יוסי בניון מעוניין להישאר בבית"ר ירושלים

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הכוכב נפגש עם אוחנה לשיחה שנערכה באווירה טובה, הקשר לא איים בעזיבה ועל הפרק היה מקרה הוצאתו מהסגל מול אשדוד. המו"מ עם שכטר ימשיך, בויסן ייכלל בסגל מול ראשל"צ. בקבוצה זועמים על העונש שקיבלו בביה"ד

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תגיע הערב (חמישי) למשחק הגביע בראשון לציון, בסגל חסר ובהרכב שיכלול מספר שחקנים מחליפים. דוד קלטינס ויעקב בריהון הפצועים וז'אורז'יניו המורחק, לא יעמדו לרשותו של בני בן זקן, שצפוי לתת מנוחה גם לאיתי שכטר שיפתח על הספסל. קשר הרכש היהודי-דני, דייויד בויסן ייכלל בסגל ויפתח גם הוא על הספסל, כאשר אריק סאבו צפוי לפתוח יחד עם קלאודמיר, פול אדגר ואנטואן קונטה בקישור.

ההכנות למשחק התקיימו בצל הפגישה של הקשר יוסי בניון עם אלי אוחנה, כאשר נכון לעכשיו צריך להבהיר ששני הצדדים מעוניינים להמשיך יחד. בשבוע הבא תתקיים פגישה נוספת, ככל הנראה אחרי משחק החוץ נגד הפועל חיפה, במטרה להחליט סופית מה עושים. בניון צפוי לחזור לסגל הערב ויפתח ככל הנראה על הספסל במטרה לשלבו במהלך המשחק.

בבית"ר הגדירו את השיחה עם בניון כשיחה טובה, שנערכה באווירה טובה ובהבנה הדדית. בניון עצמו לא איים בעזיבה ולא העמיד שום אולטימטום לאנשי הקבוצה, כאשר על הפרק עלה מקרה הוצאתו מהסגל מהמשחק האחרון נגד מ.ס. אשדוד. על ידי שני הצדדים הוסכם שההתנהלות הייתה צריכה להיות מעט אחרת, וראוי היה להודיע לשחקן יום קודם לכן על כך שאינו בתוכניות למשחק, בשל העובדה שהחל להתאמן באופן מלא, רק בשני האימונים האחרונים באותו שבוע.

בבית"ר מבהירים שכל ההחלטות שנלקחו בנוגע לבניון, הן מקצועיות בלבד, כמו גם בהקשר לשחקנים אחרים בקבוצה. נכון לעכשיו לאף גורם בבית"ר אין רצון לדחוק את הקשר הוותיק אל מחוץ לקבוצה, אולם אם בניון עצמו יחליט בסופו של דבר, אם בכלל, לבקש לעזוב מסיבותיו שלו, לא יעמדו בדרכו.

יוסי בניון ואליה אוחנה. שיחה באווירה טובה (דני מרון)
יוסי בניון ואליה אוחנה. שיחה באווירה טובה (דני מרון)

בנושא אחר, בשבוע הבא צפויה להתקיים פגישה נוספת עם אבי נמני, סוכנו של החלוץ איתי שכטר, במטרה לגשר על פערי המשא ומתן ולהגיע לסיכום על הארכת חוזהו של החלוץ. כפי שפורסם בספורט1, בשני הצדדים הביעו אופטימיות גדולה באשר לעובדה ששכטר יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש ויישאר בעונות הקרובות בבית"ר.

הרכב משוער: בוריס קליימן (סתיו שושן), עופר ורטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, חן דילמוני (שון גולדברג), קלאודמיר, פול אדגר, אנטואן קונטה, אריק סאבו, חן עזרא, אנתוני וארן.

איתי שכטר. בדרך להאריך חוזה (דני מרון)
איתי שכטר. בדרך להאריך חוזה (דני מרון)

בנוסף, כפי שפרסמנו אמש, בקבוצה זועמים על העונש הכבד שהשית ביה"ד בעקבות התפרעות האוהדים במשחק באשדוד ובהודעה הרשמית נכתב: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מצר על העונש הכבד אשר הושת על המועדון (30,000 ש"ח). החלטת בית הדין של ההתאחדות נגזרת לצערינו מאזלת ידן של משטרת ישראל והיחידה המיוחדת למניעת אלימות וגזענות בספורט. המועדון משקיע ממרצו לא מעט כסף על מנת לשכלל את אמצעי האכיפה, לרבות חברת אבטחה המתלווה לכל לקבוצה במשחקי החוץ (ללא קשר לחובה במשחקי הבית) והסברה. לא ייתכן כי מידע קונקרטי הנאסף בשקידה ובמאמץ רב, הנמסר לגורמים הרלוונטיים נעלם-ונאלם ולא מטופל ובגלל זה נענש המועדון. ללא שיתוף פעולה המתבקש לא נוכל לשמר את התוצאות המוכחות במאבק הבלתי מתפשר של מועדון באלימות ובגזענות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי