מיכה חתם עד 2021, קרויף: זה איתות חשוב מצד הבעלים

דור מיכה
דור מיכה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקשר השתכנע ממכבש הלחצים שהופעל עליו בתקופה האחרונה והעדיף את הצהובים על פני ההצעה הקורצת מיאנג בויז. ירוויח כ-425 אלף יורו לעונה. מיכה: "הגשמתי חלום", מנספורד: "ישמש תפקיד מרכזי בקבוצה"

(גודל טקסט)

דור מיכה חתם הבוקר (חמישי) על חוזה חדש במכבי תל אביב לארבע שנים עם אופציה לשנה נוספת, וצפוי להישאר במועדון הצהוב לפחות עד שנת 2021

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 מיכה, שחתם באמצעות סוכניו, גל געש ואמיר לינדנר, החזיק בהצעה קורצת מיאנג בויז, אך בסופו של דבר נכנע למכבש הלחצים והעדיף את הצהובים שהציעו לו כ-425 אלף יורו לא כולל מענקים עבור נקודות (בחוזים הסטנדרטיים שמציעים הצהובים המענק לנקודה הוא 1,000 יורו) ומענקי גביע המדינה והופעות באירופה. כמו כן הוסכם על סעיף שחרור של 2.2 מיליון יורו.


מיכה
 (25) אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זהו רגע מרגש עבורי להאריך את החוזה בארבע שנים נוספות. כשחקן שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים לפני 8 שנים חלמתי ללבוש את המדים הצהובים ומאז הייתי שותף לזכייה ב-6 תארים והישגים רבים בזירה האירופית. היום הגשמתי את החלום כשחתמתי על חוזה חדש והבטחתי מינימום של 12 שנים בסגל הקבוצה הבוגרת".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד,הוסיף: "אנו מאושרים שדור מיכה ימשיך במכבי ת"א בחמש השנים הבאות. דור הוא תוצר של מחלקת הנוער המוצלחת שלנו והוא אחד משלנו. היה לנו מאוד חשוב לוודא שדור יישאר חלק ממכבי ת"א בהווה וחשוב מכך גם בעתיד. דור ענד לאחרונה את סרט הקפטן ואני מצפה שימשיך לקחת על עצמו תפקיד מרכזי בסגל הקבוצה בזמן שאנו ממשיכים להתמודד על תארים".

מיכה בעת החתימה על החוזה (מכבי ת
מיכה בעת החתימה על החוזה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מיכה עם הוריו וסוכניו לאחר החתימה
מיכה עם הוריו וסוכניו לאחר החתימה

מיכה הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א. בעונת 2010/11 ערך את הופעות הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ומאז הפך לבורג מרכזי במועדון. במהלך שנותיו בצהוב היה שותף השחקן לזכייה בשלוש אליפויות, גביע המדינה ושתי זכיות בגביע הטוטוג'ורדי קרויף סיפר לאתר הרשמי בנוגע למיכה: "זה שחקן בית שלנו, שגדל והפך לשחקן משמעותי בשבילנו. הוא שיחק תחת כל מאמן אצלנו וזה מוכיח כמה הוא איכותי. במהלך השנים שלו דור הוכיח את המחויבות שלו עבור המועדון. זה איתות חשוב מצד הבעלים שלנו".

לקראת המפגש בגביע: "אני חושב שזה יהיה לא במקום ולא מכובד לחשוב שיחכה לנו משחק קל. השנה נוכחנו לדעת שאין משחקים קלים, נשחק בצורה רצינית והמטרה שלנו היא לנצח את המשחק ולעבור שלב". 

מיכה ומנספורד (מכבי ת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי