קלינגר: שיחקנו גרוע ובלי אנרגיות, ק"ש ניצחה בצדק

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה לא הסתיר את אכזבתו לאחר ה-2:0 הביתי מול הקבוצה הכי צפונית במדינה: "אני אפילו לא אצפה ואנתח את המשחק הזה. כלום לא עבד". סילבס: "איזי סבל, מגיע לו ולאוהדים שלנו קצת גאווה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הפסידה הערב (שבת) 2:0 בסמי עופר מול קריית שמונה והתרחקה מהמצמרת הגבוהה. החבורה של ניר קלינגר נוצחה בפעם השנייה ברציפות בביתה ורמשה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד. אם מכבי תל אביב והפועל באר שבע ישיגו שלוש נקודות מול הפועל אשקלון והפועל עכו בהתאמה, הפער בפסגה יצמח לחמש נקודות. כדור חופשי נהדר של אחמד עאבד ושער מאוחר של סאן מנחם הכריעו את המשחק. גבריאל תמאש הורחק בדקה ה-90.

חיים סילבס המאושר אמר בסיום: "באנו לפה מול קבוצה שהיא אחת הטובות בליגה והתכוננו כמו שצריך. לא היה לנו הרבה זמן, אבל אנחנו משחקים טוב כבר תקופה ארוכה והתוצאות לא מגיעות. גם מול בית"ר היינו טובים יותר. אנחנו מתקשים לשים סימן קריאה במשחקים וזה קצת מתסכל. עברנו תקופה מאוד לא קלה עם תוצאת לא טובות. האנשים שמסביב כולל איזי סבלו ממש ומגיע להם קצת נחת. אני מאושר מאוד. יש לנו קבוצה טובה ששווה מקום גבוה יותר ואני שמח בשביל השחקנים. יש לנו עוד הרבה נקודות להחזיר ופער לסגור".

פלייאוף עליון: "כשאמרתי פער התכוונתי למה שהיינו צריכים לעשות אל מול מה שהשגנו. הפסקנו לרדוף אחרי דברים. כשאתה מסתכל רחוק המטרות הקרובות בורחות. עוד שלושה ימים יש גביע ואנחנו רוצים להשקיע שם את הכל. הפער הוא מול המועדון שלנו שהיה צריך לקבל מהצוות המקצועי הרבה יותר, ואנחנו עכשיו רודפים אחרי הגאווה של המועדון. הקהל מגיע ורץ אחרי הקבוצה. אמנם לא במספרים גדולים, אבל גם להם מגיע שנחזיר להם על התקופה הלא טובה".


מרגיש חייב למועדון. חיים סילבס (ערן לוף)

ניר קלינגר המאוכזב סיכם: "אני חושב שזו פעם ראשונה העונה שאני יכול להגיד שהפסדנו בצדק. זה היה משחק גרוע וללא אנרגיות של הפועל חיפה. הוצאנו הרבה אנרגיות ביום ראשון בבאר שבע. למעט 10 הדקות הראשונות שהגענו לכמה מצבים לא רעים, שום דבר לא עבד היום. תיקולים, מסירות, הצטרפות אנרגיה – כלום. יש ימים כאלה. צריך להשלים עם זה ולהסתכל קדימה".

היכולת: "אני חושב שכל השבוע דיברנו על זה שזו שעה ומשחק שיצריך מאיתנו להביא אנרגיה מבפנים וזה לא עבד. זה בלט בכל פס ובעיטה. צריך להגיד את האמת, דברים כאלה קורים. יום גרוע מאוד במשרד ואני מאוד מצטער בעיקר בשביל האוהדים שמגיעים במספרים גדולים. זה מאוד מאכזב אותי שראו מאיתנו תצוגה כזו, אבל זה חלק מהספורט וצריך לדעת להתעשת כי היו במשחקים הזה  הרבה נזקים, בעיקר האדום של תמאש".

חיזוק: "אני לא יודע מה שמעתם, אנחנו חושבים בשקט וברוגע. נקבל את ההחלטות שצריך בתוך המועדון. הפועל חיפה בעונה פנטסטית ויש גם תוצאות ומשחקים כאלה. זה לא קרה לנו עד עכשיו ואני מקווה שזה חד פעמי. אין לי מה לראות את המשחק ולנתח אותו, זה היה כל כך גרוע, אני אמחק אותו מהראש שלי ואסתכל קדימה".


מודאג ופצוע. עדן בן בסט ביציע (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי