איתי שכטר הודה: יכול להיות שנגעתי בניצן בלי כוונה

איתמר ניצן
איתמר ניצן | ערן לוף

חלוץ בית"ר על הטענות ב-1:1 מול עירוני ק"ש, בן זקן התייחס להשארת בניון על הספסל. סילבס: "רוצים להחזיר לאיזי את הגאווה". וגם: צפו בסרטון והחליטו האם טביב העביר הנחיות מקצועיות לצוות המאמנים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים פספסה הערב (שבת) הזדמנות לחזור זמנית לפסגת הטבלה כשנפרדה ב-1:1 עם עירוני קריית שמונה, שסיימה רצף של ארבעה הפסדים. האוהדים הזועמים שוב קראו למאמן בני זקן להתפטר וקיללו את הבעלים אלי טביב.


מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר: "אנחנו מאוכזבים כי לא היינו ראויים לנצח. מהתחלה דברים לא עבדו, אולי משהו בריכוז היה חסר. גם הגול שלנו היה במצב נייח".




החילופים: "יש חשיבות גם לנקודה. רצינו לנצח, אבל היה חשוב לנו לפחות לא להפסיד. לא נלחמנו על נקודה, אבל זה מה שהצלחנו להשיג".


על בניון: "אלו ההחלטות שהתקבלו, יכול להיות שהיה אפשר לעשות דברים אחרים".


יוסי בניון. למה הוא לא נכנס? (ערן לוף)
יוסי בניון. למה הוא לא נכנס? (ערן לוף)


המפגש עם האקסית: "מערכת היחסים היום ביני לבין ראשי המועדון טובה. אני שלם עם ההחלטות שלי מאז ואני ממשיך לבצע את העבודה שלי בצורה טובה".


בני בן זקן. למה בניון נשאר על הספסל? (ערן לוף)
בני בן זקן. למה בניון נשאר על הספסל? (ערן לוף)


שכטר: "היה משחק פחות טוב שלנו, באצטדיון קשה. אנחנו צריכים לדעת לקחת נקודה גם במשחקים פחות טובים. בסוף שתי הקבוצות יכלו להכריע את המשחק. היו לנו בשבועיים האחרונים הרבה שחקנים חסרים ועכשיו ננוח ונתאושש".


העבירה על ניצן: "לא שמתי לב, יכול להיות שנגעתי בו ללא כוונה. זה חלק מהכדורגל".



החילוף: "הרגשתי את התאומים במהלך השבוע וידעו שאני לא יכול לסחוב 90 דקות, אבל מה שחשוב זה שהקבוצה תנצח".



הסיכוי לאליפות
: "אנחנו לא חוששים. אנחנו ריאליים. יש ארבע קבוצות שרצון בצמרת והדיבורים על אליפות זה למאי. אנחנו צריכים להיות צנועים וטובים ולהודות לקהל שנתן לנו הרגשה ביתית".



חיים סילבס. רוצה להחזיר לאיזי את הגאווה (ערן לוף)
חיים סילבס. רוצה להחזיר לאיזי את הגאווה (ערן לוף)


מאמן עירוני קריית שמונה חיים סילבס סיכם: "כמובן שעדיף לעצור את ההפסדים, אבל אנחנו רוצים לנצח. לפעמים הרצון הזה עולה לנו ביוקר. זה היה משחק קשה. לתחושתי הגול שלהם לא היה חוקי ובלי זה המשחק היה מתפתח יותר טוב לכיווננו. לא הורגש שאנחנו אחרי ארבעה הפסדים רצופים. אנחנו צריכים להדביק את היכולת לתוצאות, ואני עובד על זה מאוד קשה. אנחנו רוצים להחזיר את הגאווה לתושבים ובמיוחד לאיזי שרצקי.


הבעיה בהתקפה: "אנחנו צריכים יותר מדי מצבים כדי להבקיע שערים. אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתפר. הקבוצה הזו שווה יותר ואני צריך להוציא ממנה יותר. נרדוף אחרי זה עד שנחזיר את התוצאות החסרות".


השיפוט: "בתקופה הזו הרבה דברים קורים, אבל אנחנו נלחמים בתחושת הבכיינות. אני מאמין שהדברים מתקזזים. קצת מאוכזבים מהתוצאה, מעודדים מהיכולת".


על איסמעיל ריאן: "קראתי לו, אבל מי שלא רעב לשחק, אז לא נורא".


על עומר לקאו: "עומר שחקן. הרגשתי את זה הרבה זמן. רציתי לדחוף אותו קדימה. אני לא צריך לפחד, הוא אחלה שחקן. אולי במשחק הבא יהיו אחרים. ישחק מי שיעשה הכל בשביל המועדון".


טביב >> מנצור >> גניש >> בובה pic.twitter.com/dkEmc9Z562

— Omer (@TheOmerOne) January 13, 2018


במהלך המשחק קלטו מצלמות הטלוויזיה את הבעלים אלי טביב מדבר בטלפון ואת מנהל הקבוצה אלי מנצור חוזר מחדרי ההלבשה כשהוא מעביר הוראות לאנשי הספסל והם מסרו אותן לבן זקן. במועדון הכחישו את הדברים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי