המשטרה ביקשה לפצל את מחנות האוהדים של מכבי חיפה

קטטה בין אוהדי מכבי חיפה
קטטה בין אוהדי מכבי חיפה | עד אבישי

לקראת קרב התחתית הרותח בנתניה אצל הפועל רעננה (20:15, ספורט1), במשטרת ישראל לקחו ברצינות את הטענות של ראשי הירוקים וינסו לפצל בין שני מחנות האוהדים. ברעננה זועמים על המהלך וההוצאות הכספיות

(גודל טקסט)

חשש גדול במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (20:15, ספורט1) מול הפועל רעננה. עיקר החשש הוא דווקא בכל הקשור ליציעים והוא מגיע בעקבות האירועים החריפים שהיו בתחילת השבוע במשחק גביע המדינה מול הפועל תל אביב, אז אירעה תקרית פיזית חריפה בין שני מחנות האוהדים: 'הקופים הירוקים' לבין ה'אינפרנו'.


במהלך התקרית נעצרו עשרה אוהדי מכבי חיפה ואף הורחקו מהמגרשים. במועדון פחדו כי המאבק בין שני המחנות יחריף ופנו כבר ביום שני למשטרת ישראל בכדי ששם ינסו למנוע תקרית דומה במשחק הערב מול הפועל רעננה שייערך בנתניה. במשטרה החליטו לנסות ולפצל בין שני המחנות כאשר 'הקופים הירוקים' יישבו בנפרד וגם הארגון השני יישב בצד השני. 

 


"אנחנו חוששים כי למאבק קשה ואלים יותר ולכן ביקשנו לטפל מיד בתופעה ופנינו למשטרה. כל הטיפול נמצא בידה של המשטרה ואנחנו סומכים עליה", אמרו במועדון. במכבי חיפה ריכזו את כל המידע הידוע להם לגבי אותם אוהדים בעייתיים ונציגים של כל ארגון וארגון העבירו אותו לנציגי המשטרה.



הקטטה עשתה את שלה. אוהדי מכבי חיפה (ערן לוף) 


במשטרת ישראל החליטו לתגבר את הכוחות ולמשחק תגיע כמות כפולה של שוטרים וסדרנים בעקבות הפנייה של אנשי חיפה. ברעננה זעמו על כך שהיא הקבוצה המארחת ותצטרך לשלם כסף רב יותר לאבטחה בעקבות הדרישה החדשה של המשטרה. מבחינה מקצועית, בקבוצה מקווים להמשיך את מסע ההצלחות בעקבות העלייה לשלב הבא בגביע המדינה וניצחון הערב ירחיק את הקבוצה ממאבק בתחתית הליגה. "כולם מבינים את חשיבות המשחק ובעיקר את החשיבות לפתוח את המשחק בטירוף ולכבוש שער מהיר", אמר שחקן במכבי חיפה. 


הרכבים משוערים: 

הפועל רעננה: אסף צור, ירדן כהן, מוחמד עלי קאמרה, אלי בבייב, בן בנימין, עמנואל אמבולה, שניר שוקר, רועי שוקרני, נימניה ניקוליץ', שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.


מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי