דראפיץ': ערן לוי הוא אחד ויחיד, אין מישהו שדומה לו

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן נתניה התמוגג מהתצוגה של הכוכב אחרי ה-1:2: "כשהפצועים יחזרו, נשחק כדורגל טוב יותר". ערן לוי: "כועסים עליי שאני לא בועט יותר", בן זקן הסביר: "כל שבוע פרשה חדשה". אוהדי בית"ר השליכו אבנים והתפרעו

(גודל טקסט)

מכבי נתניה חזרה לחייך הערב (שני) עם 1:2 מרשים על בית"ר ירושלים, שנעל את המחזור ה-20 בליגת העל. היהלומים קטעו את התקופה הרעה, שכללה ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והדחה מגביע המדינה, עם תצוגה מרשימה מול ההתקפה הטובה בליגה עם תצוגה משלה, אחרי ה-4:1 מהסיבוב הקודם. ערן לוי ניהל את ההצגה עם שער אדיר ובישול מבריק, כשגם שער מצמק של אנתוני וארן לא הצליח להושיע את האורחת. נתניה הצליחה לחלוף על בני יהודה, והיא במקום החמישי. לעומתה, הקבוצה מהבירה איבדה הזדמנות נהדרת לתפוס את המקום השני, והיא ספגה את ההפסד הרביעי שלה העונה.

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים התגודדו בסיום ליד היציאה וקיללו את השחקנים. עוד לפני המשחק מספר אוהדים מהבירה התפרעו ליד בר בו בילו אוהדי מכבי נתניה ואבנים הושלכו לעבור המקום. אחת העובדות נפצעה ונזקקה לטיפול.

סלובדאן דראפיץ' המאושר אמר בסיום: "ערן לוי הוא אחד ויחיד. שיחקנו קצת על התוצאה היום, ולא לחצנו כמו שאנחנו רגילים ללחוץ. היינו צריכים להיות חכמים יותר, כדי שנשמור על הפלייאוף העליון. כשהפצועים יחזרו, נוכל לשחק כדורגל טוב יותר. שיחקנו מול בית"ר ירושלים, שרצה לאליפות. ערן חשוב, אבל גם השאר חשובים. מה שיש לערן ברגליים, זה רק שלו. אין מישהו שדומה לו. גם שהיה לנו הפרש של שמונה נקודות, התרכזנו בעצמנו. עלי מוחמד יחזור בשבוע הבא, וגם שאר הפצועים. גם אם נעשה תוצאה טובה מול עירוני קריית שמונה, זה לא יספיק. יש קבוצות אחרות שרוצות להגיע לפלייאוף העליון. חשוב שנסתכל על עצמנו". 


פספס הזדמנות להיצמד לאלופה. בן זקן (דני מרון) 

אצל המפסידה, בני בן זקן ניסה להסביר: "לא שיחקנו טוב. אולי אם היינו כובשים את הפנדל, הדברים היו מתפתחים אחרת. אחרי זה ספגנו, והיו לנו בעיות כי נתניה קבוצה מסוכנת. ספגנו שער ממצב נייח והמצב היה מסובך, לא הגיע לנו. הפסדנו פה, אבל הפסדנו כמו גברים. גם השער שהבקענו לא הספיק. אני לא חושב שיש כאן בעיה מנטלית. עשינו הרבה ניצחונות שהוכיחו שאנחנו מוכנים ובוגרים, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב מקדימות אותנו והן קבוצות עם סגלים טובים ורחבים". 

על פרשת יוסי בניון: "מתחילת העונה יש פרשה אחרת ואנחנו מצליחים להיות חזקים ולהשיג תוצאות. באר שבע הפסידה כאן, אז גם אנחנו יכולים להפסיד פה. מתחילת השנה אמרנו שאנחנו רוצים להיאבק בצמרת ולעשות את המיטב. אנחנו גאים במיקום שלנו, אבל רוצים עוד".


חגיגה בנתניה (דני מרון) 

בוריס קליימן המאוכזב סיפר: "יש גם משחקים כאלה. עשינו ניצחונות יפים לאחרונה, וכמעט השווינו אבל אני סומך על החבר'ה. יש לנו את מכבי חיפה במחזור הבא, נמשיך הלאה. אני טוען שאם אין בלאגן, אז בית"ר ירושלים לא תשחק יותר בחיים. אולי זה הכוח שלנו. אני לא מרגיש כשיר במאת האחוזים, אבל אני מקווה לחזור לעצמי. אני שמח שניצחנו במשחקים האחרונים, והבקענו הרבה. הפציעה מקשה, אבל האחריות עליי כי אני בוחר לעלות ולשחק".

ערן לוי, שניצח על ההצגה, הוסיף בסיום: "היה משחק קבוצתי טוב מאוד עם הרבה הקרבה. חבל על השער המצמק, במיוחד שהם היו בעשרה שחקנים. לא רוצה להשתחצן, מי שמכיר אותי יודע שאני עם הפנים לשער אני בועט טוב ואני חייב לנסות. האמת שהמאמנים כועסים שאני לא עושה את זה יותר. אני שמח על שלוש נקודות נגד קבוצה טובה וקשה שמח שעשינו משחק מאוד טוב יותר למשחק קשה. משחק טוב שלי, אני לא אתן את הדעה על ערן לוי. כיף לשמוע שאומרים את זה. קשה מאוד לשמור על זה מודה לכולם. צריך לשמוח ולהפסיק עם זה, אבל צריכים להילחם על המטרה שלא בנינו עליה בתחילת העונה ואם לא נשיג אותה זה כישלון, זו האמת".


לא משתחצן. ערן לוי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי