מסתמן: מאוויס צ'יבוטה יקבל אזרחות ישראלית בחודש הבא

צ'יבוטה ו-ואלסקיס
צ'יבוטה ו-ואלסקיס | דני מרון

הקונגולזי של בני יהודה, שחי בישראל מאז גיל 15 ונשוי לישראלית, יגיע לדיון מכריע ובקשתו צפויה להתקבל. נדחתה פתיחת הבוררות בעניין אנטוניו מרשיץ'.

(גודל טקסט)

שחקנה הקונגולזי של בני יהודה, מאוויס צ'יבוטה, יגיע בתחילת חודש ינואר הקרוב לדיון מכריע בבקשת האזרחות הישראלית שהגיש. על פי גורמים המעורים בעניין, מסתמן כי יקבל את אישור האזרחות ובכך יוכל לשחק על תקן ישראלי ולא יתפוס מקום של זר.

כזכור הגיע צ'יבוטה לישראל מקונגו בגיל 15 ושיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לאחרונה נישא בטקס נישואין אזרחי, לבחירת ליבו, ישראלית ממוצא ברזילאי, ובשל כך הגיש את בקשת הזכאות לאזרחות ישראלית.

בנושא אחר, דיון הבוררות המקדמי בעניינו של הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ', שהיה אמור להתקיים היום בפני הבורר חנוך קינן, נדחה לתאריך 27.12 לאחר שעורך הדין רועי רוזן, שמייצג את בני יהודה, ביקש מהבורר את פרק הזמן המגיע לו על פי חוק, כדי להכין כתב הגנה ראוי.

בתוך כך, הגיש השחקן למוסד לבוררות בקשה שהדיון בעניינו יהיה דחוף כדי לא לפספס את חלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר, אם אכן ישוחרר. בנוסף ביקש השחקן להתאמן במדי קבוצה אחרת, אך בבני יהודה מתנגדים וצפויים להגיש טיעונים לבורר מדוע הם אינם מוכנים לאפשר לו לעשות זאת. 

מאוויס צ'יבוטה. יקבל אזרחות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי