צפו בתקציר: ערן לוי החמיץ שני פנדלים, 2:2 בין נתניה לאשדוד

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

מחצית שנייה סוערת בנתניה: קוגבנייה השלים צמד עם שער שיוויון מנבדל. יעקובוביץ' וקינדה הפכו זמנית קפטן המארחת החמיץ פעמיים מהנקודה הלבנה וירד מתוסכל לספסל. גנב הורחק והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים

(גודל טקסט)
מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון אחרי שסיימה ב-2:2 ביתי עם מ.ס. אשדוד, במשחק עם מחצית שנייה סוערת במיוחד שכלל הרחקה, שער שיוויון מפוקפק ומעל לכל שני פנדלים שהחמיץ ערן לוי.


המשחק דווקא החל בעצלתיים באצטדיון בנתניה עם מעט מאוד אירועים, כשרק אחרי חצי שעה נרשמו איומים בשני צידי המגרש. רק בדקה ה-45 ערן לוי שלח כדור עומק מצויין לדידייה קוגבנייה שבעט לרשת, כשיואב ג'ראפי הספיק רק לגעת בכדור בקצות האצבעות והמאחרת ירדה להפסקה ביתרון 0:1. בין לבין, הספיק דן גלזר לקבל צהוב חמישי שיגרום לו להעדר מהמשחק הבא.



ואם המחצית הראשונה הייתה משעממת, בשנייה זה כבר היה סיפור אחר לגמרי, עם אירועים שיכולים למלא משחק שלם. המומנטום מלפני ההפסקה נשמר ובדקה ה-50 המארחת קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבת אשדוד. ערן לוי ניגש לנקודה הלבנה, בעט ימינה, זרק את ג'ראפי שמאלה, אך הכדור פגע בקורה ויצא.



אוהדי נתניה. ראו דרמה בבית (דני מרון)


נתניה שילמה על ההחמצה ובדקה ה-60, יעקובוביץ' שרק מספר דקות לפני כן עלה מהספסל ירה כדור חוזה מהקצה הרחבה לרשת של דני עמוס והשווה ל-1:1. המארחת עוד לא הספיקה להתאושש מהשער שספגה, ודקה לאחר מכן זה כבר היה מהפך כשקינדה העביר כדור למאוריסיו שליהטט ברחבה והחזיר לקשר שקבע בקלות 1:2.


לאחר מכן החל מופע הטעויות של השופט רועי ריינשרייבר שבדקה ה-74 העניק לנתניה בהחלטה מפוקפקת עוד פנדל אחרי שויקטור גנב מסך בחולצה של שחקן המארחת וראה צהוב שני לא פחות מפוקפק. ערן לוי ניגש שוב לנקודה הלבנה, בעט שוב ימינה, אך הפעם ג'ראפי ניחש נכון את הפינה והדף את הבעיטה. פנדל מוחמץ שני במחצית אחת לקפטן האומלל של נתניה, שירד מתוסכל לספסל לאחר מכן.



שחקני נתניה מתוסכלים בסיום (דני מרון)


ואם חשבתם שכן הסתיימו הדרמות, בדקה ה087 הגיע השיוויון כשדיא סבע מסר כדור עומק לקוגבנייה שהיה בצד ימין. הקשר היה בעמדת נבדל אך צוות השיפוט התעלם והוא המשיך עד הסוף כדי לקבוע 2:2 דרמטי בנתניה. החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ירדה למקום השישי ותתארח במחזור הבא במושבה אצל מכבי פתח תקווה. בצד השני, אשדוד שיכולה לצאת מהמשחק עם תחושת החמצה השיגה עוד נקודה בקרבות התחתית שהשאירה אותה במקום ה-13 והלפני האחרון. בשבוע הבא היא תארח את מכבי חיפה.


הרכבים
מכבי נתניה:
דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך (ברק בדש 85), דודי תירם, ויקי כחלון, ניקו אולסק (לאנדרו ריביירו 66), דן גלזר, דידייה קוגבנייה, ערן לוי (עדן שרם 77), דיא סבע, אלחסן קייטה.


מ.ס. אשדוד: ואב ג'ראפי, תום בן זקן, ויקטור גנב (הורחק 74), איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ', בן אל אדרי (יובל יעקבוביץ' 56), יצחק אספה, בנצי מושל, גדי קינדה (שחר פיבן 78), מאוריציו קורדיירו, בלסינג אלקה (דור ז'אן 68).


מהלך המשחק

דקה 32: קינדה מסר כדור למשול שהעביר רוחב למאוריסיו, החלוץ בעט שטוח ממרכז הרחבה ונעצר אצל עמוס.

דקה 37: אספה הגביה משמאל כדור למאוריסיו שנשמר על ידי הויבך, החלוץ הברזילאי בעט החוצה.


דקה 43: ערן לוי בעט כדור מצד ימין כ-25 מטרים אלכסונית מהשער, ג'ראפי היה במקום.


דקה 44: כדור שהגבוה מימין הגיע לקוגבנייה, שניסה לבעוט מזווית קשה משמאל, אך הכדור הלך החוצה.


דקה 45, 0:1 למכבי נתניה!
ערן לוי הכניס כדור עומק גדול לקוגבנייה שבעט למסגרת, ג'ראפי הספיק רק לגעת בקצות האצבעות.



קובגנייה חוגג את היתרון (דני מרון)


דקה 50: נתניה קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה. ערן לוי זרק את ג'ראפי לשמאל ובעט לימין, אך הכדור פגע בקורה והחוצה.



לוי. הפנדל פגע במשקוף (דני מרון)


דקה 60, מ.ס. אשדוד משווה ל-1:1! יעקובוביץ' המחליף ירה כדור מקצה הרחבה לפינה השמאלית של עמוס, שלא הצליח לעצור אותו.



יעקובוביץ'. נכנס וכבש (דני מרון)


דקה 61, 1:2 למ.ס. אשדוד! קינדה מסר כדור למאוריסיו שליהטט ברחבה והחזיר אותו לקשר שפרץ פנימה וקבע מהפך בשער גדול.



קינדה חוגג את המהפך הדרמטי (דני מרון)


דקה 74: גנב משך בחולצה של שחקן נתניה, ראה את הצהוב השני והורחק. ערן לוי ניגש שוב לנקודה הלבנה, בעט שוב ימינה והפעם ג'ראפי קפץ לפינה הנכונה והדף.


דקה 87, מכבי נתניה משווה ל-2:2! סבע הכניס כדור עומק לקוגבנייה שחיכה בימין ספק בנבדל, ובעט את הכדור לרשת של ג'ראפי.



קוגבנייה. צמד ושיוויון דרמטי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי