כפי שפורסם בספורט1: ניניס שוחרר ממכבי פ"ת, אליבלטו הוצג

אליבלטו עם אבי לוזון
אליבלטו עם אבי לוזון | מכבי פתח תקווה, רשמי

החלוץ הברזילאי שהגיע מז'לגיריס וילנה חתם עד תום העונה, עשוי לשחק בגביע. היווני שלא השתלב קיבל הודעה מהקבוצה על שחרורו. הקבוצה עדיין ממתינה למתרחש בגזרת דמארי

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של ריביירו דנטאס אליבלטו הבריזלאי, שחתם בקבוצה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. מי שפינה את המקום במצבת הזרים לקשר/חלוץ הברזילאי הוא סוטיריס ניניס היווני, שרק בשבוע שעבר נודע שבקבוצה לא בונים עליו ולא יהיה חלק מסגל הקבוצה עד תום העונה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

מוקדם יותר ערך אליבלטו אימון בכורה בקבוצה ונראה לא רע, אך בקבוצה לא ממהרים להתרגש יתר על המידה או לצאת בהכרזות לאור הכישלון היחסי עד כה בזרים. "הוא נראה טוב, אבל עוד מוקדם לדבר לפני שאפילו לא ראינו אותו בליגה". עשוי להיות בסגל ביום שישי במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא.

בתוך כך, התקיימה פגישה בין המנהל המקצועי עומר גולן, המאמן שרון מימר והבעלים אבי לוזון ושינו זוארץ. בפגישה דנו בין השאר הנוכחים בנושא עומר דמארי. כפי שפרסמנו, במלאבס רוצים להחזיר את הבן האובד המשחק במכבי חיפה ומאמינים שהעובדה שמדובר בהשאלה בלבד ובתוספת תשלום שכרו, גם דמארי ישתכנע להגיע. בפ"ת מספרים שהנושא יצטרך להיחתך לכאן או לכאן, מכיוון שאם דמארי יגיע, בפ"ת לא יצרפו חלוץ זר ובכך ישתנה מעגל שחרורי הזרים.


אליבלטו. הרכש החדש של המלאבסים (מכבי פתח תקווה)

מי שעתידם יכול להשתנות בעקבות הגעה אפשרית של דמארי הם החלוצים גרגורי טאדה ושלומי ארבייטמן. בנוסף לניניס, הצרפתי אמור להישאר לאחר שלא השתלב במועדון ובמועדון אישרו כי הוא לא צפוי להמשיך. בנוגע לשלומי ארבייטמן, מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה שוחח עם גורמים בקבוצה ומצד אחד אמר להם שהוא לא בתוכניות שלו, אך בפועל מסתבר כי אתמול בערב פנו נציגי הפועל תל אביב לסוכנו של השחקן, אבי נמני. ההערכה היא שבימים הקרובים יוכרע עתידו של החלוץ. גורם במכבי פ"ת אמר לספורט1: "שלומי חכם ויודע שאם טאדה יילך, הוא ישחק יותר. מה עוד שהוא רוצה לשחק בליגת העל. כל עוד לא יבוא חלוץ חדש, שלומי לא ישוחרר".


שלומי ארבייטמן. מחכה לראות אם יגיע חלוץ (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי