נעים: לסיים מעל מכבי חיפה יותר קל מאשר להיות בפלייאוף העליון

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון סיפק ציטוטים כהרגלו ב-103FM: "רוצה לעקוץ את מי שאמר שמכבי חיפה תהיה אלופה", "איבנצ'יץ' כנראה יעבור בקרוב להפועל חיפה", "אם בניון היה רוצה, הייתי עושה אותו מלך באשקלון"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון השיגה לפני יומיים ניצחון ראשון אחרי תקופה ארוכה (0:1 על הפועל עכו), והמאמן יובל נעים שחרר אנחת רווחה בראיון ל-103FM וגם התייחס לסוגיית החיזוק.

המטרות: "לסיים מקום אחד מעל מכבי חיפה נשמע משימה יותר קלה מלהיכנס לפלייאוף העליון. אני רוצה לעקוץ את מי שאמר שמכבי חיפה תהיה אלופה. הייתי קונה להיות במחזור האחרון 16 נקודות הפרש ממכבי חיפה".

חיזוק: "דובב גבאי ודויד מנגה סגורים אצלנו. רצינו להשאיר את מנגה כבר בעונה שעברה ועכשיו הייתה לנו הזדמנות להחזיר אותו, אז החזרנו אותו. יש לנו בעיה בהתקפה והם יכולים לעזור לנו. אני לא יכול להביא את רונאלדו או שכטר, אני יכול להביא שחקנים שלא הצליחו במקומות אחרים ולתת להם הזדמנות. כנראה שאיבנצ'יץ' יעבור להפועל חיפה בשבוע הבא ונביא זר במקומו".

על דובב גבאי: "הוא אמר לי שבשנה שעברה הראש שלו לא היה בכדורגל ושמבחינתו העונה הזו זה להיות או לחדול. כשאני רואה שחקן עם אש בעיניים אני מוכן לתת לו את ההזדמנות. אף אחד לא יודע מה ייצא מזה".

יובל נעים. לא סופר את מכבי חיפה (לירון מולדובן)
יובל נעים. לא סופר את מכבי חיפה (לירון מולדובן)

על יוסי בניון: "הייתה לי שיחה עם יוסי בניון לפני ארבעה חודשים. אם הייתי יכול הייתי לוקח אותו בשתי ידיים והופך אותו למלך באשקלון. עדיף שישחק עשר דקות בבית"ר ירושלים? כנראה שהבחירות שלו לא נכונות".

שחקני מכבי חיפה. מה הם חושבים? (עדי אבישי)
שחקני מכבי חיפה. מה הם חושבים? (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי