בן זקן: חלק מהביקורות נכונות, הייתה לי רק שיחה אחת עם אוחנה

בני בן זקן
בני בן זקן | צילום: יוני אריאלי

מאמן בית"ר לקראת אשדוד (ראשון, 20:15, ספורט1): "האחריות היא במיוחד עליי, לא חש מושפל. אם היינו מנצחים את מכבי ת"א, היינו במקום הראשון ואף אחד לא היה מדבר על זה. אוחנה דרש ממני שנשחק טוב יותר"

(גודל טקסט)

שבוע דרמטי עבר על בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה נכנעה למכבי תל אביב באצטדיון טדי ופספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. התצוגה במחזור האחרון מול הצהובים, רק ערערה את מעמדו הבעייתי של בני בן זקן. ביום ראשון בית"ר תתארח אצל מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א (20:15, ישיר בספורט1), בתקווה לשמור על קשר עם מאבקי הצמרת. בצל הוויכוחים בתוך הצוות המקצועי בבירה ושיחת ההבהרה מאלי אוחנה, הקבוצה קיימה היום מסיבת עיתונאים לקראת אשדוד, במהלכה המאמן דיבר על היחסים בצוות המקצועי, השיחה עם אלי אוחנה והתוכניות שלו לעתיד. 



בן זקן פתח את מסיבת העיתונאים: "המחצית הראשונה מול מכבי תל אביב הייתה גרועה, אנחנו צריכים לחשוב טוב טוב מה לעשות אחרת. האחריות היא עלינו ובמיוחד עליי. המחצית השנייה הייתה יותר אופטימית, אבל לא ניקח ממנה יותר. אילולא הפציעה של יוסי בניון היינו יכולים להשיג יותר. מחכה לנו משחק לא פשוט, במגרש לא פשוט. ננסה להשיג את התוצאה הטובה ביותר באשדוד". 


המצב שלו: "אלו דברים שקרו, קורים והם יקרו. אני כמאמן בית"ר צריך להתמודד עם זה. הביקורות, חלקן נכונות, ואנחנו צריכים להתמודד איתן. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. יש גם דברים טובים, כי אם היינו מנצחים את מכבי תל אביב – היינו במקום הראשון. סימן שאנחנו עושים דברים טובים. אני לא מרגיש מושפל". 


המצב בצוות המקצועי: "אני לא קורא את הדברים האלה. אני שומע על זה בפעם הראשונה. יש לנו צוות שעובד בבית"ר ירושלים במטרה לעבוד איתם בצורה טובה. אני בטוח שאם היינו מנצחים, אז הכול היה בסדר. ברור לי שמפסידים, אז דברים מתנפחים. בסופו של דבר, בכול מקום עבודה יש אי וודאות לגבי מאמנים. עבדתי בעירוני קריית שמונה 20 שנה, וכשהגעתי לעמדת המאמן זה נגמר בצורה מהירה. אלו החוקים בתפקיד הזה, אני לוקח את זה בחשבון ולא מתלונן. השגנו דברים ביחד בתקופה האחרונה. המשחק מול אשדוד הוא עוד משחק שאנחנו רוצים לנצח". 



דרש שיראו טוב יותר. אוחנה (ערן לוף) 


השיחה עם אלי אוחנה: "הייתה שיחה ויש דרישה שנראה טוב יותר. מבחינתי זה לגיטימי. אני חושב שזו ביקורת לגיטימית. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. אני אומר תודה, כי אנחנו נמצאים בעמדה יותר אופטימית ממה שמתארים. הרבה זמן בית"ר לא הייתה במצב כזה אחרי 14 מחזורים. אף אחד לא חשב שנוליך את הטבלה בפער של עשר נקודות. השיחה התמקדה בזה שאנחנו נראה טוב יותר בעתיד ובזה אנחנו מתעסקים. זו הפעם ראשונה שהייתה לי שיחה עם אוחנה. יש לנו תקשורת בריאה ופוריה. אני בטוח שאם היינו מנצחים את המשחק, אז אף אחד לא היה מדבר על זה". 


סגנון המשחק: "אנחנו לוחצים, ולפעמים שלוחצים אתה גם מאבד משהו. אני מסכים שלא היינו מספיק טובים מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע. יש משחקים שאנחנו לוחצים, ורגעים שאנחנו רוצים לנצל את היתרונות שלנו. חשוב לנו לבנות את הסיטואציה הנכונה עבור השחקנים שלו, שאוהבים לשחק על שטח. יש לנו נקודות, אז סימן שאנחנו עושים דברים אחרת". 


התחושות בסגל: "חד משמעית אני מרגיש ביטחון מהם. אני הוכחתי להם שאני יכול להיות איתם. אף אחד לא פנה אליי, שחקן או איש צוות, עם טענה. האימונים עוברים בצורה מצוין. אין לי ספק שמערכות היחסים יכולות להיות משופרות, וזה יקרה". 


יש אמון מהסגל. שחקני בית"ר (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי