העברות: קבהא צפוי לחתום בב"ש, אחרי שמכבי ת"א הורידה הילוך

מרואן קבהא
מרואן קבהא | אלבום פרטי

יום אחרון לחלון: קשר מאריבור נפגש עם האלופה והפערים בין המועדונים נסגרו, במקביל שחקנים בצהוב העבירו מסרים על עומס בקישור. וגם: ספורי סיכם בנתניה, אבידור קרוב לסכנין והאם זר שישי יגיע לקריית שלום?

(גודל טקסט)
חלון ההעברות הישראלי יינעל מחר (רביעי) ב-19:00 בדיוק, מה שמשאיר לקבוצות מעט מאוד זמן על מנת להשלים את השינויים האחרונים בסגל. מי חתם ומי הושאל, מי במשא ומתן ומי נתקע? הכל בבלוג ההעברות של ספורט1.


רשמי

* רשמי: יוסי בניון הצטרף למכבי פתח תקווה. הקשר, שעזב את בית"ר ירושלים, חתם לעונה וחצי אצל המלאבסים והוא יוצג מחר בשעה 16:00, לידיעה המלאה (תומר חבז). 


* כפי שפורסם לראשונה בספורט1, פייסל מוליץ' חתם בהפועל תל אביב, אחרי שקיבל את האישור מהפועל עכו לעזוב. החלוץ חתם עד לסיום העונה בכפוף לבדיקות הרפואיות כאשר לאדומים תהיה אפשרות להאריך את ההתקשרות בקיץ. מוקדם יותר, אמר מוליץ' לספורט1: "מקווה שלא יהיו בעיות של הרגע האחרון. אני רוצה רק להפועל תל אביב". לידיעה המלאה (אשר גולדברג). 


* מכבי תל אביב הודיעה כי הגיעה להבנות בנוגע לעזיבתו של טינו סוון סושיץ'. הבוסני, ששיחק העונה רק ארבעה משחקי ליגה ורשם 96 דקות ליגה, יחפש יעד חדש. ג'ורדי קרויף נפרד: "טינו הוא שחקן עם גישה מצוינת ואני מודה כי לא קיבל את ההזדמנות ההולמת גישה זו, אך זה קרה בעקבות העובדה שיש לנו שחקנים אחרים שהפגינו כושר טוב בעמדה שלו. הוא סבל מחוסר מזל כשנפצע בזמן שרצינו להרכיב אותו, אך למרות זאת שמר על מקצועיות ומקצוענות ואנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך". לידיעה המלאה (אשר גולדברג). 




מצא בית חדש. בניון (אתר רשמי) 


* חיזוק משולש להפועל עכו. אוהד רבינוביץ' הושאל ממ.ס. אשדוד עד לסיום העונה, ליאל ספורטס יחזק את החלק הקדמי וגם הוא הושאל, מהפועל באר שבע. גם אליקו באלה הצטרף לחלק הקדמי של איציק טוויזר. הניגרי בן ה-20 הצטרף מזולטה וארחם, במדיה לא שיחק העונה. (מיכאל וייסרמן). 


* הפועל תל אביב השלימה את החתמתו של המגן הבלגי מרווין פירסמן שאמר: "אני מאוד שמח להיות פה וגאה לחתום במועדון ענק כמו הפועל תל אביב. רוצה לעשות היסטוריה עם הקבוצה". לידיעה המלאה (אשר גולדברג).


* חיזוק להפועל כפר סבא. ניסן דנון חתם עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר, שעלה ליגה עם מכבי נתניה בעונה הקודמת, פתח את העונה בהפועל קטמון וינסה לסייע לירוקים מהשרון. גם יובל טיטלמן יצטרף לסגל של הפועל כפר סבא, הקשר הושאל מהפועל רעננה עד לסיום העונה (מיכאל וייסרמן). 






* אור אינברום שב לאשדוד. החלוץ, שנרכש בקיץ על ידי גנט ושיחק שני משחקים במאריבור, חזר לקבוצה בה גדל בהשאלה עד לסיום העונה, עוד באשדוד, הקשר הברזילאי אדילסון בהייה, שמיעט לשחק בחודשים האחרונים, שוחרר ואם לא ימצא קבוצה ישוב לברזיל. לידיעה המלאה (אשר גולדברג).



שב הביתה. אינברום (אתר רשמי) 


* הקשר אביעד בורלא חתם בהפועל עפולה. החלוץ רן יצחק שוחרר מהפועל קטמון. (מיכאל וייסרמן).


* אופק אנטמן מצא יעד חדש. השוער, שהצטרף להפועל רעננה בקיץ ולא שיחק, חתם בפאנסראיקוס, מליגת המשנה היוונית.


* עירוני קריית שמונה הודיעה על רכישת 50% מכרטיסו של מוחמד שכר מהפועל רעננה תמורת כמיליון שקל. החלוץ חתם על חוזה לארבע שנים וחצי, ייצטרף לאימונים מחר ויתאחד עם מאמנו לשעבר חיים סילבס. שכר רשם העונה 24 הופעות בכל המסגרות ברעננה וכבש שער אחד. עידו דוידוב יעזוב את הצפוניים ויצטרף לרעננה כחלק מהעסקה. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)



* עירוני קריית שמונה הודיעה רשמית על סגירת עסקת אחמד עאבד, שעבר סופית לגירסונספור בחוזה לעונה וחצי ועשוי לערוך מחר את הבכורה מול פנרבחצ'ה בגביע. מהמועדון נמסר: "אנו מודים לאחמד על שנים נפלאות במועדון, המון הצלחה" (מיכאל וייסרמן).


* הכרעה בבוררות שהגיש רועי זיקרי מול הפועל כפר סבא. בורר ההתאחדות, אמיר זולטי, קבע כי זיקרי יוכל לעבור לכל קבוצה שיחפוץ תמורת 72 אלף שקלים, מלבד הפועל תל אביב איתה הוא מחזיק בהסכם החל מחודש יוני. לחלוץ יש פחות מיממה כדי לחפש לו קבוצה. בעקבות פסק הבורר, מכבי פתח תקווה צפויה לצרף את החלוץ. בין זיקרי למלאבסים כבר התקיימו מגעים, כפי שפורסם בספורט1, אך הם טורפדו על ידי כפר סבא. (אשר גולדברג). 



* חיזוק להפועל ראשון לציון: איתי אלקסלסי עזב את הפועל כפר סבא והצטרף לכתומים (מיכאל וייסרמן).


* הפועל רעננה הציגה את החלוצים מוחמד כליבאת ושלומי ארבייטמן, שערכו אימון בכורה.

 







שמועות

* בית"ר ירושלים במו"מ עם החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר ששוחרר מאלבורג הדנית. החלוץ נחת בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות. השחקן בן ה-28, לו שש הופעות בנבחרת, עבר בקריירה בסלובן ברטיסלבה, דינמו זאגרב, ארצגבירגה אווה, נירנברג ופאדרבורן. הוא הבקיע חמישה שערים ב-22 משחקים בדנמרק בשנה האחרונה. אם יחתום, בית"ר תשאיל את פול אדגר, בו מעוניינת מ.ס אשדוד, שכבר פתחה במגעים מולו כדי להשלים את העסקה. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי).



חבר חדש לשכטר? סילבסטר (אתר רשמי) 



* רכש ראשון למו אלאך? על פי דיווחים בהולנד, מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים להחתמת הבלם ההולנדי בן ה-30 אטיין ריינן מכרונינגן. הקבוצה ההולנדית אישרה לריינן לעזוב מכיוון שחוזהו המקורי יסתיים בקיץ ובהולנד נטען שהוא לא התאמן עם קבוצתו, ככל הנראה כדי להשלים את מעברו לירוקים מהכרמל לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן).


* חשבנו שמרואן קבהא יחתום במכבי תל אביב? נראה שהקערה התהפכה לחלוטין. הערב נפגש קשר מאריבור, מלווה בסוכנו דודו דהאן, עם ראשי הפועל באר שבע וכעת נודע כי כל הפערים בין ראשי האלופה למאריבור הסלובנית נסגרו והקשר צפוי לחבור לאדומים. השחקן עצמו סיכם את כל תנאיו לארבע שנים וחצי ועבורו ישולמו לסלובנים כ-400 אלף יורו. בסביבתו של השחקן אישרו כי אומנם החזיק גם בהצעה ממכבי תל אביב, אבל טענו שהנטייה הייתה מלכתחילה לשחק בבירת הנגב וכי הצהובים הורידו מהתלהבותם להחתימו ככל שחלפו השעות.


מנגד, טענו מקורבים למכבי תל אביב שלאחר הסיכום הסופי עם קאניוק, שיחתום מחר לאחר שיעבור בדיקות רפואיות בבוקר, שחקני מרכז השדה בקבוצה העבירו מסרים למאמן ג'ורדי קרויף על כך שישנו עומס רב במרכז הקישור וצירוף שחקן נוסף יפגע במעמדם. לידיעה המלאה (אשר גולדברג ומיכאל וייסרמן).



מתקרב לבאר שבע. קבהא (Getty) 


* הפועל באר שבע מצידה מחכה לחתום עם קבהא, אך בינתיים אוהדיה פתחו בקמפיין למען הארכת חוזהו של מהראן ראדי. בנוסף מעוניינים באלופה להימנע מסאגה משפטית בנושא מיכאל אוחנה. לידיעה המלאה (חיים זלקאי).


* בית"ר ירושלים נואשת לצרף חיזוק לחלק האחורי של הקבוצה, ולספורט1 נודע שמגעים עם בלם ברזילאי, כמו גם עם חלוץ גרמני לא צלחו. ג'ניה ברקמן מנצרת עילית מועמד. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי).


*מכבי תל אביב מנסה לצרף את גדי קינדה, אך באשדוד רוצים את חוסה רודריגס והציבו תנאי לעסקה. לידיעה המלאה (אשר גולדברג).


* מכירת החיסול בהפועל פתח תקווה נמשכת. שחקן הכנף הסרבי ברנקו מיכאילוביץ' במו"מ עם בני יהודה. השחקן בן ה-26 הבקיע 39 שערים בשלוש עונות וחצי בליגה הלאומית, שם שיחק בהפועל כפר סבא, בהפועל פ"ת ובהפועל עכו. הוא הבקיע שלושה בלבד העונה לאחר החזרה למלאבס (רענן ברנובסקי)


* בני סכנין פנתה להפועל חדרה בבקשה לצרף את אסי גומה ועלי חטיב, אך בחדרה סירבו וכעת נראה שמי שישוב למועדון ויחזק את החוד הוא יובל אבידור, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה שכנראה יוחלף במכבי פתח תקווה על ידי רועי זיקרי. בנוסף, סכנין הגישה הצעה לעאהד עזאם, שמשחק בהפועל רובי שפירא ושיחק בעבר בהפועל חיפה. עזאם שוקל את ההצעה. בינתיים, הקבוצה הגיע להבנות עם אנטוניו מרשיץ', שיצטרך להגיע להסכם מול בני יהודה כדי להצטרף לסגל של טל בנין בחוזה לעונה וחצי. ישראל זגורי ביקש להשתחרר ואם ייענה בחיוב, יחתום בהפועל אשקלון, לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן).



גומה
גומה. לא יגיע לליגת העל (שלומי גבאי)


* הפועל חיפה בוחנת אפשרות להחתים את ציון צמח, הקשר שצפוי לקבל את השחרור מבית"ר ירושלים ואחר התפתחויות עוקבות גם הפועל רעננה, בני סכנין והפועל אשקלון (מיכאל וייסרמן)



* מכבי נתניה קרובה לסגור עם דין מימוני מעירוני קריית שמונה, והיא כבר שיגרה לו טיוטת חוזה עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. במקביל ממתינים בקבוצה להתפתחויות בנושא שון גולדברג. מגן בית"ר מבוקש, אך השאלה היא האם אלי טביב ישחררו. לידיעה המלאה (תומר חבז).


*  רמזי ספורי צפוי לחתום מחר במכבי נתניה בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה ממחזיקת כרטיסו הפועל תל אביב. אשקלון הציעה אותו תמורת עדן שרם, אך העסקה תצא לפועל בלי מעבר של שחקן מנתניה לאשקלון. כעת עדן שרם, שסיכם מוקדם יותר בהפועל קטמון, יצטרך להחליט אם הוא יצטרף לקבוצה מהבירה או יישאר בנתניה לידיעה המלאה (תומר חבז). 



* רן יצחק, שפתח את העונה בהפועל קטמון, סיכם את תנאיו בעירוני ניר רמת השרון.


* קשר הפועל פתח תקווה שלומי חנוכה וחלוץ עירוני נשר עלי כנענה סיכמו בהפועל נצרת עילית (מיכאל וייסרמן). 



* הפועל עכו נואשת לחיזוק ישראלי בכיר. בקבוצה מקווים שבן רייכרט ישתכנע להגיע אם לא יחתום באשדוד. פייסל מוליץ' או דילן דמראווי ישוחררו אם יגיע זר נוסף מלבד אקילו באלה. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן). 



עכו מחכה. רייכרט (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי