צפו בתקציר: 1:3 גדול לבני יהודה על הפועל אשקלון

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

אורמוש העלה את האורחים ליתרון (8) מול החבורה של אבוקסיס, קנדיל השווה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, יונתן כהן הפך את התוצאה (50). מתן חוזז המחליף, כבש את השלישי (82)

(גודל טקסט)

מי יעצור את בני יהודה? הקבוצה של יוסי אבוקסיס גברה הערב שבת) באיצטדיון המושבה 1:3 על הפועל אשקלון וצברה את הניצחון השישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים והרביעי ברציפות.


דווקא האורחת עלתה ליתרון מוקדם משער נגיחה של מירקו אורמוש בדקה השמינית, אך רגע לפני השריקה למחצית מאור קנדיל נגח את השיוויון. במחצית השנייה הכתומים כבר השתלטו על המשחק ויונתן כהן עם שער ובישול למתן חוזז המחליף סידר לקבוצתו את הניצחון.
 



הקבוצה של יוסי אבוקסיס עלתה למאזן של 26 נקודות ופתחה פער של שבע נקודות מהמקום השביעי (לפחות זמנית). אומנם מדובר רק במחזור השני של הסיבוב השני, אבל הזהובים נראים בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון. 


הקבוצה של יובל נעים מנגד, סופרת משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון, דווקא לאחר שלושה משחקים ללא הפסד. הדרומיים מדורגים במקום ה-11 עם 13 נקודות והם עלולים להידרדר מקום אחד נוסף למטה, אם הפועל רעננה תנצח את בני סכנין.


הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, דן מורי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, אלמוג בוזגלו (אליאל פרץ, 84), יונתן כהן (אלי בלילתי, 90+2), מאוויס צ'יבוטה (מתן חוזז, 79), נריוס ואלסקיס.


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', שי חדד (סער בנבנישתי, 75), מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, עוז ראלי (שון מלכה, 64), רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ' (שרון גורמזנו, 71).





אוהדי בני יהודה. התרגלו לרצף ניצחונות (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 8, 0:1 לאשקלון – רמזי ספורי הגביה כדור טוב לראשו של מירקו אורמוש שהקדים את דן מורי ונגח לרשת.



שחקני אשקלון חוגגים אחרי שער היתון (דני מרון)


דקה 20 – עוז ראלי ראה שזובאס מחוץ לשערו ושלח כדור חכם שמצא לרוע מזלו רק את המשקוף.



יובל נעים מרגיע (דני מרון)


דקה 31 – בעיטה חופשית של נריוס ולסקיס לא מצאה את המסגרת של איינוגבה והכדור טס החוצה.


דקה 38 – אלמוג בוזגלו ניסה להפתיע את איינוגבה כשבעט כדור חופשי מסובב, השוער קלט בקלות.


דקה 45+2, 1:1 – על סף השריקה להפסקה, סתיו פיניש הגביה כדור מדויק לראשו של מאור קנדיל, שמחמישה מטרים נגח לפינה הימנית של איינוגבה.



יובל נעים. איבד יתרון יקר (דני מרון)


דקה 50, 1:2 לבני יהודה – טעות של איינוגבה אפשרה לדן מורי להשתלט על הכדור ולהעבירו ליונתן כהן. החלוץ לא השתהה והמשיך לרשת כדי להשלים מהפך.


דקה 60 – התקפה מתפרצת של בני יהודה הסתיימה בבעיטה של ואלסקיס לרשת, השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 77 – רמזי ספורי מצא שוב את מירקו אורמוש, הפעם בכדור חופשי, אבל הפעם הנגיחה של הקרואטי נעצרה בידיים של זובאס.



בני יהודה חוגגת. רצף הניצחונות המרשים נמשך (דני מרון)


דקה 82, 1:3 לבני יהודה – יונתן כהן חלף בקלות על פני שני שחקני הגנה ומסר כדור רוחב שהגיע ישירות אל מתן חוזז. החלוץ המחליף כבש מקרוב את השלישי של המארחת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי