סילבס: רעננה גררו אותנו לדברים שלא קשורים לכדורגל

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

מאמן עירוני ק"ש לא אהב את התנהגות אנשי האקסית במהלך ה-2:0: "היו צעקות לשופטים ועוד דברים כאלה, האווירה לא הייתה טובה", קורצקי הגיב: "חיים ואני חברים טובים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה רשמה הערב (ראשון) ניצחון מפתיע כשגברה 0:2 על עירוני קריית שמונה והשיגה שלוש נקודות חשובות בניסיונות שלה להתרחק מהתחתית הלוהטת. ק"ש מצדה אכזבה אחרי הניצחון הגדול על הפועל עכו וכדי לממש את הציפיות להגיע לפלייאוף העליון היא תצטרך לגלות יציבות הרבה יותר גדולה.

המאמן המנצח מנחם קורצקי אמר: "לקריית שמונה יש קבוצה מצוינת, עם מאמן טוב שהכין אותם היטב. אני גאה בשחקנים שלי, ואני גאה בהם. לא היה איפוק לרגע, המשחק היה בשליטה שלנו. מאז שהגעתי אני דוחף את השחקנים שלי שהם מסוגלים לשחק בצורה הגנתית, אבל גם לתקוף ולהניע את הכדור. אנחנו צריכים לנצח, בלי קשר לשאר הקבוצות. הנקודות זה מה שחשוב כרגע, אנחנו צריכים לנצח כי זו העבודה שלנו. חיים ואני חברים טובים, מה שהיה ביני לבינו. אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן הגנה ואולי גם עוד שחקן לחלק הקדמי".

מאמן המפסידה חיים סילבס סיכם מהעבר השני: "אני מאוכזב. בבית אנחנו תמיד צריכים לצבור את הנקודות, ובמשחק הזה חוסר הניסיון שלנו בא לידי ביטוי כשרעננה גררו אותו לדברים שלא קשורים לכדורגל וגם קיבלנו גול מקרי. עשינו מה שיכולנו, אבל היינו עקרים והאווירה לא הייתה טובה. צריך ללמוד מזה לגבי קור הרוח שלנו. רעננה בבית זה משחק "מאסט מבחינתנו", ועכשיו נצטרך לתקן במשחקים שלא חושבים שניקח בהם נקודות".

ההתנהגות של האסלביינק ויחזקאל: "כל דבר שצריך אנחנו מנתחים ואם צריך להעניש, נעניש. אנחנו מבואסים, לא נעים ולא כיף. המשחק הזה ברח לנו. מחמאות לרעננה".

מנחם קורצקי. יחסים טובים עם סילבס (יוני אריאלי)
מנחם קורצקי. יחסים טובים עם סילבס (יוני אריאלי)

ההתנהגות של אנשי רעננה וקורצקי: "היו צעקות לשופטים ועוד דברים כאלה, זה משחק הכדורגל. עכשיו הכל בסדר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי