קלינגר: אליפות? מדבר על זה עם השחקנים שלי. צפו בתקציר

אלון תורג'מן וניר קלינגר
אלון תורג'מן וניר קלינגר | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה לאחר ה-0:1 הדרמטי על בני יהודה: "אין עניין של פחד, בחדר ההלבשה אנחנו משוחחים אחרת. לא סתם אנחנו מצהירים שאנחנו רוצים לחזור למקום הראשון כל שבוע". אבוקסיס: "משחק חד צדדי"

(גודל טקסט)
"כולם יודעים שחיפה אלופה" שרו כ-1,000 אוהדי הפועל חיפה דקות ארוכות לאחר ה-0:1 הדרמטי של קבוצתם במושבה מול בני יהודה. חניכיו של ניר קלינגר אמנם לא הרשימו והציגו את אחד המשחקים החלשים שלהם העונה, אך הראו אופי, ידעו להתעלות והשיגו שלוש נקודות יקרות מול הקבוצה החזקה והמאומנת של יוסי אבוקסיס. השחקנים חגגו בסיום עם הקהל שעשה את הדרך הארוכה וגם בחדר ההלבשה נשמעו קולות של שמחה.


ניר קלינגר סיפר בסיום: "לא תלשתי שיערות במהלך המשחק, אבל קרעתי את המעיל. עשינו ניצחון ענק מול קבוצה שנמצאת בכושר מצוין. זה ניצחון של אופי. אליפות? עוד לא, סבלנות. אני לא מפחד להגיד את זה ובחדר ההלבשה השחקנים שומעים את זה. אין כאן עניין של פחד, אלא זה פשוט לא נכון להצהיר. יש לי ניסיון מול תקשורת ואני עושה את זה בצורה אחרת, כזו שלא תפריע ותבלבל את הבחורים. כל שבוע אנחנו מצהירים שאנחנו רוצים לחזור למקום הראשון, למה אנחנו אומרים את זה? תבינו לבד. אנחנו רצים חזק בצמרת".



קלינגר המשיך: "ידענו איך המשחק הזה יתפתח. הם הרגישו טוב ויש להם ביטחון, אז נתנו להם לשלוט במשחק. לא עשינו טוב את התקפות המעבר. לא שיחקנו טוב לאורך כל המשחק. לא כל קבוצה פה בליגה באה ונותנת הצגות כל יום שבת וראשון. לא מתמוגגים כאןמטיקי טקה ומברצלונה. זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו השנה ובכל זאת לקחנו שלוש נקודות מול בני יהודה בחוץ, זה אומר שיש לנו קבוצה עם הרבה מאוד אופי".



יכולים ללכת עד הסוף? שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים (עדי אבישי)


המשחקים הקשים שמצפים לקבוצתו בשבועות הקרובים: "נתכונן לגביע קודם כל, יהיה מאוד קשה. איבדנו את עדן במחצית הראשונה. הוא הרגיש כאבים בשריר ולא רציתי לקחת סיכון. מקסים עלה במקומו מצוין וברוך השם גם חנן חזר די מהר ועל כך אני מודה לצוות הרפואי שעשה עבודה גדולה. חנן נתן לנו ברק כשהוא עלה מהספסל וזה גם מה שהביא את שער הניצחון בסופו של דבר".


יוסי אבוקסיס המאוכזב סיכם: "אני חושב שזו לא פעם ראשונה שרואים משחק כזה חד צדדי שקבוצה מפסידה בו. זה עניין של מזל, הבעיטה פגעה בשחקן שלנו ואני חושב ששלטנו לאורך כל המשחק וליוני היה מצב מצוין לסיים את המשחק. זה הספורט היחיד שאפשר להיות פחות טובים ולנצח, גם זה לנו זה קרה אגב בעבר והיום זה היה נגדנו. אני גאה בשחקנים ומעריך אותם מאוד. הם נטרלו את הפועל חיפה לאורך כל המשחק בצורה מוחלטת. למרות ההפסד, היכולת הייתה טובה לאורך כל הדקות ומה שהיה חסר לנו זה רגל מסיימת. שלטנו ושיחקנו בקצב גבוה לאורך כל 90 הדקות. המטרה עכשיו היא הגביע ביום שישי. אחרי זה נתפנה להתמקד בבאר שבע. כך בני יהודה צריכה לפעול. זה כדורגל, אני מאוד מאוכזב, נעשה סטופ ונבוא מוכנים למשחק הבא".

 
  
שחקני הפועל חיפה נהנים מכל רגע (עדי אבישי)

ממשיכים לחלום. אוהדי הפועל חיפה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי