חואן קרלוס מתכנן מהפכה בסכנין, אשדוד ממתינה לאינברום

אור אינברום מוצג בגנט
אור אינברום מוצג בגנט | אתר רשמי

מאמן הכושר שיחליף את פליקס נעים על הקווים באצטדיון הי"א ביצע כמה תרגולים מפתיעים באימון. עמיר תורג'מן נערך להבאת רכש, כששאילת קשר גנט היא אופציה, ובנוסף פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן מבוקשים

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תארח מחר (שני ב-18:45, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון הי"א את בני סכנין במוראל גבוה לאחר שני הניצחונות הרצופים שהשיגה במשחקי החוץ בליגה (1:2 על ק"ש) ובגביע המדינה על הפועל אשקלון 1:3. לאשדוד שבמקום ה–13, 11 נקודות, שתי נקודות פחות מאשר להפועל רעננה ואשקלון שמעליה.

המאמן עמיר תורג'מן ממשיך בשיחות הקבוצתיות והאישיות עם שחקניו, והמשימה היא לנצח מחר בפעם הראשונה העונה בבית ולצבור שלוש נקודות בדרך אל מעל הקו האדום. מהמשחק ייעדר הקשר יצחק אספה שהורחק נגד הפועל אשקלון. לרשות תורג'מן יעמדו ויקטור גאנב ויובל יעקובוביץ' שלא שיחקו בגביע. במקביל להכנות למשחק, פועלים ראשי המועדון לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר וממתינים להחלטת קבוצת גנט הבלגית. בנושא השאלתו של אור אינברום, השוהה עם גנט במחנה האימונים בספרד.

בקבוצה מקווים לצרף עד סוף השבוע את שני שחקני בית"ר ת"א/רמלה, דור ג'אן ושחר פיבן, ואת בלם מכבי תל אביב איגור פיליפנקה. אם מכבי ת"א תשתתף בשכרו זה יהיה חלק מרכישת כרטיסו של גדי קינדה בקיץ על ידי סגנית האלופה, אשר אמורה לשלם 850 אלף יורו על רכישת 50 אחוז מכרטיסו של קינדה, ואשדוד תקבל זכות על שחקן נוסף של מכבי תל אביב, מעבר לדור ג'אן (ככל הנראה על אליאל פרץ המושאל לבני יהודה ואינו משתלב). מכבי הרצליה מעוניינת לצרף מאשדוד את הקשר הברזילאי סידני דה פריטאס.

תורג'מן
תורג'מן. המוראל הגבוה יישאר? (דני מרון)

סכנין: מאמן הכושר מתכנן מהפכה
ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין. אם לא די בכך שהקבוצה הודחה מגביע המדינה, אז היא גם נפרדה מהמאמן פליקס נעים ועוזרו איימן חלאיילה, שנפגש עם ראשי המועדון ושמע מהם על פיטוריו. הבוקר הוציאה הקבוצה הודעה רשמית: "עוזר המאמן איימן חלאיילה סיים את תפקידו בבני סכנין. איימן הוכיח שהוא בעל סגולות ברמה נאותה. הנהלת המועדון שמה לנגד עיניה תוכנית חדשה עם דמויות חדשות בבוא העת. הערכה וכבוד רב ראויים לאיימן, המשך דרך מוצלחת".

למעשה במועדון הבהירו כי יש כוונה להביא מאמן בכיר שצפוי להביא עמו עוזר מטעמו, ולכן אין שום צורך בהמשך ההתקשרות עם חלאיילה. בהנהלת בני סכנין הדעות חלוקות לגבי מינוי מאמן חדש, כאשר יש כאלה שרוצים להביא מאמן בכיר בדמותם של אלישע לוי או גיא לוזון, ומאידך מבינים כי מדובר בהוצאות כספיות גדולות שאינן עומדות בתקציב הקבוצה. שמות נוספים שעולים הם שמותיהם של אריק בנאדו, טל בנין ואייל לחמן שיש זכרונות טובים לגביו. גורמים אחרים במועדון העלו את שמותיהם של שלומי דורה וסלאח חסארמה. בכל מקרה במועדון החליטו כי ההחלטה לגבי מינוי המאמן תהיה עד יום רביעי.

בינתיים מי שיעמוד על הקווים מול אשדוד הוא מאמן הכושר חואן קרלוס. קרלוס מחזיק בתעודת פרו, ואין שום מניעה שינהל את המשחק. הבוקר באימון המסכם הפתיע המאמן הספרדי בשינויים רבים בהרכב הקבוצה. סכנין תגיע למשחק ללא השוער מחמוד קנדיל המורחק, וללא הפצועים עלאא אבו סלאח, מארון גנטוס, מוחמד כליבאת ועידן שמש. ההפתעה הייתה אי הכללתו בהרכב של המגן הברזילאי וונדרסון, וגם הוצאתם מההרכב של סגס תאמבי ואיהב גנאים. קרלוס רוצה להעלות הרכב התקפי עם שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי, אוסאמה חלאיילה הצעיר וגם הזר ברזילאי לוקאס גאושו.

איימן חלאיילה
איימן חלאיילה. הצטרף לנעים (דני מרון)

הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ויקטור גאנב, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, דן ביטון, דין דוד, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.


בני סכנין:
מתן עמבר, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, אייהב שאמי, חאלד חלאיילה, גאבר עטאא, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, אוסאמה חלאיילה, לוקאס גאושו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי