אשדוד במתקפה חריפה על ריינשרייבר: שוקלים להגיש תביעה נזיקית

רועי ריינשרייבר
רועי ריינשרייבר | דני מרון

בדרום זועמים על טעויות השיפוט ב-2:2 מול מכבי נתניה: "נבקש לפסול אותו משיפוט", השופט אמר לאנשי המועדון: "מה, אתם רוצים לשחק מחדש?". דראפיץ' על החמצת הפנדלים של ערן לוי: "קורה גם לגדולים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

זעם גדול במ.ס אשדוד על השופט רועי ריישנרייבר ב-2:2 הערב (שבת) מול מכבי נתניה. לטענתם השופט אמר להם בסיום המשחק: "מה, אתם רוצים לשחק עכשיו מחדש". טענות היו גם לעבר הקוונים שלא שרקו לפנדל לאחר עבירה ברורה על דור ג'אן.

"זה מספר שבועות שאנו מקופחים בשל החלטות מגמתיות שהביאו להרחקות לא מוצדקות, לשריקת כדורי עונשין שהכריעו משחקים ולפסילת שערים חוקיים לטובתנו", נכתב בהודעת המועדון. "שתקנו, כי אנו יודעים שטעויות הן חלק מהמשחק, אבל בעיקר אנו יודעים שזה לא יעזור ולא ישנה שום דבר".

לראיה, בתום המחזור השני פנינו בצורה תקיפה וביקשנו לפסול את רועי ריינשרייבר מלשפוט את משחקי מ.ס. אשדוד עקב קיפוח מגמתי שנמשך עוד מהעונה הקודמת ובעיקר בשל הרחקה שערורייתית של בלם הקבוצה ניר ברדע עוד במחצית הראשונה, החלטה שגמרה לנו את המשחק ופגעה בנו גם במחזור שלאחריו. והנה, עבר סיבוב שלם ושוב זהו ריינשרייבר שבשרשרת החלטות הזויות ושגויות מעניק ליריבתנו שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים, מרחיק לנו בלם, מתעלם מעבירה ברורה ברחבה על דור ג'אן ולקינוח מאשר לנתניה שער מעמדת נבדל ברורה".

מספיק היה לשמוע את השדרים והפרשנים שאמרו שכזה דבר מעולם לא ראו בשביל להבין את גודל השערורייה והתחושה החזקה של קיפוח מכוון מצדו של ריינשרייבר. אנו שוקלים לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לשים לזה סוף, לרבות פניה לערכאה אזרחית והגשת תביעת נזיקין אישית כנגד השופט. כמו כן נפעל לפסול את ריינשרייבר לא רק ממשחקי מ.ס. אשדוד כי אם משיפוט בכלל".

שחקני אשדוד מקיפים את ריינשרייבר (דני מרון)
שחקני אשדוד מקיפים את ריינשרייבר (דני מרון)

ובחזרה למשחק, מכבי נתניה ממשיכה לאבד גובה עם מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון ואחרי פתיחת עונה נפלאה היא מדורגת במקום השישי בעקבות ה-2:2 הערב (שבת) מול מ.ס אשדוד. הסיפור המרכזי במשחק היה שני הפנדלים שהחמיץ ערן לוי. הקפטן, שרק האריך את חוזהו ביום חמישי, הוחלף מיד לאחר מכן ונראה מדוכדך.

דראפיץ': תקופה קשה, לא קלה. אנו בתקופה שאנחנו לא משחקים כדורגל כמו שצריך וצריך לומר תודה על כל נקודה שלוקחים. לא משנה שהחמצנו שני פנדלים. כל נקודה בסיבוב השני האי משמעותית כד הלישאר בפלייאוף העליון. יש לנו שבוע שלם להתכונן למכבי פתח תקווה".

דראפיץ' וברדה. תקופה קשה (דני מרון)
דראפיץ' וברדה. תקופה קשה (דני מרון)

החמצת הפנדלים של ערן לוי: "החילוף היה צריך להתבצע לפני הפנדל. הוא משחק כבר שלושה משחקים מאז הפציעה, אז הוא היה צריך לנוח. גם אם הוא היה מבקיע הוא היה צריך לצאת החוצה. אגיד לו שימשיך לשחק בדיוק כפי ששיחק עד עכשיו. הוא נתן לנו הרבה נקודות, זה קורה גם לשחקנים גדולים".

מהעבר השני אמר מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן: "אני גאה בבחורים שלי. נכון שקיבלנו גול בסוף המשחק, אבל השחקנים רצו ונלחמו והמנטליות הייתה טובה. בחצי השני התעלנו. אני אומנם מתוסכל, אבל אם אני מסתכל על התמונה השלמה אני לוקח את האופי ומרוצה מזה".

עמיר תורג'מן. מרוצה מהאופי (דני מרון)
עמיר תורג'מן. מרוצה מהאופי (דני מרון)

על טעות השיפוט בשער השני של נתניה: "אני לא נוהג לדבר על שופטים. לפעמים זה לטובתך ולפעמים לרעתך. אני בטוח שהוא עשה את המקסימום. התוצאה היא הדבר החשוב. אנחנו עובדים קשה ויש התקדמות אצלנו כל הזמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי