חשש מהפציעה של מוגרבי, היום תתקבל החלטה לגבי פאליץ'

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | דני מרון

בקבוצה מחכים לתוצאות הבדיקה של הקשר. בנין היה קרוב מחצית אחת לפתיחה חלומית כמאמן בני סכנין, אך במועדון ביקשו מהשחקנים להתעודד. ביומיים הקרובים תתקבל החלטה לגבי הזרים, אנס דאבור סיכם את תנאיו

(גודל טקסט)

טל בנין תכנן אחרת את הבכורה המחודשת שלו על הקווים ולבטח רצה ניצחון ראשון כמאמן בני סכנין. אמש (שני), קבוצתו הייתה טובה יותר במשך מחצית אחת והייתה קרובה לפתיחה מושלמת עבור המאמן, אבל אז הגיעה נפילה קשה במחצית השנייה ועמה ההפסד הכואב 4:2 לבית"ר ירושלים. ראשי הקבוצה מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי אומנם נראו מאוכזבים בסיום, אך ביקשו מהשחקנים להרים את הראש ולנסות ולהוציא את המקסימום עד לסיום העונה. בנין הסביר כי מבחינתו עשה את המקסימום בשלושה אימונים, אך עדיין יש לו עבודה רבה. "אם הכול היה בסדר, לא היו מביאים אותי. ניסינו לעשות את המקסימום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה", אמר המאמן בסיום.

סכנין ממשיכה לסיים את המשחקים עם שחקנים פצועים והפעם זה תורו של פיראס מוגרבי, שהוחלף בתחילת המחצית השנייה. כבר שבועות שהקשר סבל ממתיחה ואף עבר טיפולים אצל רופא נבחרת ישראל דוקטור רוסנובסקי, אבל נראה כי טרם החלים ואף אתמול החמיר את מצבו. היום מוגרבי יעבור בדיקת MRI שלאחריה תתברר חומרת פציעתו כאשר החשש כי מדובר בקרע.

בינתיים, במועדון מקווים כי אברהם פאס, שלומי אזולאי ומוחמד כליבאת, שהיו אתמול מחוץ לסגל אמש, יחזרו למשחק הבא מול עירוני קריית שמונה. בינתיים במועדון התחילו לעבוד על חיזוק בחודש ינואר ובראשם צירוף שני זרים וישראלים. בגזרת הזרים צריכה סכנין להחליט היום לגבי הקשר הקרואטי אנטון פאליץ'. כפי שפורסם ביום ראשון בספורט1 במועדון כבר החלו בשיחות מול הקשר ובנין צריך לקבל החלטה אם להחתימו.


מחכים לתוצאות. מוגרבי (דני מרון) 

שחקן נוסף שהוא מועמד הוא החלוץ הספרדי הקטור פיגראה, שצפוי להגיע למספר ימי התרשמות. בגזרת הישראלים המועמד העיקרי הוא קשר בני לוד אנס דאבור. האחרון, ששיחק אצל בנין בנצרת, סיכם עקרונית בסכנין וצפוי לשוחח עם ראשי בני לוד ולבקש שחרור מיידי.

הקפטן חאלד חלאיילה סיכם אתמול את המשחק ואמר: "זה היה בידיים שלנו כי הובלנו 0:2, אבל זה הכדורגל. צריך לקחת את הדברים הטובים. בקשר לחן עזרא, הוא אמר מספר דברים שלא במקום, אבל זה נגמר. מדובר באמוציות שלא צריך לעסוק בהן אחרי המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי