שמו של מיכאל אוחנה עלה כמועמד להצטרף למכבי ת"א

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

סגנית האלופה חושבת על הבאת הקשר, שעשוי לעזוב את הפועל באר שבע. הצהובים מנהלים מו"מ מתקדם עם גידי קאניוק. בקבוצה מבינים כי הייתה טעות להחתים את חוסה רודריגס: "העתק של רובן מיקאל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק הערב (רביעי) באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה, במה שמסתמן כמשחק האחרון העונה בין שתי הקבוצות. בקריית שלום שוב חשים באימונים את התשוקה למשחקים, את ההתלהבות ואת האמונה ששבה כדי להביא את תואר האליפות ואת גביע המדינה. "הפסדנו פעמיים בגמר הגביע למכבי חיפה ולבני יהודה וזה מחייב תיקון, כל משחק הוא סוג של גמר גביע בעיקר כשהיריבה היא מכבי חיפה", טענו בקבוצה.

בשבועות האחרונים דיברו רבות על חלון ההעברות ועל שינויים במצבת הזרים והישראלים. שמות רבים הוזכרו כמועמדים להגיע לקריית שלום וכשבוע לסגירת החלון בינואר, מלבד מתן בלטקסה ואיגור פיליפנקה, שערי הכניסה והיציאה אינם נפתחים. השם החם עכשיו על המדף הוא של קשר קבוצת פחטקור, גידי קאניוק, אשר יעזוב את קבוצתו וישוב לישראל כשהמירוץ נגד הזמן חשוב וקובע.

שיחות חשאיות מתנהלות ומכבי תל אביב מודעת לנושא התשלום של חצי מיליון דולר למכבי פתח תקווה, הסכם עליו חתם השחקן עם אבי לוזון ושינו זוארץ בקיץ. מהלך דומה ניטרלה מכבי תל אביב עם אופיר דוידזאדה מול גנט הבלגית. על פי מקורבים למהלך, במכבי תל אביב מודעים לכך שגם מכבי חיפה מגלה עניין בקאניוק והקשר הוא היעד המרכזי כשגם שמו של מיכאל אוחנה, שביקש לעזוב את הפועל באר שבע, עלה כמועמד להצטרף, אך לא נעשה כל מהלך מול השחקן וקבוצתו, ורק אם ב"ש תסכים למכור אותו יתנהל משא ומתן להבאתו. ייאמר כאן כי הבעלים מיץ' גולדהאר לא השמיע את קולו והוא עושה זאת מול המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ג'ורדי קרויף.

קאניוק
קאניוק (פחטקור)

גולדהאר הפיק לקחים מההתנהלות של ינואר 2017 בהחתמות החפוזות והתמוהות של "הרגע האחרון" בהגעה של שני הברזילאים, ראמון ומרסלו והפורטוגלי רובן מיקאל, שעלו כסף רב. גורם במועדון: "רק מהלך אחד גדול בחלון ההעברות של קרויף הצליח, כשבינואר הגיעו ערן זהבי וראדה פריצה והשאר היסטוריה. זה היה חלון העברות יוצא דופן ומאז מכבי לא מצליחה באופן עקבי לשדרג עצמה בינואר".

במכבי תל אביב מבינים כי הייתה טעות מקצועית בהחתמות של חוסה רודריגס וכריסטיאן באטוקיו, ומבינים את ההחלטה של ג'ורדי וקרלוס גרסיה להוריד אותם לספסל המחליפים. במועדון טוענים כי רודריגס הוא העתק של רובן מיקאל – שחקן טכני שהיה אמור להוסיף את מימד היצירתיות, אבל נחלש ככל שהתקדמה העונה גם בשל פציעה בברך. רודריגס שחקן עם טאץ' בכדור שמשחק או שניים סבירים שלו כבר גררו את ההתמוגגות הרגילה, למרות שעד כה התרומה שלו למכבי ת"א כמעט ולא מורגשת והוא הפך בשבועות לחילוף שלישי אם בכלל.

המשך החיזוק מהווה בעיה כי בתוך קצת יותר מחודש אמור לחזור עומר אצילי. במכבי תל אביב כמו תמיד ההחתמות נדחקות לרגע האחרון של חלון ההעברות, ואולי בקריית שלום מרדימים את השטח. אם מכבי תל אביב תעבור את מכבי חיפה בגביע, יכול להיות שמיץ' גולדהאר יהיה נדיב יותר בנוגע לתקציב וישחרר לרכש כדי לזכות בקיץ בתואר האליפות ולנסות להשתחל בשנה הבאה לשלב הבתים בליגת האלופות.

אוחנה
אוחנה. יגיע למכבי תל אביב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי