צפו בתקציר: 1:2 למכבי תל אביב על עירוני ק"ש

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים השיגו את ניצחונם השני ברצף בליגה והשלישי בכל המסגרות בזכות שערים של קיארטנסון ובלקמן. עאבד רק השווה זמנית, ברוסו הורחק בצהוב שני בעקבות עבירה על פרץ

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 על עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, לעיני 10,882 צופים באצטדיון בנתניה. הצהובים קיזזו זמנית את הפער מהפועל באר שבע לנקודה, עד המפגש של האלופה מול מכבי חיפה ביום שני.


המשחק נפתח עם אירועים בשני הצדדים כשכבר אחרי חמש דקות אחמד עאבד הגיע לאחד על אחד מול פרדראג ראיקוביץ' ולא הצליח לעבור את השוער הסרבי, כשבצד השני דור פרץ ירה כדור לקורה. בדקה ה-19 הצהובים עלו ליתרון כשאלי דסה העביר כדור רוחב נהדר לווידאר קיארטנסון שחזר להרכב של ג'ורדי קרויף, ודחק בנגיעה את ה-0:1. המארחת המשיכה והגיעה למצבים מול איתמר ניצן, אך בניגוד למהלך המשחק שחקניו של חיים סילבס השוו בדקה ה-45 משער של עאבד. החלוץ קיבל כדור בצד ימין, חתך למרכז, השכיב את ז'אן-סילבן באבין ובעט שטוח את ה-1:1 לפינה השמאלית.


 

הצהובים חזרו להוביל בדקה ה-54 כשדור מיכה הגביה כדור לעבר ניק בלקמן שנגח מקרוב את שער הליגה השישי שלו העונה. ואם זה לא הספיק לאורחים, בדקה ה-65 הם נשארו בעשרה שחקנים אחרי שדידייה ברוסו ראה את הצהוב השני אחרי פגיעה בדור,פרץ מהלך שבסופו של דבר הכריע את המשחק ובסופו של דבר הצהובים החמיצו עוד הזדמנויות להגדיל את הפער, כולל אחד על אחד של קיארטנסון מול ניצן בתוספת הזמן.




קיארטנסון ודסה. הצהובים חוזרים לעצמם? (אריאל שלום)


בשבוע הבא יפגשו קרויף ושחניו בחוץ את בני סכנין במטרה להמשיך במומנטום החיובי, כשהקבוצה הצפונית תארח את מ.ס. אשדוד במטרה לקטוע את רצף שני ההפסדים ולהשיג שלוש נקודות חשובות במאבק על הפלייאוף העליון.


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שרן ייני (אלירן עטר 76), ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי, דור מיכה, דור פרץ, כריסטיאן באטוקיו (חוסה רודריגס 81), אבי ריקן (אופיר דוידזאדה 61), ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון.


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, איעד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו (הורחק 65), אחמד עאבד, איסמעיל ריאן (אנס מחמיד 85), שובל  גוזלן (שון וייסמן 73).


מהלך המשחק
דקה 1: אוהדי מכבי תל אביב הביעו תמיכה בבלם טל בן חיים עם שלטים מעל ספסל הצהובים.



האוהדים תומכים בבן חיים (אריאל שלום)


דקה 5: עאבד קיבל כדור מול ראיקוביץ', אך לא הצליח לעבור את השוער הסרבי.


דקה 7: פרץ ירה כדור מחוץ לרחבה ופגע בקורה של ניצן.

דקה 19, 0:1 למכבי תל אביב! דסה קיבל כדור עומק והגביה אותו לרחבה, שם חיגה קיארטנסון שדחק אותו לרשת.



קיארטנסון חוגג עם המבשל (דני מרון)


דקה 32: בלקמן קיבל כדור עומק, פרץ לרחבה, עבר בכדרור את קוויאר אך בעט החוצה מול ניצן.


דקה 40: קיארטנסון קיבל עוד כדור ברחבה ובעט אותו לשער, אבו עביד הציל מהקו.

דקה 45, עירוני קריית שמונה משווה ל-1:1: עאבד קיבל כדור בצד ימין, חתך למרכז, השכיב את באבין ובעט לפינה השמאלית של ראיקוביץ'.



האורחים חוגגים את השיוויון (אריאל שלום)


דקה 46: במהלך ההפסקה נערך טקס הוקרה לשוער העבר של המהובים, חואן פאבלו קולינאס.



חואן פאבלו. טקס הוקרה בהפסקה (אריאל שלום)


דקה 54, 1:2 למכבי תל אביב: מיכה הגביה כדור מימין לעבר בלקמן, שנגח לרשת של ניצן.



בלקמן. החזיר את היתרון למארחת (דני מרון)


דקה 65: ק"ש נשארה בעשרה שחקנים אחרי שדידייה ברוסו פגע בפרץ וראה את הצהוב השני.


דקה 90+2: מתפרצת של הצהובים הגיעה לקיארטנסון שבאחד אל אחד מול ניצן בעט לגופו של השוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי