יואב כץ: אני אשמח מאוד לתת לקלינגר מענק אליפות

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה ל-103FM: "ורמוט? לא נראה לי שישחררו אותו ורק בתנאי שיתאים לתלכיד. אליפות? עובדה שלא הפסדנו לבית"ר, מכבי ת"א וב"ש. תנאים? אף אחד מהשחקנים לא מתלונן ובאים שמחים לעבודה"

(גודל טקסט)

"כבר בתחילת העונה במחנה האימון, כשראינו את סוג השחקנים שיש לנו בקבוצה ידענו שתהיה לנו עונה טובה", כך אמר יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה ל-103FM, "אליפות? בתחילת העונה הייתי אומר שזה לא יכול לקרות, אבל דברים השתנו. אם זה יקרה? לא יודע. האם אני מצטער שלניר קלינגר יש מענק אליפות? לא. אני מאוד אשמח אם הוא יקבל אותו".

"ההצלחה העיקרית שלנו היא בזכות התלכיד", המשיך כץ, "לא שיכולות אישיות לא חשובות אבל העיקר זה התלכיד שלנו. ובראש התלכיד הזה עומד המאמן קלינגר. הוא החלק החכם בתלכיד. אתם אומרים שהוא הוריד את אשדוד ואת שעריים? גם לאנשים חכמים קורים דברים כאלה".


על הסיכוי לקחת אליפות:
"שיחקנו שלושה משחקים נגד באר שבע, מכבי ת"א, ובית"ר ולא הפסדנו. ניצחנו פעמיים את בני יהודה שהיא קבוצה טובה מאוד".

על היריבה העירונית: "מעולם לא ספרתי את הנקודות שלנו מול הנקודות של מכבי חיפה. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי" .


קלינגר. כץ קורא לו החוליה החכמה בתלכיד (עדי אבישי)


על מחלקת הנוער, שקבוצת הנערים א' שלו הובסה השבוע 14:0:
"בקבוצה הבוגרת יש 15 שחקנים בסגל, ארבעה בהרכב ממחלקת הנוער. אז אתם יכולים לבקר אותנו יומם ולילה, אבל אלה עובדות".

על גילי ורמוט: זאת לא אפשרות ריאלית כי לא נראה לי שמכבי חיפה תשחרר. גילי גדל בהפועל חיפה, אולי הוא גם רוצה להגיע אבל אנחנו צריכים להחליט, לגביו ולגבי כל חיזוק אחר, האם הוא מתאים לתלכיד".


ורמוט. יחצה את הכביש? (ערן לוף)

על התנאים בהפועל חיפה: "אף אחד מהשחקנים לא התלונן על התנאים, באים לעבודה שמחים. גם אף פעם לא היו לי דמעות בעיניים כשחילקתי פרמיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי