בן זקן: שכטר לא פגע במעמד המאמן, אנחנו עובדים כצוות

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-2:4 הסוער על סכנין: "איתי הוא הקפטן ואכפת לו מה קורה, זה נראה קיצוני יותר מאשר במציאות". שכטר התחבק בסיום עם בן זקן ואמר: "תקרית נחמדה, פעלתי מאמוציות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 2:4 את בני סכנין במשחק גדוש באירועים באצטדיון טדי. איתי שכטר הורה ליוסי בניון להתחמם תוך שהתעלם מהמאמן בני זקן, פול אדגר הוחלף בדקה ה-30 בשל לחץ האוהדים, שגם שרו שירים גזעניים (לקבוצה עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי) וקיללו את הבעלים אלי טביב.

לאחר המשחק בן זקן התחבק עם שכטר והתייחס לתקרית: "תמיד אתם רואים את הדברים בצורה קיצונית. שכטר הוא הקפטן ואכפת לו מה קורה. עשינו חילופים וניצחנו, זה מה שחשוב. אנחנו עובדים כצוות מתחילת השנה. צריך לשפוט אותנו לפי התוצאות. אין בזה פגיעה במעמד המאמן. אנחנו מנצחים ונראים טוב, זו העדות הכי טובה על מה שקורה בקבוצה. כל התקריות עושות שירות טוב לתקשורת. אני מתכונן למשחקים כמה שאפשר".

החילוף המוקדם של אדגר: "מראש השחקן עלה עם פציעה וידענו שיהיה לו קשה. קיבלנו החלטה לפתוח איתו בלית ברירה כי העדפנו שחקן ששיחק במחזורים האחרונים לעומת קריאף שלא שיחק הרבה זמן, אבל ראינו שקשה לו אז נאלצנו להחליף אותו".

מאבק האליפות: "אנחנו במקום טוב. מרוצים וגאים. בית"ר רוצה להיאבק על כל דבר שאפשר. כרגע אנחנו מרוצים מאיפה שאנחנו נמצאים. צריך להיות עסוקים בלעשות ולא בלדבר".

היכולת: "אנחנו מראים אופי כל העונה. אנחנו נמצאים במקום טוב. היום היינו בטוחים שאנחנו יכולים לנצח גם כשהיינו בפיגור. הצלחנו להביא למגרש את מה שעשינו באימונים".

בן זקן ושכטר. עובדים כצוות (דני מרון)
בן זקן ושכטר. עובדים כצוות (דני מרון)

שכטר עצמו אמר: "קבוצה כמו בית"ר צריכה לחשוב ממשחק למשחק. יש מועדונים שחושבים לטווח ארוך, אבל אני שמח שאני נמצא במועדון שחושב ממשחק למשחק. ננסה להמשיך עם היכולת הזו עד לסיום העונה".

התקרית עם בניון: "ברגע שז'אורז'יניו אמר לי שהוא לא יכול להמשיך וראיתי שגילי לבנדה סימן לבניון לקום, אז הייתי בטירוף ועם האמוציות פעלתי כמי שפעלתי. זו תקרית נחמדה. מה שחשוב לי זה שהקבוצה תנצח. אני שמח שיוסי נכנס וניצחנו. מה שקרה זה חלק מהמשחק".

אי השריקה לפנדל: "היה פנדל 100 אחוז. אני לא צריך לעבוד על התדמית. אני כבר 12 שנים משחק כדורגל ברמות האלה ואם לא שרקו לי פנדל וכבשנו ארבעה שערים אני מרוצה".

בניון ושכטר חוגגים (דני מרון)
בניון ושכטר חוגגים (דני מרון)

טל בנין היה מאוכזב לאחר משחק הבכורה שלו על הקווים של הקבוצה מהמגזר: "עשינו את המקסימום. שיחקנו עם הרבה אומץ. ראינו קבוצה שעלתה לשחק. התלהבנו יותר מדי ושיחקנו ללא מחשבה. שער השוויון שלהם עשה את המפנה. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לעבוד ברמת עקרונות המשחק. היו להם שני שערים של 'יורו גול', שלא קשורים למהלך המשחק. יש בסיס טוב לעבוד איתו".

השינויים במהלך המשחק: "ניסינו להפתיע. התחלנו כשאנחנו מתגוננים ובאמצע נתתי את ההוראה ויצאנו קדימה. אבל צריך להישאר עם הראש במשחק גם כשמתלהבים".

חן עזרא. 'יורו גול' (דני מרון)
חן עזרא. 'יורו גול' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי