יברח למכבי נתניה? רוז'נסקי נבחר במקום ה-44 בדראפט

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

הקשר היהודי/אמריקאי, שעדיין ממתין להופעת הבכורה, נבחר על ידי קולמבוס קרו מה-MLS שתחזיק בזכויות שלו אם יבחר לשוב לארצות הברית. במועדון בירכו על חוזהו החדש של מוחמד, עמוס עשוי לנוח בגביע

(גודל טקסט)

הקשר החדש של מכבי נתניה, היהודי/אמריקאי ג'ייק רוז'נסקי, עדיין לא ערך בכורה בקבוצה, אבל כבר יודע היכן הוא עשוי לשחק בעונה הבאה. השחקן בן ה-21 נבחר בסוף השבוע במקום ה-44 בדראפט ה-MLS על ידי קולומבוס קרו. המשמעות: קרו מחזיקים בזכויות עליו לשנתיים הקרובות אם יחליט לחזור לשחק בארצות הברית. רוז'נסקי חתם בנתניה עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. שחקנים בקבוצה סיפרו שהוא מרשים באימונים ובנתניה ממתינים שיעבור בבקרה על מנת שיערוך בכורה, אולי כבר במשחק הגביע נגד מ.ס אשדוד. בארה"ב טענו שהשחקן עשוי להצטרף לקולומבוס בתום העונה הנוכחית בישראל.

"עקבנו אחריו בקולג' ואנחנו חושבים שהוא שחקן יוצא מן הכלל. אנחנו יודעים שהוא עזב לישראל, אבל חשוב שנשמור איתו על קשר. הוא שחקן טכני, חכם, קשר התקפי שיודע לבצע מהלכים ולשים שחקנים בעמדות טובות", אמר המנהל הטכני והמאמן של קולומבוס גרג ברלהאלטר. רוז'נסקי, בוגר מכללת מרילנד, הבקיע ארבעה שערים ובישל תשעה בעונה האחרונה שלו במכללות. הוא חתם בנתניה לאחר שהרשים את סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה במבחנים. בעברו שיחק הקשר היהודי בנבחרת ארה"ב עד גיל 20.

בנתניה בירכו על החתמתו של עלי מוחמד בחוזה חדש. לאורך התקופה האחרונה דנו אייל סגל וניב גולדשטיין ביחד עם סוכנו של השחקן אבי ציוני, על סעיף השחרור של השחקן, אך מבחינת נתניה, העובדה כי סעיף השחרור בוטל, יכולה לבוא לטובתה כי כעת בנתניה לא יהיו חייבים להסכים לכל הצעה שתגיע. במקביל, כפי שפרסמנו אמש, בנתניה בדקו בתקופה האחרונה את צירופו של איאד אבו עביד מעירוני קריית שמונה, אשר החל את דרכו במועדון ויכול לשחק כמגן ובלם. בקבוצה עדיין עוקבים אחר מצבו ולמרות שבק"ש ערכו שיחה עם השחקן בקשר למעמדו, בנתניה עדיין מחכים להתפתחויות. גם עומרי בן הרוש עדיין בתוכניות, ובנתניה מקווים לצרף את אחד מהם, כאשר נותרו רק עוד שמונה ימים עד חלון ההעברות.


יקבל הזדמנות? אלקסלסי (ערן לוף) 

אמש, ערכה הקבוצה אימון שחרור לאחר תוצאת התיקו מול מכבי פ"ת, ורק היום צפויים לערוך צמד המאמנים תרגול של ההרכב ואסיפה. גולן אלקסלסי עשוי לעמוד בשער במקומו של דני עמוס שיזכה למנוחה, כאשר גם דודי תירם צפוי לפתוח. דן גלזר יחליף את ניקו אולסק המוצהב ועדן שרם נמצא גם הוא בתמונת ההרכב. ערן לוי וטים הויבך, שלא שיחקו ביום ראשון עקב העובדה שלא חשו בטוב, עדיין בספק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי