סיגוריונסון זומן להגיע להתרשמות במכבי ת"א, לויצקי מועמד

אוסקר לויצקי
אוסקר לויצקי | טוויטר

הקשר האיסלנדי של גראסהופרס צפה באחד ממשחקי הקבוצה באירופה ונמצא על הכוונת של קרויף (צפו בביצועיו). בשבדיה מדווחים שהשחקן בן ה-26 שסיים את חוזהו במאלמו עשוי להגיע. גם זובאס וקאניוק ברשימות

(גודל טקסט)

הקשר האיסלנדי רונאר מאר סיגוריונסון זומן להגיע בימים הקרובים להתרשמות במכבי תל אביב ועשוי להצטרף במהלך חלון ההעברות של ינואר. השחקן בן ה-27 מחזיק בחוזה בשורות גראסהופרס השווייצרית וכבש העונה שלושה שערי ליגה.


בשנה שעברה עבר מסונדסוואל השבדית בשורותיה שיחק במשך ארבע שנים וכבש 12 שערי ליגה. הצהובים קיבלו המלצות על השחקן, שכבר צפה באחד ממשחקי הקבוצה באירופה ונמצא ברשימות של ג'ורדי קרויף ביחד עם ארבעה זרים נוספים. המאמן ההולנדי כבר הגיש למנכ"ל בן מנספורד רשימה של חמישה שחקנים זרים וביקש לבדוק את העלויות שלהם. מי שעשויים לעזוב הם טינו סוון סושיץ' וכריסטיאן באטוקיו.




בחודשים האחרונים עולים קולות עזיבה מכיוון השוער הסרבי של מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. סוכנים הקשורים אליו מדברים ןהתקשורת הסרבית שולחת רמזים על מהלך בו יימכר ראיקוביץ' למועדון גדול בחלון ההעברות בינואר או בתום העונה. בקיץ היו מועדונים באנגליה בהם ארסנל שחפצו בראיקוביץ', מהלך שלא יצא לפועל בשל חוסר במשחקים בנבחרת סרביה.


במכבי תל אביב לא יעמדו בדרכו, אך תג המחיר שלו הוא 7-8 מיליון יורו. הצהובים ממתינים להצעה מעשית שתגיע וכבר עולה בתוך המועדון הצהוב שמו של מועמד להחליפו אם יעזוב. מדובר בשוער נבחרת ליטא ובני יהודה אמיליוס זובאס, ש–49% מכרטיסו הם ברשות בני יהודה ו–51% שייכים לסוכנות שחקנים עם בעלים ישראלי.


רונאר מאר סיגוריונסון (טוויטר)
רונאר מאר סיגוריונסון (טוויטר)


זובאס הוא שוער יציב, מוכח, אשר מכיר את הליגה הישראלית ושמו עולה בקריית שלום כמחליפו של ראיקוביץ'. מערכת היחסים בין מכבי תל אביב לראשי בני יהודה והבעלים ברק אברמוב מצוינת, ואם אכן ראיקוביץ' יעזוב עשוי זובאס להחליפו. בקיץ האחרון הוזכרה אנדרלכט הבלגית כמי שגילתה עניין בזובאס ונענתה בסירוב של בני יהודה.


זובאס
זובאס. יעבור לצד הצהוב של תל אביב? (אודי ציטיאט)


בתוך כך, על פי דיווחים בשבדיה, הקשר אוסקר לויצקי מועמד גם הוא לסגנית האלופה. חוזהו של לויצקי במאלמו הסתיים, ובין המועמדות לקלוט אותו נמצאות גם לגיה ורשה, ברונדבי או קבוצה מליגת ה-MLS. הקשר בן ה-25 ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של באיירן מינכן. הוא רשם בעונה החולפת 29 הופעות במדי מאלמו וכבש שני שערים. 


אוסקר לויצקי. גם הוא מועמד (טוויטר)
אוסקר לויצקי. גם הוא מועמד (טוויטר)


שם נוסף המוזכר במכבי תל אביב לקראת חלון ההעברות הוא של הקשר גידי קאניוק. נכון לעכשיו, ההמתנה של קרויף היא לאישור של מיץ' גולדהאר בנושא שחקני רכש זרים וישראלים. נכון לעכשיו לא הייתה פנייה של מכבי ת"א לקאניוק או לקבוצתו ובכל מקרה כשכמעט ברור שאלמוג כהן לא יעזוב בינואר את קבוצתו הגרמנית, קאניוק – בו גילו עניין בקריית שלום בקיץ – יקבל פנייה בקרוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי