בוזגלו מחכה לתוצאות הבדיקה: איזה פרישה? יהיה לי הרבה להגיד על אוהדי ב"ש

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר עבר את צילום ה-MRI והתייצב מול המצלמות לראשונה מאז הפציעה: "אבא הגיב באמוציות". בקבוצה דחו טענות לחזרה פזיזה מהפציעה הקודמת ותקפו את אוהדי האלופה: "בושה". מכבי חיפה פרסמה הודעה. התוצאות בקרוב

(גודל טקסט)
אווירה קשה במכבי חיפה לאחר ההפסד 2:0 להפועל באר שבע. הדבר העיקרי שעומד מול אנשי חיפה זה הפציעה הקשה של מאור בוזגלו. הקשר נפצע כבר בדקה הראשונה ולמרות שניסה להמשיך, הוחלף לאחר חצי שעה. במהלך היום יעבור השחקן בדיקת MRI בה תתברר חומרת פציעתו. בחיפה חוששים כי מדובר ברצועה הצולבת – אותה פציעה שגרמה לשחקן להיעדר מהמגרשים כשישה חודשים. השחקן נותר במשך כל המשחק בחדר ההלבשה, שם קיבל טיפול ראשוני מרופא הקבוצה ד"ר עמי ברבר.


על פי אנשי חיפה נראה כי השחקן סובל מקרע בצידית או קרע במיניסקוס, וזה אומר כי תקופת ההיעדרות תהיה קצרה יותר ותהיה ככל הנראה כשישה שבועות. "אנחנו מאוד מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה ומאור יחזור אלינו בקרוב. הוא הפך למנהיג שלנו במגרש ומחוצה לו. כמה דברים רעים עוד צריכים לקרות לנו?", אמר הבוקר גורם בחיפה והוסיף: "בוזגלו משמעותי לנו". נכון לשעות הבוקר, בוזגלו יצא מהבדיקה וכעת ממתינים לתוצאות שיגיעו כנראה בערב.



בוזגלו סיפר לכלי התקשורת בכניסה לבית החולים אסותא: "ההרגשה לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי, נקווה לבשורות טובות הערב. עברתי כבר דברים קשים ומה שיגיע, נעבור גם את זה. אין לי שום רצון להגיב על הנושא של אוהדי הפועל באר שבע. אבא שלי הגיב בצורה אמוציונלית. אנחנו מתעסקים בספורט ולא במלחמה. יהיה לי הרבה מה להגיד אחר כך על אוהדי הפועל באר שבע. אם התוצאות של ה-MRI יהיו גרועות אני שוב אעבור שיקום וכל מה שצריך. על איזה פרישה אתם מדברים? אני אופטימי מטבעי". ממכבי חיפה נמסר: "השחקן והצוות ימתינו לפיענוח הבדיקה, על מנת לדעת את חומרת הפגיעה. אנו מחזקים את בוזגלו ונמצאים איתו בקשר ישיר".


בהמשך פרסמה מכבי חיפה הודעה רשמית: "ערב טוב לכולם. ישנן לא מעט שמועות שרצות בנוגע למצבו הרפואי של מאור בוזגלו. אנו מבינים את הרצון לדעת ובעיקר את הדאגה שלכם לשלומו ומודים לכולכם. בהמשך הערב מאור יעבור בדיקת רופא ופענוח מפורט של הבדיקה שנערכה הבוקר. אנו נמשיך ונעדכן אתכם כפי שעשינו מהרגע הראשון. בתום הבדיקה נוציא הודעה מסודרת ומפורטת בנוגע לאבחנה. עד אז נבקש מכם,  סבלנות ובעיקר זהירות בדיווח".


"על איזה פרישה אתם מדברים? אני אופטימי מטבעי" – בן מיטלמן פגש את מאור בוזגלו בבוקר שאחרי הפציעה הדרמטית @BenMittelmanpic.twitter.com/9DNLJKQ8bS

— חדשות 2 (@Channel2News) December 26, 2017


במשפחת בוזגלו התקשו עוד יותר לקבל את המצב ואביו של השחקן, יעקב, נראה אובד עצות במהלך המשחק ובסיומו: "אני מרגיש רע מאוד ומקווה שהבדיקה תעודד אותנו. המצב לא פשוט ואני לא מתייחס כרגע לכלום, אלא חושב על שלומו של מאור". בחיפה שללו את הטענות כי בוזגלו חזר מוקדם מדי למגרשים, והדבר גרם לו כעת לפציעה חמורה נוספת. "מאור נבדק בצורה המקצועית ביותר ועשה את כל הדרך על פי הנהלים של הצוות הרפואי", אמרו בחיפה. במועדון הירוק לא אהבו את ההתנהלות של הקהל הבאר שבעי ששרק בוז כאשר בוזגלו ירד פצוע מכר הדשא: "בושה שמועדון שזוכה באליפות אינו דואג לחנך את הקהל שלו. אוהדי באר שבע צריכים להבין שהגלגל מסתובב וכנראה שהעונה לא מגיע שיזכו באליפות".


מבחינה מקצועית יוצאים בחיפה ברגשות מעורבים מהמשחק. במועדון היו מרוצים מרמת המשחק בעיקר במחצית השנייה אבל שוב, הקבוצה לא כבשה והפסידה. הירוקים סיפרו כי היו מרוצים מהדומיננטיות במחצית השנייה ועם מעט יותר ריכוז היו יכולים להבקיע שערים. לא מעט שחקנים זכו למחמאות וביניהם רמי גרשון, הקשר סינטיהו סלליך והחלוץ מוחמד עוואד שנראה כי ימשיך לקבל את הקרדיט במשחקים הקרובים.


למרות שביעות רצון מצד היכולת, מבחינת נקודות חיפה התרחקה עד עשר נקודות מהמקום השישי, והסיכוי להיות בפלייאוף העליון נראה נמוך כך שבחיפה מתלבטים לגבי השינויים שיעשו בחודש ינואר. בכל מקרה השינויים של המנהל הטכני מו אלאך היו צריכים להיות בודדים, וכעת נראה כי במועדון ינסו בעיקר לדלל את הסגל כאשר מי שנותרו אתמול מחוץ לסגל בגלל פציעות הם נטע לביא, שלומי אזולאי, גאורגי קוסטדינוב, קאיו וקלאוס. במועדון ינסו להשתחרר לפחות מאחד הזרים ולא מן הנמנע כי גם קלאוס וגם קאיו, יעזבו במועד ההעברות הקרוב.


בוזגלו על הדשא
בוזגלו על הדשא. מנהיג משמעותי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי