שכר חתם בק"ש. אם זר יגיע, ברוסו ישוחרר להפועל ת"א

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | לירון מולדובן

שחקן רעננה התאחד עם חיים סילבס וינסה לתפוס את מקומו של עאבד. האדומים חזרו בהם מהוויתור על השחקן לאור ההפסד לעפולה, אך במצב הנוכחי ייאלצו לשלם פיצוי לק"ש

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה עשתה מאמצים רבים להחתים שחקן התקפה ביממה האחרונה וזאת כמחליפו של אחמד עאבד שחתם בגירסנספור הטורקית, ועשוי לערוך הופעת בכורה כבר מחר (רביעי) מול פנרבחצ'ה בגביע. הבוקר חתמו אנשי קריית שמונה על ההסכם לפיו יקבלו את מחצית מסכום העברה כעת, והחצי השני יגיע בעונה הבאה.

בינתיים בקבוצה הביאו מחליף לעאבד בדמות שחקן רעננה מוחמד שכר. שכר שמוערך מאוד על ידי המאמן חיים סילבס, שאימן אותו ברעננה, החזיק בחוזה ברעננה לשנתיים נוספות. במהלך היממה האחרונה נערכו מספר שיחות בין בעלי קריית שמונה איזי שרצקי לבין בעלי רעננה אשר אלון ומהבוקר השיחות תפסו תאוצה ושכר חתם לארבע שנים וחצי, בעוד ק"ש רכשה מחצית מכרטיסו בתמורה לכמיליון שקלים.

שכר שחתם באמצעות סוכנו ניר קרין אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף לק'ש ולסילבס ולעשות התקדמות מקצועית. מודה להנהלת רעננה דמיאן רויטמן וגיל קופר ולמאמן קורצקי ובמיוחד לאוהדים המעטים אך הנפלאים של רעננה". עאבד מצידו נפרד מק"ש: "הגעתי לקבוצה כילד ואני יוצא לדרך חדשה עם כל דבר אפשרי ששחקן חולם עליו. מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון קיבלתי תמיכה ואהבה מכל אדם שקשור למועדון המשפחתי הזה. המון המון תודה גם לכל אוהד שצעק ותמך בגשם בשביל לעודד אותי ואת הקבוצה".

ברוסו
ברוסו. יעזוב או לא? (ערן לוף)

בנוסף קיימת גם אופציה של שחקן זר שיגיע ולאחרונה בחנו סילבס והצוות שלו מספר שמות, אך טרם מצאו את השחקן המתאים. במועדון סיפרו כי אם יימצא זר מתאים אז תתאפשר העברתו של הקשר דידייה ברוסו להפועל תל אביב, שבעקבות ההפסד לעפולה חזרה לתמונה. המאמן קובי רפואה לוחץ על האחים ניסנוב לאשר לו את צירוף השחקן, אך הכל תלוי בעלויות.

נכון לכרגע דורשת קריית שמונה דמי העברה מהאדומים עבור ברוסו. אך אם וכאשר קריית שמונה תמצא שחקן זר ותצטרך לפנות מקום, ברוסו ישוחרר בחינם ולא מן הנמנע שזה יקרה ברגעים האחרונים של מועד ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי