בית"ר ירושלים מחפשת בלם: "לא נצרף רק כדי להגיד שהבאנו"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

בבירה מנסים לאתר שחקן שישדרג את החלק האחורי, אך בשלב זה אין מועמד רציני: "נדיר למצוא בינואר שחקן שיענה על כל הקריטריונים". פול אדגר עשוי לצאת בהשאלה, קלטינס אמור לשוב להרכב מול סכנין

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממשיכים בחיפושים אחר בלם ומקווים שבמהלך השבוע תהיינה התפתחויות בנושא. בתקופה האחרונה בחנו במועדון את הבאתם של מספר בלמים, אולם עם אף אחד מהם זה לא הגיע לכדי משא ומתן רציני ונכון לעכשיו אין אף מועמד רציני להגיע.


"אנחנו מחפשים בלם וזה לא סוד, אבל לא נביא רק כדי להגיד שהבאנו", אמרו בבירה בנוגע לסוגיית הבלם הזר. "נדיר למצוא בינואר שחקן שיענה על כל הקריטריונים שאתה מציב לעצמך. בנוסף צריך לקחת בחשבון זמן התאקלמות והשתלבות בקבוצה, כך שבאמת צריך לבחון את הנושא בכובד ראש".

 



צירופו של בלם זר, אם אכן יגיע כזה, תיאלץ את ראשי המועדון להחליט לגבי זהות הזר שישוחרר, כי לבית"ר יש כרגע שישה זרים. כפי שפורסם בספורט1, הוחלט להשאיר בסופו של דבר את הקשר אריק סאבו בסגל ומי שמועמד לשחרור הוא פול אדגר הצעיר, שעשוי לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת בליגת העל.


בתוך כך, ממשיכים בבית"ר בהכנות לקרב במשחק נגד בני סכנין, ביום שני בטדי. למעט אריק סאבו המורחק, יעמוד סגל מלא לרשות הצוות המקצועי. בעקבות החלמתו של דוד קלטינס, שיפתח ככל הנראה בקישור האחורי, צפוי אנטואן קונטה לשוב אל עמדת המגן הימני, לאחר ששיחק כבלם וקשר אחורי במשחקים האחרונים. עדין לא ברור כיצד יורכב החלק הקדמי, כאשר נראה שמקומם של חן עזרא ואיתי שכטר בהתקפה מובטח.


עוד בבירה, אתמול נערך במתחם האימונים טורניר בשיתוף "שער שוויון", ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים ונוער באזורי הפריפריה החברתית של ישראל, בו זכתה קבוצת טרום ב' של המועדון שגברה בגמר על תל"י פסגת זאב. קבוצת גואטמלה מקריית מנחם זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת.



קלטינס. אמור לחזור להרכב, וזו סיבה טובה לשמוח עבורו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי