ברקת נפגשה עם וואקמה, רק הצעה שוברת שוויון תגרום לשחקן לעזוב

אנתוני וואקמה
טוני וואקמה | עדי אבישי

הבעלים של הפועל באר שבע והחלוץ הניגרי דנו על הארכת חוזהו, בסביבתו של השחקן טוענים שרק הצעה יוצאת דופן תגרום לו לעזוב בינואר. בינתיים השחקן חזר להתאמן ועשוי לשחק מול מכבי חיפה, כך גם ויטור

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פועלת להסרת איומי העזיבה של טוני וואקמה, כדי להבטיח את הישארותו במדים האדומים לפחות עד לסיום העונה. אתמול (רביעי) בשעות הבוקר זומן הגנרל לפגישה עם ראשי המועדון, שלדברי גורמים בסביבתו התנהלה בנוכחותה של נשיאת המועדון אלונה ברקת.

וואקמה חתום בטרנר לעוד שנתיים וחצי, ואף על פי כן אין בכך פוליסת ביטוח לכלום ושום דבר. הצעה כספית "שוברת שוויון" עלולה לשמש עבורו תחנת יציאה כבר בשבועות הקרובים, בכפוף לתשלום פיצויים מוגדלים לבאר שבע. הצעה שכזאת עדיין לא הגיעה לבירת הנגב.

רק לפני מספר חודשים היינו בסרט הזה. קבוצה מסין הביעה בו התעניינות ערב מוקדמות ליגת האלופות, ומחלקת כיבוי השריפות בטרנר נכנסה לפעולה. הלהבות כובו רק לאחר שאלונה שדרגה את שכרו של הניגרי והציבה אותו בפסגת המרוויחים של הקבוצה.

בהתקרב חודש ינואר שוב חם בגזרתו של החלוץ, כנראה בהשפעת הצעות מצדן של קבוצות בחו"ל, שהגבירו את המעקב אחריו בהשראת הוולה לרשת מאריבור בניצחון 2-1 על האלופה הסלובנית, שלא הספיק לעלייה לצ'מפיונס. "טוני הוא בורג חשוב מאוד במערכת וכולנו רוצים שהוא ימשיך איתנו", אמר גורם בקבוצה. "אבל ברגע שמישהו יציע לו, למשל, מיליון וחצי דולר לעונה, נזוז הצידה. לא נמנע ממנו להרוויח סכומים שאנחנו לא יכולים להציע לו".

מיגל ויטור. גם חזר להתאמן (אודי ציטיאט)
מיגל ויטור. גם חזר להתאמן (אודי ציטיאט)

לטווח המיידי וואקמה נמצא בסביבתו המוכרת, ואתמול חזר להתאמן לאחר שהתאושש מרצף אירועים בריאותיים – קודם פגיעה בקרסול, אחר-כך דלקת גרון חריפה. יחד איתו לבש את בגד האימון הבלם מיגל ויטור, שהחלים מהמתיחה בשריר הארבע ראשי. שניהם צפויים לפתוח בהרכב מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב.

שחקני הקבוצה והשתתפו אתמול באירוע מרגש לזכרו של רס"ב רז שווימר, שוטר מצטיין בתחנת באר שבע שאהד את הפועל ב"ש בכל ימי חייו. בני משפחותיהם של שוטרי התחנה שבה שירת שווימר ז"ל הוזמנו למתחם טרנר, וצפו במשחק ראווה (ב"ש חזרה למסלול הניצחונות עם 2-3 על נבחרת המשטרה, מחוזקת בלירן שטראובר) ובהענקת גביעים.

אלונה ברקת. תשאיר את וואקמה בקבוצה? (מאיר בן חיים)
אלונה ברקת. תשאיר את וואקמה בקבוצה? (מאיר בן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי