צפו בתקציר: בית"ר ירושלים זמנית במקום השני אחרי 1:3 באשדוד

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

סירושטיין, קלאודמיר וצמח הפכו את התוצאה אחרי שער אדיר של אלקה לעיני 3,000 צופים באשדוד. הקהל קרא לבן זקן להתפטר והדליק אבוקות ורימוני עשן. קלטינס נפצע והוחלף במחצית הראשונה

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים חזרה לנצח אחרי שגברה הערב (ראשון) על מ.ס. אשדוד לעיני 3,000 צופים באצטדיון הי"א  במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. קבוצתו של בני בן זקן עלתה זמנית למקום השני, לפחות עד המשחק מחר בין הפועל באר שבע למכבי חיפה.


המשחק נפתח עם הרבה אבוקות ורימוני עשן מצד אוהדי בית"ר ירושלים כשהמארחת פתחה טוב יותר את המשחק וכבר בדקה ה-10 עלתה ליתרון משער אדיר של הלסינג אלקה שירה כדור תוך כדי ריצה מ-26 מטרים לרשת של בוריס קליימן. שער נוסף של האשדודים נפסל בדקה ה-18 כשהשופט שרק לעבירה של בן אל אדרי ברחבה בהחלטה מעוררת מחלוקת.  בדקה ה-32 בני בן זקן איבד את דוד קלטינס שמתח את שריר הירך האחורי תוך כדי ריצה והוחלף בחן עזרא.



מסתבר שהחילוף הכפוי עשה רק טוב לבית"ר ירושלים שהשוותה בדקה ה-36 כשאנתוני וארן הציל כדור שעמד לצאת החוצה אחרי כדור חופשי של קלאודמיר, והגביה אותו לרחבה. עזרא היה ברחבה ונגח את הכדור לעבר מיקי סירושטיין, שנגח את הכדור לרשת של יוב ג'ראפי שהציל קודם לכן מספר שערים בטוחים. דקה בתוך תוספת הזמן האורחים הפכו את התוצאה כשקלאודמיר סובב באומנות כדור חופשי לפינה השמאלית הגבוהה של אשדוד, עם שער כבר משחק שני ברציפות ושישי מתחילת  העונה.




קלאודמיר וצמח חוגגים עם האוהדים בסיום (דני מרון)



שחקניו של עמיר תורג'מן ניסו להשוות אך בדקה ה-86 תוצאת המשחק נחתמה כשאיתי שכטר השתלט על כדור אותו איבד ברשלנות יובל יעקובוביץ'. הקפטןן הבית"רי מסר את הכדור לציון צמח המחליף, שכבש את ה-1:3 לאורחים ואת שער הבכורה שלו העונה. צוות בדיקת חומרים אסורים מטעם ההתאחדות לכדורגל, בראשות ד"ר פרנק אהרון, היה באיצטדיון באשדוד ובסיום המשחק ערך בדיקה לארבעה שחקנים, שניים מכל קבוצה.


בשבוע הבא יקוו בני בן זקן ושחקניו להמשיך במומנטום החיובי באצטדיון טדי נגד מכבי פתח תקווה והאקס שרון מימר, כשאשדוד שנשארה במקום ה-13 תקווה לקטוע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בחוץ מול עירוני קריית שמונה.



טביב. צפה בניצחון מהיציע (דני מרון)


הרכבים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (דן ביטון 71), ויקטור גנב, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', סידני דה פרייטאס (יצחק אסאפה 53), יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, מאוריסיו, דין דוד (בנצי מושל 75), בלסינג אלקה.


בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, דוד קלטינס (חן עזרא 32), טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר, פול אדגר, אריק סאבו, ז'אורז'יניו (ציון צמח 65), אנתוני וארן, איתי שכטר (אור וקנין 88). 


מהלך המשחק

דקה 1: האוהדים הירושלמים הדליקו אבוקות ביציעים.



אוהדי בית"ר. הלהיטו את האווירה (דני מרון)


דקה 9: קינדה קיבל כדור ממאוריסיו ושלח עומק לדוד, אך האחרון החליק ברחבה.


דקה 10, 0:1 למ.ס. אשדוד! אלקה קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ לרחבה ומ-26 מטרים ירה תוך כדי תנועה לפינה הימנית העליונה של קליימן.


קינדה ואלקה חוגגים את השער הענק (דני מרון)


דקה 18: שכטר קיבל כדור מז'אורז'יניו, פרץ למרכז, התגבר על גנב ואדרי, ונעצר רק אצל ג'ראפי שסגר נהדר.


דקה 24: וארן קיבל כדור, התגבר על בן זקן ופרץ לרחבה, שוב ג'ראפי היה במקום כדי לעצור נהדר את הבעיטה.



ג'ראפי. מנע שערי בטוחים (דני מרון)


דקה 32: קלטינס מתח את שריר הירך האחורי תוך כדי ריצה ולא יכול היה להמשיך, במקומו עלה מהספסל חן עזרא.



קלטינס. לא יכול היה להמשיך (דני מרון)


דקה 36, בית"ר משווה ל-1:1! וארן הציל כדור שעמד לצאת החוצה אחרי מצב נייח והגביה לרחבה, סירושטיין היה במקום כדי לנגוח לעבר סירושטיין, שבעצמו נגח את השיוויון לרשת של האקסית.



סירושטיין. נגח לשער האקסית (דני מרון)


דקה 45+1, 1:2 לבית"ר ירושלים! האורחים קיבלו כדור חופשי על סף צד שמאל של הרחבה, קלאודמיר סובב אותו נהדר לפינה השמאלית הגבוהה של ג'ראפי.



קלאודמיר מסובב את הכדור לרשת של ג'ראפי (דני מרון)


דקה 50: הייסטר בעט כדור כ-20 מטרים מהשער והחוצה.


דקה 53: קינדה ניסה להעביר כדור רוחב, כחילה גלש והציל נהדר לקרן.


דקה 68: קינדה לא הצליח לנגוח כדור שהוגבה אליו מימין, הכדור הגיע למאוריסיו שמול שער ריק בעט אותו מעל השער.


דקה 81: שכטר התגבר על השומר שלו ובעט לשער, אך הכדור הלך החוצה.


דקה 86, 1:3 לבית"ר ירושלים!
שכטר השתלט על כדור שיעקובוביץ' איבד ברשלנות ומסר אותו לצמח המחליף, שכבש את השלישי ואת הראשון שלו העונה.



צמח חוגג את השלישי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי