הקבוצה החזקה ביותר בישראל בשנתיים האחרונות. אנחנו רוצים להוכיח את העוצמה של הסגל שלנו. אנחנו רוצים להוכיח את עצמנו, ולהראות את האופי התחרותי שלנו בתקווה לזכות. ברק בכר קידם את הפועל באר שבע, אבל הם גם צרפו שחקנים טובים מאוד. הם הצליחו להחתים כישרונות גדולים, ההצלחה העיקרית שלהם היא בעקבות השחקנים המנוסים יותר שיש להם בסגל". 

"אני לא יודע אם הפועל באר שבע חושבת ככה", הוסיף מאמן הצהובים, "הוא יוכל להסביר את זה בעצמו מאוחר יותר. נצטרך אל הקילר אינסטינקט שלנו. גמר הוא גמר, בלי קשר ליריבה. שתי הקבוצות כאן מתמודדות זו נגד זו, לא שחקן מול שחקן או מאמן מול מאמן. אני לא אגיד שום דבר לגבי השחקנים שלנו". 


החמיא לאלופה. יצחקי (אריאל שלום) 

יצחקי: "הולך להיות משחק מאוד מעניין, בין שתי קבוצות טובות עם סגלים טובים. לזכות בתואר יעזור לנו לקראת ההמשך, אנחנו נותנים את כל הכבוד להפועל באר שבע. אסור לנו לשכוח שאנחנו מכבי תל אביב, אנחנו באים לנצח".

בכר התייחס להסכמה של האלופה לשחק באצטדיון בנתניה: "זה לא המגרש הביתי של מכבי תל אביב באמת, המגרש הוא לא הבעיה כי ממה שהבנתי יהיה יתרון לקהל שלנו. אנחנו מכבדים כל קבוצה, במיוחד שזו מכבי תל אביב, נעשה הכול כדי לנצח. אין שום קשר למה שהיה בעבר. שיחקנו רע מאוד מול בני סכנין. לכל משחק יש את הסיפור, ההרכבים והשיטות שלו. אין קשר בין מה שהיה למה שיהיה מחר. אנחנו עושים הכנה לכל משחק. את היתרונות שלנו אנחנו צריכים להביא לידי ביטוי במגרש, בשנה שעברה פגשנו את עירוני קריית שמונה והגענו כדי לזכות בתואר".

מליקסון הוסיף: "אנחנו בקשרים טובים, אם אני אתחיל לדבר עליו זה לא ייגמר. שיחקנו אחד נגד השני מולו בליגה השלישית, אני אחד המעריצים שלו. אני מקווה שהוא יהיה חלש מאוד מחר". 

מעריץ את יצחקי. מליקסון (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי