צפו: שכטר הורה לבניון להתחמם, שירים גזעניים ביציע

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

טירוף במשחק בין בית"ר לסכנין בטדי: החלוץ התעלם מהמאמן, שספג קריאות תתפטר. האוהדים קיללו את טביב, הכרוז התחנן בפניהם להפסיק עם השירים ביציעים ועל הדשא עימות בין השחקנים. יופחתו לקבוצה מהבירה נקודות?

(גודל טקסט)
המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין סיפק אירועים הזויים בקצב מסחרר כמו שרק מפגש בטדי בין השתיים יכול לספק.


כבר אחרי ארבע דקות עטאא ג'אבר העלה את האורחים ליתרון וגרם לאוהדים המקומיים לקרוא למאמן בני זקן להתפטר, לקלל את הבעלים אלי טביב ולשיר שירים גזעניים כגון: "הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה", "מוחמד מת", "שועפט עולה באש", "שישרף לכם הכפר" ועוד. כזכור, לחובת הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי בגין קריאות גזעניות.



בדקה ה-29 הגיע רגע ראשון (ולא אחרון) שמלמד על ההיסטריה במועדון. בן זקן "נכנע" ללחץ של האוהדים ושל עוזריו והחליף את פול אדגר המסכן, שאומנם גילה יכולת חלשה, אבל נראה אומלל כשירד ופינה את מקומו לאופיר קריאף, שחזר להופעת בכורה.




בקושי חלפה דקה וז'אורז'יניו נפצע מעט. איתי שכטר רץ במהירות לספסל והורה ליוסי בניון להתחמם כשהוא אומר לו: "קום, אנחנו צריכים אותך" והתעלם מקיומו של בן זקן. הקשר כמובן קם והחל לרוץ לאורך הקו, וגם קיבל חיבוק ממאמן היריבה, טל בנין. בסיום המשחק איתי שכטר ובני בן זקן התחבקו ושמו את התקרית מאחוריהם.


אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)


בתווך הכרוז עוד הספיק להתחנן בפני האוהדים להפסיק עם השירים והשלכת החפצים למגרש, רגע לפני שסכנין עלתה ל-0:2 משער עצמי של קליימן. קריאף צימק בשער נהדר והחזיר את הצבע ללחיים של אנשי בית"ר. רגע לפני הירידה להפסקה מוגרבי ועזרא התעמתו והמהומה נרגעה רק לאחר התערבות חבריהם וכרטיסים צהובים לשני השחקנים.


בני בן זקן. סיטואציה בלתי אפשרית (דני מרון)
בני בן זקן. סיטואציה בלתי אפשרית (דני מרון)


עימות פיזי בין השחקנים (דני מרון)

עימות בין מוגרבי לעזרא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי