צפו בתקציר: מכבי נתניה הביסה את הפועל עכו 0:3

נתניה
נתניה | מאור אלקסלסי

הקבוצה מעיר היהלומים לא ריחמה על החבורה של שביט והשיגה את ניצחונה השני ברצף. סבע הבקיע כבר בחצי הראשון, שרם ולוי כבשו במחצית השנייה ושלחו את דראפיץ' וברדה לחגוג 3 נקודות נוספות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע במחזור הקודם, מכבי נתניה דרסה הערב (שבת) את הפועל עכו 0:3 באצטדיון העירוני בעכו. בעקבות הניצחון הגדול היהלומים נמצאת במקום הרביעי עם 26 נקודות. לעומת זאת, הקבוצה של אלדד שביט ממשיכה לשקוע בתחתית והיא במקום האחרון עם 6 נקודות בלבד.

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה התייצבו להתמודדות ללא עלי מוחמד וגיא גרוס הפצועים, אך זה לא הפריע לערן לוי להשיג את שערו החמישי העונה. דיא סבע חזר לכבוש והבקיע את שערו ה-13 העונה והוא ממשיך להוביל את טבלת המבקיעים. דני עמוס קיבל פרחים מהנהלת הפועל עכו לפני שריקת הפתיחה, זכר לתקופתו במועדון מהגליל המערבי.

המשחק החל דווקא בשליטתה של עכו. בן אז'ובל הגיע בדקות הפתיחה לשתי הזדמנויות הבקעה נהדרות מול דני עמוס, אך החלוץ לא הצליח להפתיע את השוער. נתניה השתלטה על המשחק והחלה להכתיב את קצב המשחק. בדקה ה-32 השליטה של היהלומים הניבה פרי, כשערן לוי מצא את סבע והחלוץ בעט מתוך הרחבה לרשת. ה-0:1 של נתניה נשמר עד הירידה להפסקה.

היהלומים המשיכו לשלוט גם במחצית השנייה, למרות שסיראז' נסאר השיג את מצב ההבקעה הראשון ונעצר אצל עמוס. בדקה ה-62, ערן לוי שלח כדור מדויק אל עדן שרם, החלוץ לא התקשה וקבע 0:2 לנתניה. הקפטן הנתיינתי רצה להבקיע גם בעצמו, וסבע פירגן לערן לוי על השער הראשון והשאיר אותו לבדו מול עמוס, החלוץ הכניע בקלות את השער וקבע 0:3 ענק למכבי נתניה בעכו.


מתנות והוקרה לדני עמוס על ימיו היפים בעכו (מאור אלקסלסי)

הרכבים
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, לוטם זינו (דילן דמראווי, 82), גבי קניקובסקי, סיראז נסאר (עמראן אלקרינאווי, 61), פיטר אונייקצ'י (פייסל מוליץ', 63), בן אז'ובל.

מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם (לאנדרן ריביירו, 87), דיא סבע, ערן לוי (עדי קוסטטינוס, 84), עדן שרם (אלחסן קייטה, 68).

מחצית ראשונה
דקה 11: בן אז'ובל בעט מ-18 מטרים, הכדור היה חלש ונעצר בידיו של דני עמוס.


אוהדי נתניה. המרחק לא הרתיע אותם (מאור אלקסלסי)

דקה 13: אז'ובל מול ורגוץ', במקום לבעוט לשער הוא העדיף למסור, הגנת נתניה הרחיקה.


ערן לוי. עוד בישול לסבע (מאור אלקסלסי)


דקה 32, 0:1 לנתניה! ערן לוי מסר לדיא סבע שנכנס לרחבה ובעט חזק מעשרה מטרים לרשת. זאת הייתה הבעיטה הראשונה של האורחים לשער המארחים.

דקה 42: אז'ובל מסר כדור עומק לאונייקאצ'י ברחבה, הניגרי בעט לידיו של עמוס.


סבע מול פרחאת (מאור אלקסלסי)


מחצית שנייה

דקה 46: נסאר בעט כדור מתוך הרחבה, עמוס היה במקום וקלט.

דקה 62, 0:2 לנתניה! ערן לוי שלח כדור עומק ענק אל עדן שרם שהסתובב ברחבה ובעט פנימה את השער השני לאורחים.

דקה 82, 0:3 לנתניה! סבע שלח כדור ארוך גדול אל ערן לוי מול שטראוס, הקפטן לא התבלבל וכבש את השלישי בקלות.

ערן לוי. מצדיע לאוהדי נתניה (מאור אלקסלסי)
ערן לוי. מצדיע לאוהדי נתניה (מאור אלקסלסי)

ערן לוי ודיא סבע. זיווג משמיים (מאור אלקסלסי)
ערן לוי ודיא סבע. זיווג משמיים (מאור אלקסלסי)

החברים באים לברך את לוי (מאור אלקסלסי)
החברים באים לברך את לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי