אבוקסיס: נצטרך להיערך למאור בוזגלו, הוא נראה טוב

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

מאמן בני יהודה לקראת המשחק בשבת (20:15, שידור ישיר בספורט4) נגד מכבי חיפה: "המאזן החיובי שלי נגדם פחות מעניין. חילופי המאמנים ייתנו להם אנרגיות חדשות". השחקנים ביקרו בביה"ח לכבוד חנוכה

(גודל טקסט)

בני יהודה תצא בשבת (20:15, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ נגד מכבי חיפה, ותנסה להמשיך במומנטום הטוב בו נמצאת הקבוצה. למעט הקשר רועי גורדנה, שמחלים מניתוח בקע ועדיין לא נמצא בכושר משחק, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס.

"פתחנו טוב את העונה הזו עם ניצחון על מכבי חיפה ואחר כך הגיעו מספר משחקים פחות טובים", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "אנחנו רוצים להמשיך את המשחקים הטובים שלנו, את התוצאות הטובות, וכמובן שמכבי חיפה בכל תקופה ובכל מצב זה משחק קשה, במיוחד בחוץ. יש כל כך הרבה כישרון בקבוצה הזאת ונצטרך לדעת לנטרל אותם. אנחנו מאמינים בעצמנו כמו שהאמנו במשחקים האחרונים, ונצטרך להביא את אותה אמונה ואותה נחישות כדי להביא תוצאה טובה משם".

המאזן החיובי מול חיפה בשנים האחרונות: "הקטע האישי פחות מעניין. זה נכון בשנתיים האחרונות, אבל כל משחק הוא סיפור חדש ואתגר חדש בשבילנו. חילופי המאמנים אצלם ייתנו להם אנרגיות חדשות, ככה זה בכל מועדון ונצטרך להיות במיטבנו כדי מצד אחד לנטרל אותם ומצד שני להביא את היכולות שלנו למשחק".

אבוקסיס
אבוקסיס. קשה להתכונן (עדי אבישי)

הכנות: "במיוחד עכשיו כשיש מאמנים חדשים, אנחנו עדיין לא יודעים איך הם ישחקו. נתכונן למשהו שנראה לנו פחות או יותר. יש גם את היום וגם את מחר, ואולי נדע איך הם ישחקו. מי שלא ישחק, בכל שיטה, זו קבוצה מסוכנת, אבל זה נכון שאנחנו לא יודעים את ההרכב שיהיה. נכין את עצמנו לכמה אופציות".

מצב הירוקים: "אני לא מתעסק בקבוצות אחרות, לא בהצלחות ולא בכשלונות שלהן. לא מכובד מבחינתי להתעסק במה שקורה שם. אני מרוכז רק בקבוצה שלי. אנחנו שמחים שבזמן האחרון אנחנו מתחילים להתייצב. מכבי חיפה בבית זו קבוצה שבאה לשחק ועם הסגל שיש להם, זה סגל מאוד איכותי עם הרבה סכנות מהרבה כיוונים. הם מרגישים עדיפים כי הם בבית וכי הם מכבי חיפה, ואנחנו גם נצטרך לתקוף במשחק הזה, אני לא מאמין רק בלסגור בהגנה, כי בסוף חוטפים. אנחנו עושים את הדברים די טוב במשחקים האחרונים, נצטרך להביא דקות טובות".

מפגש האחים בוזגלו על הדשא: "שניהם מוכשרים מאוד, הם כבר נפגשו כמה פעמים אחד מול השני. מן הסתם זה משהו שיהיה מעניין אצלם בתוך המשפחה. נצטרך להיערך כמובן למאור, כי הוא כבר חוזר לעניינים ונראה טוב במשחקים שהוא שיחק, אבל נצטרך גם להביא מצידנו את האיכויות של אלמוג, ולא רק שלו אלא של כך הקבוצה".

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו. דו קרב נגד האח (דני מרון)

השינוי ביכולת שעשתה קבוצתו במהלך העונה: "עם קבוצת כדורגל שמחליפים בה כמעט את כל ההרכב מהעונה שעברה, ועם הרבה צעירים, זה לוקח זמן. ניסינו כמה אפשרויות וכמה שיטות משחק, שחקנים למדו אותי יותר עם הזמן והצטרפו שחקנים חדשים. הזמן משפר את השחקנים והמאמן, הרבה שחקנים חדשים שלומדים אחד את השני וגיבשנו אפשרויות בהרכב".


הזר הצעיר איסמעילה סורו בן ה-19 (שעל צירופו פורסם לראשונה בספורט1):
"זה שחקן בשביל העתיד של המועדון. זה שחקן עם פוטנציאל, יש לנו את האפשרות לבדוק אותו בחצי השנה הקרובה ואם הוא יתאים אז נמשיך את ההתקשרות הזו. יש בבני יהודה הרבה שחקנים מושאלים ואנחנו רוצים לחשוב קדימה, זה מראה על מחשבה של הבעלים לחשוב על המועדון ואם יש אפשרות להביא שחקן שיהיה פה בשנים הקרובות במקום להביא כל שנה מושאלים, זו מחשבה טובה. אם נצליח איתו, נרוויח שחקן טוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי