קרלוס גרסיה מונה לעוזרו של קרויף: מלא תחושת גאווה

גרסיה
גרסיה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

אחרי הפרידה ממקלארן, הספרדי בן ה-33 הודיע על פרישה ויחזק את הצוות המקצועי של מכבי ת"א. קרלוס: "מתחיל פרק חדש בחיי". קרויף: "אין צורך להציג אותו", מנספורד: "הוא יודע מה צריך בשביל לזכות בתארים במכבי"

(גודל טקסט)

פחות מיממה אחרי שסטיב מקלארן הודיע על סיום דרכו במכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף מצא היום (שישי) חיזוק לצוות המקצועי. קרלוס גרסיה, שכיכב במדי הצהובים במשך ארבע שנים, הצטרף לצוות המקצועי של הצהובים אחרי שפרש ממשחק פעיל. אחרי החתימה, גרסיה הצהיר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני חוזר הביתה ומתחיל פרק חדש בחיי עם אותן מוטיבציה ושאיפות איתן הגעתי למכבי כשחקן לפני 6.5 שנים. אני מקווה לעמוד ברף הציפיות המחייב את המועדון הגדול בישראל. אני מלא בתחושת גאווה להשתייך שוב למכבי תל אביב".

קרויף הוסיף: "קרלוס הוא אחד שאין צורך להציג אותו למכבי תל אביב או לכדורגל הישראלי ואינו צריך זמן הסתגלות. המנהיגות, יכולת הארגון ואופי מנצח מהם נהננו על המגרש בשעה שהנהיג את ההגנה ועזר לנו לזכות בתארים הם נכסים שלבטח נהנה מהם. אני משוכנע שכל מי שקשור למכבי יקבל את קרלוס בחזרה בזרועות פתוחות".

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים להחזיר את קרלוס למשפחת מכבי ת"א. ג'ורדי מרגיש כי קרלוס הוא התוספת הנכונה ולכן פעלנו במהירות על מנת להשיב את קרלוס לדשא בקריית שלום ולצרפו לצוות המקצועי. קרלוס יודע מה צריך על מנת לזכות בתארים במכבי וידע זה יהווה נדבך חשוב בשעה שאנו מתקדמים להמשך העונה".


הקאמבק המרגש של השנה. קרלוס (אתר רשמי) 

כזכור, הספרדי הקשוח הגיע לצהובים ב-2012 וסייע לצהובים לזכות בתואר הראשון בעידן קרויף. במהלך הקדנציה של גרסיה בקריית שלום, הוא קטף שלושה תארי אליפות, גביע טוטו וגביע המדינה במהלך 173 הופעות, בהן כבש שבעה שערים. בתחילת יולי 2016, הבלם עבר לאלאניאספור הטורקית, שהפכה לקבוצתו האחרונה כשחקן פעיל. הספרדי יצטרף לדני פויאטס כחלק מהצוות המקצועי הבכיר של קרויף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי