צפו בתקציר: 0:2 מפתיע לקריית שמונה על הפועל חיפה

הפועל חיפה קריית שמונה
הפועל חיפה קריית שמונה | ערן לוף

השחקנים של קלינגר, במשחק החלש ביותר העונה, ספגו שער מכדור חופשי של עאבד ואת השני במתפרצת בתוספת הזמן מסאן מנחם. האסלביינק שיגע את הגנת האדומים, תמאש הורחק. אליפות? אולי בעונה הבאה

(גודל טקסט)

צודק ניר קלינגר. מה אנחנו מדברים איתו על אליפות? זה כנראה לא ב-DNA של הפועל חיפה. קבוצה שסיימה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, נקודה בלבד מתשע אפשריות ועכשיו כבר לא מסתכלת על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב אלא למטה, על מכבי נתניה ובני יהודה.


ה-2:0 בבית מול קריית שמונה, בתצוגת נפל, לא דומה ולא מזכיר את השוד במשחק הבית הקודם מול בית"ר ירושלים בה נוצחו שחקניו של קלינגר בתוצאה זהה אבל שיחקו מצוין והיו ראויים לנקודה וגם לא עם ה-1:1 המכובד מטוטו טרנר מול הפועל באר שבע. עדן בן בסט אמנם פצוע  אבל זה לא תירוץ לחוסר האנרגיות ולחולשה של כל כך הרבה שחקני מפתח אחרים: רוסלן ברסקי, חנן ממן ואלון תורג'מן.




להפועל חיפה לא היתה תשובה לנייג'ל האסלביינק. ההולנדי, המצטיין בקריית שמונה, חרש מימין ומשמאל, יצר הזדמנויות, החמיץ הזדמנויות ולבסוף התכבד בבישול לסאן מנחם בשער השני וכמה דקות קודם לכן שלח את גבריאל תמאש באדום ישיר, אחרי שהבלם הרומני נאלץ לתפוס אותו בחולצתו בדרך לשער.



בני אלון (מימין) מגדולי חלוצי הפועל חיפה בשנות ה-70 קיבל גביע הוקרה לפני המשחק (ערן לוף)


הרכבים
הפועל חיפה:
ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סויסדט, רוסלן ברסקי (יוסיפ איבנצ'יץ' 59), ראדו גנסארי, חנן ממן, מקסים פלקושצ'נקו (לירן סרדל 67), אלון תורג'מן.


עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז (אמיר נסאר 54), מילוש רדובייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, עומר לקאו, נייג'ל האסלביינק, שון וייסמן (שגיב יחזקאל 77).



בן בסט בחוץ. קלינגר מקווה שזה לא יפגע בו (ערן לוף) 


מהלך המשחק
דקה 9: הפועל חיפה טובה יותר ומסכנת יותר אבל כל כדורי העומק לא מדויקים ולא מאפשרים לתורג'מן וחבריו לאיים על השער.


דקה 17:
הגבהה מדויקת משמאל הלכה לראשו של קוויאר ומשם לרשת העליונה. גם קריית שמונה מתחילה לשחק.



קווויאר תופס את הראש. זה היה קרוב ל-0:1 (ערן לוף)


דקה  20: שיימן טיווח מ-20 מ' והכדור נשלח סנטימטרים מהמשקוף.


דקה 24, החמצה ענקית של קריית שמונה:
האסלביינק פרץ משמאל,  ניער מעליו את תמאש כאילו הוא בלם מהנוער והעביר רוחב מצוין ללקאו, שבמקום לבעוט שטוח וחד לרשת ניסה להתחכם ושלח עם הפלאש כדור שטס מעל למשקוף.


דקה 30:
לאחר מאמצים רבים הצליח תמאש לשכנע את היונה לעזוב את את כר הדשא.



שלח את היונה. מה תמאש לחש לה? (ערן לוף)


דקה 37: גינסארי קיבל כדור טוב ברחבה, השתחרר והעביר עומק לתורג'מן, אבל חלוץ הפועל חיפה החליק וההזדמנות הלכה. מה קורה לתורג'י? 


דקה 47:
קלינגר נכנס בשחקניו והתוצאות לא איחרו לבוא. ההתקפה הכי מתואמת של המארחת, הכדור נע מרגל לרגל עד שגינסארי שיגר פצצה מעל לשער.


דקה 49, זה היה חייב להיות ה-0:1!: מתפרצת של קריית שמונה הסתיימה בבעיטה אדירה של עאבד לקורה, וייסמן השתלט על הריבאונד אבל התמזמז איתו.



עאבד. פעם אחת לא הלך, בשנייה כבר זה נכנס (ערן לקוף)


דקה 55, וזה כבר ה-0:1 לקריית שמונה: שוב עאבד, הפעם בכדור חופשי מ-25 מ' שטס שטוח לרשת מתחת לחומה. שטקוס לא ממש ראה את הכדור ונותר לו רק להוציא אותו מהרשת.



קריית שמונה חוגגת. הגיע לה (ערן לוף)


דקה 59: קלינגר זרק לכר הדשא את החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' במקום הקשר ברסקי, שהיה חלש. מאמן הפועל חיפה הולך על כל הקופה. 


דקה 64:
האסלביינק שוב חגג על דור מלול באגף ימין, התקדם לתיבת החמש, השכיב גם את ניסו קפילוטו, הסתובב ובעט לקורה. זה היה צריך להיות ה-0:2.



האסלביינק. כמה כאב ראש להגנה הפועל חיפה (ערן לוף)


דקה 72:
שוב האסלביינק הביך את הגנת חיפה ושוב בעט גרוע ממצב מצוין והכדור הלך גבוה.


דקה 75, כמעט 1:1: ממן פרץ מצוין לרחבה והעביר רוחק אבל איבנצ'יץ' המחליף איחר בדחיקת הרגל והכדור יצא לקרן. הקרואטי ניסה לכפר עם כדור נהדר משמאל בחצי גובה אבל ממן בעט הרחק מהמסגרת וקלינגר שלח אותו למקלחת מוקדמת והעלה את גל אראל לקול שריקות בוז  מקהל.



ממן. משחק שירצה לשכוח (ערן לוף)


דקה 90:
שוב האסלביינק יצא לשגע את הגנת חיפה במתפרצת ולתמאש לא היתה ברירה אלא לתפוס את הבלגי ולראות את האדום. גם הפסד, גם בעשרה שחקנים.


דקה 93, 2:0: שוב ההולנדי הנהדר של קריית שמונה חרש, הפעם את אגף ימין והעביר כדור רוחב לשמאל. סאן מנחם שנכנס לשחק רק כמה דקות קודם לכן התקדם והפציץ לרשת. פעם ראשונה העונה שהפועל חיפה סופגת אחרי הדקה ה-75.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי